UAB „Gedlito transportas“ logistikos procesų valdymo analizė


Logistikos kursinis darbas.

Anotacija. Įvadas. Logistinė sistema ir jos proceso valdymas teoriniu aspektu. Logistikos proceso samprata. Logistikos proceso valdymo sudedamosios dalys. Logistikos funkcijos. UAB ,,gedlito transportas“ veiklos analizė. UAB ,, gedlito transportas’’ veikla. Įmonės logistikos procesai. UAB „GEDLITO TRANSPORTAS“ logistikos proceso valdymo sudėtinių dalių taikymas įmonėje. UAB „Gedlito transportas“ logistikos procesų valdymo tyrimo rezultatai ir siūlymai. Tyrimo metodai. UAB ,, GEDITO TRANSPORTAS’’ logistinių procesų valdymo tyrimo rezultatai. Siūlymai logistinių procesų gerinimui. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltinių sąrašas. Priedai.


Primoje darbo dalyje analizuojama logistikos samprata, logistinių procesų dalys ir funkcijos teoriniu aspektu.

Antroje darbo dalyje analizuojama UAB ,, GEDLITO TRANSPORTAS’’ įmonės veikla, kuo įmonė užsiima ir yra šdėstomi įmonės vizija ir misija ir tikslai.

Trečiojoje dalyje yra apibūdinami UAB ,,GEDLITO TRANSPORTAS’’ logistinių procesų valdymo tyrimo rezultatai, pateikiami siūlymai logistinių procesų valdymo gerinimui, veiklos gerinimui bei optimizavimui .

2.3. UAB „GEDLITO TRANSPORTAS“ logistikos proceso valdymo sudėtinių dalių taikymas įmonėje16

3. UAB „GEDLITO TRANSPORTAS“ LOGISTIKOS PROCESŲ VALDYMO TYRIMO REZULTATAI IR SIŪLYMAI18

3.2. UAB ,, GEDITO TRANSPORTAS’’ logistinių procesų valdymo tyrimo rezultatai18

Ištirti logistikos procesų valdymo tyrimo rezultatus, pateikti siūlymus logistikos procesams gerinti.

Darbą sudaro įvadas, trys apgrindinės dėstomosios dalys - teorinė, projektinė ir analitinė, išvados ir rekomendacijos, naudotos literatūros sąrašas ir priedas. Pirmoje darbo dalyje analizuojami teoriniai logistikos aspektai, išskiriant logistikos sampratą, funkcijas, logistikos funkcionavimo principus. Antroji darbo dalis skirta įmonės UAB „GEDLITO TRANSPORTAS“ veiklos analizei, aptariant įmonės veiklą, jos apimtis ir perspektyvas. Trečiojoje darbo dalyje aptariamos indentifikuotos įmonės problemos, pateikiami

Tačiau James A. F. Stoner, R. Edward Freeman ir kt. (2009) teigia, kad planavimą galime įsivaizduoti kaip traukinį traukiantį planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės vagoną. (p.58-59). Pagrindiniai planavimo žingsniai, kuriais vadovaujasi įmonės:

3. Teisingas strategijos parinkimas. Kai vadovas turi aiškų, konkretų įmonės tikslą ir sugeba įvertinti dabartines ir ateities situacijas.

3. Proporcingumas – darbų apimtis (vieno ar kito darbuotojo) turi būti vienodas.

Vadovavimas yra neatsiejamas nuo efektyvaus išteklių paskirstymo. Patys svarbiausi ištekliai bendrovėje, organizacijoje yra žmogiškieji. Viena iš svarbiausių vadovo funkcijų yra gebėjimas gerai vadovauti. Geras vadovo vadovavimas padeda pavaldiniams gerai suprasti įmonės tikslus ir skatinti efektyviai jų siekti. Vadovas atskirų individų visumą paverčia tikslingai ir efektyviai dirbančia žmonių grupe. Ramūnas Palšaitis teigia, kad vadovai - tai ypatingą vietą organizacijų valdyme turintys žmonės. Jie vadovauja kitų samdomų darbuotojų veiklai ir yra atsakingi už sėkmingą jų darbą. Vadovai įgyvendina organizacijų tikslus, patys tiesiogiai nedalyvaudami darbo procese, bet vadovaudami ir derindami kitų, jiems pavaldžių žmonių pastangas. Tai rodo ir daugelio vadybos teoretikų pateikiami vadovų veiklos apibrėžimai. Apibendrinus teigtina, kad vadovavimas yra gebėjimas paveikti grupę, kad ji įgyvendintų iškeltus tikslus. Levino K., išskiriami pagrindiniai vadovavimo stiliai:

Klientų aptarnavimas ir užsakymų valdymas. Kad įmonė sulauktų sekmės, įmonės klientai turi būti aptarnaujami nepriekaištingai, mandagiai, oficialiai. Suradus potencialų klientą, įmonės vadovas siekia sužinoti jo poreikius, bei norus. Po to kai vadovas viską išanalizuoja yra sudaromi ir siunčiami įmonės komerciniai pasiūlymai. Pasiūlymuose yra nurodomi galimi paslaugų įkainiai, atlikimo terminai, kitos gabenimo, sandėliavimo paslaugos ir sąlygos. Yra suteikiamas laiko tarpas, per kurį būsimas klientas išsianalizuoja įmonės pasiūlytas sąlygas ir tuomet įmonės vadovui praneša apie sprendimą, tapti jų klientu ar ne. Įmonėje, kurios pagrindinė veikla sukoncentruota į krovinių pervežimą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, Praėjus pasiūlyme nustatytam laiko tarpui, yra skambinama klientui ir teiraujamasi, ar jį sudomino siūlomos komercinės veiklos sąlygos. Jeigu kažkurios pasiūlymo sąlygos netenkina kliento, tada yra prašoma, kad jie pasakytų savo pageidavimus ir įmonės vadovas prašo laiko, kad galėtų išanalizuoti jų pageidavimus.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ina
  • 26 puslapiai (5688 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 135 KB
  • UAB „Gedlito transportas“ logistikos procesų valdymo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Gedlito transportas“ logistikos procesų valdymo analizė. (2017 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-gedlito-transportas-logistikos-procesu-valdymo-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 22 d. 22:27