UAB grožio šalis įmonės rinkos analizė


Marketingo projektas.

Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir orientacija. Rinkos tyrimas. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Skirtingai nuo daugelio kitų teorijų, rinkodara negimė mokslininkų kabinetuose. Jos negalime priskirti prie genialių atradimų. Patirties kaupimas, gamintojo ir vartotojo gamybos ir rinkos praktikos santykių apibendrinimas tapo pirmaisiais rinkodaros šaltiniais. Tačiau, ne iš karto ir ne taip lengvai vystėsi šiuolaikinė rinkodaros koncepcija. Rinkodara – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, kuri nukreipta atskirų vartotojų ar jų grupių poreikiams patenkinti. Dar sakoma, kad rinkodara – tai menas, kurį palaiko mokslas, nustatydamas pirkėjo poreikius ir sprendimus, kurie įtiktų pirkėjui ir būtų naudingi organizacijai. Taigi, vieno rinkodaros apibrėžimo nėra, o jų gausumas tik parodo rinkodaros platumą, lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.

1. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus bei rinkodaros orientaciją, kuria vadovausis įmonė.

Rinkodaros kompleksas (dar kitaip vadinamas rinkodaros programa arba rinkodaros miksu) – tai tarpusavyje susijusių sprendimų ir veiksmų, įgalinčių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės tikslus, visuma. Populiariai rinkodara vadinama „4P“ (angl. Product, Price, Place, Promotion), atsižvelgdama į vartotojų poreikius ir įmonės galimybes būti pranašesniais už konkurentus. Modelį „4P“ 1960 metais pasiūlė Džeronas Makartis (E. J. MacCarthy). Šiandien šis modelis dažnai kritikuojamas, tačiau nors ir yra trūkumų, klasikinis „4P“ modelis apima pagrindinius rinkodaros elementus ir gali būti naudojamas planuojant įmonės rinkodaros veiksmus.

Pagrindiniai įmonės „Grožio šalis“ rinkodaros komplekso elementai (arba 4P) yra šie:

1P – Prekė – Įvairi kosmetika moterims ir visažisto teikiamos paslaugos.

3P – Pateikimas – Įmonė savo prekes pardavinės didžiuosiuose Lietuvos miestuose, t. y. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose:

1. Prekės reklamuojamos televizijoje ir internete. Taip pat stenduose, vizitinėmis kortelėmis, lankstinukais.

2. Penki vadybininkai, kurie platina informaciją apie įmonę ir dalina lankstinukus skirtinguose miestuose.

3. 10 dienų iki gimtadienio ir 10 dienų po gimtadienio suteikiama 30 proc. nuolaida visoms prekėms. Klientams, kurie perka daugiau už 50 Eur, suteikiama 20 proc. nuolaida, o klientams, kurie perka daugiau už 100 Eur, suteikiama 30 proc. nuolaida.

4. Remiami gyvūnų globos namai Vilniuje ir Kaune, taip pat Kupiškio vaikų globos namai ir laida „Gyvenimas yra gražus“.

Įmonė „Grožio šalis“ vadovaujasi prekės orientacija, gaminamos išskirtines savybes turinčios kosmetikos priemonės. Prekės koncepcija – tai įmonės valdymo orientacija kai tikima, kad vartotojai bus palankūs išskirtines savybes turinčiai prekei. Taikydama šią koncepciją, įmonė rūpinasi nuolatiniu prekės tobulinimu, tačiau svarbu neįsimylėti savo prekės tiek, kad būtų pamiršti vartotojų poreikiai. Pavyzdžiui, pelėkautų gamintojai tiki, kad, jei jų prekė bus tobula, tai pelėkautai bus ypač paklausūs. Ištyrus paaiškėjo, kad pirkėjai ieško kitų būdų: cheminių aerozolių, sanitarinių tarnybų paslaugų.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti klientų poreikius ir nuomonę apie visažistų teikiamas paslaugas.

1. Tikslinė rinka – moterys, kurių amžius nuo 20 iki 40 metų, kurios nuolat naudoja makiažo priemones, kurioms naudojantis visažisto paslaugomis svarbiausia darbo kokybė. Jų nuomone visažisto paslaugos turėtų kainuoti iki 20 Eur, kadangi mano, jog visažistų paslaugų kaina yra per aukšta. Apie visažisto paslaugas teikiančius salonus sužino iš draugų. Jos vidutiniškai per mėnesį išleidžia iki 20 Eur kosmetikai ir jų nuomonė apie makiažą yra tik teigiama.

  • Marketingas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Andželika
  • 40 puslapių (5130 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 1491 KB
  • UAB grožio šalis įmonės rinkos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB grožio šalis įmonės rinkos analizė. (2016 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-grozio-salis-imones-rinkos-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 25 d. 09:21