UAB „Ingman Ledai“ marketingo veiksnių analizė praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita.

Įvadas. Uab „Ingman ledai“ charakteristika. Uab „Ingman ledai“ marketingo aplinka. Uab „Ingman Ledai“ makroaplinka. Uab „Ingman Ledai” mikroaplinka. Uab „Ingman ledai“ rinka ir jos segmentai, vartotojų elgesį lemiantis veiksniai. Uab „Ingman ledai“ prekių kainos. Uab „Ingman ledai“ prekių paskirimo kanalai. Uab „Ingman ledai“ marketingo veiksmų planas. Išvados.


Praktiką atlikau uždaroje akcinėje bendrovėje „Ingman Ledai“. Šioje įmonėje praktikavau vadybininko pareigose. Praktika įmonėje prasidėjo spalio 5 dieną ir tęsėsi iki spalio 16 dienos. Pirmą dieną atvykus atlikti praktiką į UAB „Ingman Ledai“, direktorius supažindino su darbuotojais, paskyrė darbo vietą. Už praktikos atlikimą atsakinga įmonės finansų direktorė Rita Ylakavičiūtė-Ostrauskienė.

Šiame darbe išdėsčiau surinktus duomenis apie įmonę ir jos veiklą.

Praktikos ataskaitos tikslas – išanalizuoti UAB „Ingman Ledai“ marketingo veiksnių analizę.

MISIJA - siekti kuo platesnio lojalių klientų rato, demonstruoti aukštą aptarnavimo kultūros lygį, sukurti su klientu ilgalaikius draugiškus abipusiai naudingus santykius.

TIKSLAS - lojalių klientų išlaikymas ir naujų pritraukimas;

teikti kokybiškas prekes, išsaugant ir nuolat tobulinant kvalifikuotą personalą;

Įmonei įtakos turi ir makroaplinka. Galime išskirti kelis makroaplinkos elementus: ekonominė aplinka, socialinė – kultūrinė aplinka, politinė – teisinė aplinka, mokslinė – technologinė aplinka.

Pastaruoju metu ekonominės krizės įvairiose pasaulio vietose bei artimiausiuose regionuose daugiau ar mažiau palietė ir Lietuvos ekonomiką, kuri vis dar yra pereinamajame laikotarpyje ir neturi pakankamai stiprų pagrindų, todėl krizių poveikis gali būti ypač skausmingas ir pavojingas. Galima pasaulinė krizė ir neseniai pasirodę pirmieji požymiai labiausiai išsivysčiusiose ir ekonomiškai stipriose šalyse neteikia perdaug optimistinių vilčių Lietuvos ekonomikai. Tačiau Lietuvai tapus Europos Sąjungos nare atsiveria naujos galimybės ne tik išvežti UAB „Ingman Ledai“ produkciją į kitas šalis, bet ir pasinaudoti ES SF parama įmonei plėstis, ją renovuoti.

Politinė – teisinė aplinka. UAB „Ingman Ledai“ yra juridinis asmuo, dirbantis vadovaudamasi 1994 07 05d. Nr. I – 528 LR Akcinių bendrovių įstatymu ir Įmonių įstatymu priimtu ir patvirtintu 1990 metais, todėl visi priimti Lietuvos respublikoje įstatymai bei teisės aktai yra privalomi ir minėtai įmonei. UAB „Ingman Ledai“ veikia vadovaudamasi LR užsienio investicijų įstatymu, AB įstatymu, kitais LR įstatymais bei vyriausybės normatyviniais aktais, reglamentuojančiais įmonių veiklą. Įmonės įstatai perregistruojami vadovaujantis 1995 m. gruodžio mėn. 20 d. LR AB įstatymų pakeitimais.

Socialinė ir kultūrinė aplinka. Socialiniai – kultūriniai pasikeitimai vartotojų gyvenime gali versti gamintojus orientuotis į visiškai naujus vartotojų poreikius. Tačiau UAB „Ingman Ledai” imasi veiksmingų priemonių, siekdama išvengti trūkumų vidaus veikloje ir, kad sumažintų išorės veiksnių pavojų.

Mokslinė - technologinė aplinka. Kadangi UAB „Ingman Ledai“ gamina bei prekiauja valgomaisiais ledais, tai jai būtina nuolat sekti bet kokius mokslinius technologinius pasikeitimus, kadangi technologijos yra nuolat tobulinamos, todėl ir ši bendrovė privalo nuolat tobulinti bei atnaujinti savo prekių asortimentą bei įrangą.

Labai svarbus mikroaplinkos elementas yra tiekėjai. Kaip ir kiekviena įmonė, taip ir ši įmonė turi savo tiekėjų iš kurių perka įvairias medžiagas. Labai svarbi sritis įmonės veiklai yra tiekimas. Kad įmonė galėtų normaliai dirbti, ji turi apsirūpinti žaliavomis, įrengimais, jos veiklai reikalingais gamybos ištekliais. Ši įmonė nuo savo gyvavimo pradžios yra užmezgusi ilgalaikius ryšius su svarbiausiais žaliavų tiekėjais iš Lietuvos, Lenkijos, Suomijos, Švedijos, Latvijos ir Čekijos, kurios tenkina bendrovę tiek žaliavų kokybe, tiek jų kainomis. Tai užtikrina aprūpinimo ištekliais stabilumą. Turint šių tiekėjų ratą, po sėkmingų derybų įmonė gali įsigyti medžiagų mažesnėmis kainomis.

UAB „Ingman Ledai“ marketingo veiksnių analizė praktikos ataskaita. (2016 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-ingman-ledai-marketingo-veiksniu-analize-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:21