Uab „Kanrugės“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Uab „Kanrugėlė“ tolimosios aplinkos įvertinimas. Makroekonominiai veiksniai. Vartotojų elgesys. Situacija darbo rinkoje. Įstatyminė bazė. Technikos ir mokslo pažanga. Uab „Kanrugėlė“ vartotojų galios įvertinimas. Uab „Kanrugėlė“ tiekėjų galios įvertinimas. Uab „Kanrugėlė“ potencialių ir tiesioginių konkurentų. Potencialių klientų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Uab „Kanrugėlė“ pakaitalų pasirodymas. Uab „Kanrugėlė“ vidinė aplinka. Įmonės tikslas, organizacijos struktūra, technologijos ir personalas. Įmonės įvaizdis. Įmonės SSGG analizė (stiprybės, silpnybės, galimybės, grėsmės). Išvados. Literatūra.


Vidinė aplinka - tai veiksniai egzistuojantys pačioje organizacijoje (organizacijos tikslai, struktūrą, naudojamos technologijos, personalas, įvaizdis ir SSGG analizė).

Išoriniai ir vidiniai aplinkos veiksniai siejasi vienas su kitu. Taigi pasikeitus bent vienam veiksniui kitas taip pat pasikeičia. Šiame darbe bus įvertinta vidinė ir išorinė UAB „Kanrugėlė“ aplinkos, be kurių įmonės veikla būtų negalima. UAB „Kanrugėlė“ – maža mėsos parduotuvėlė Pakruojyje. Savo veiklą įmonė vysto jau nuo 2004 metų, todėl galime teigti, kad maža parduotuvėlė yra žinoma visame Pakruojo rajone.

Tolimoji aplinka – tai plati aplinka, kurią apima makroekonominiai rodikliai, vartotojų elgsena, situacija darbo rinkoje, įstatyminė bazė, technikos ir mokslo pažanga.

3. Situacija darbo rinkoje. Remiantis informacija, rasta internete, „Kanrugėlė“ nėra vienintelė Lietuvoje teikianti mėsos apdirbimo paslaugas įmonė. Tokias pat bei panašias paslaugas teikia UAB „Galjana“, UAB „Veritava“, UAB „Modepa“, UAB „Biovela“ ir kt. Visos įmonės pasižymi teikiamų paslaugų bei prekių asortimento gausa. Tačiau išskirtinai UAB „Kanrugėlė“ siūlo šviežiai pagamintą produkciją iš mėsos, taip pat gali pagaminti tiek produkcijos, kiek nori užsisakyti žmogus. Įmonėje “Kanrugėlė” dirba kvalifikuoti žmonės, kurie sugeba atlikti savo darbus iki galo. Niekada neparduoda blogo gaminio.

UAB „Kanrugėlė“ vykdo įvairius užsakovų užsakymus. Įmonės kolektyvas prisiderina prie kiekvieno kliento pageidavimų ir stengiasi patenkinti jų poreikius maksimaliai. Tam įtakos turi kvalifikuotas įmonės personalas.

Kadangi įmonė yra įsikūrusi Pakruojo mieste, dauguma klientų yra Pakruojo miesto ir rajono įmonės ar pavieniai žmonės. Tačiau yra ir tokių užsakymų, kurie keliauja į kitas šalis. Ten būna pristatomi „Kanrugėlės“ gaminiai.

Didžioji dalis gaminių skirtos parduotuvėms, kuriose galima nusipirkti mėsos gaminių. Paklausias produktas yra šalto ir karšto rūkymo mėsa. Taip pat daug parduodama yra ir lašiniai, kurie gaminami kaimiškai.

Pagrindiniai tiekėjai yra įmonės, įstaigos, organizacijos, kurios atlieka mėsos teikimo paslaugas. Tai įstaigos, kurios gamina šaldytą mėsą ir parduoda jas kitoms įmonėms. Iš užsienio šalių tiesiogiai mėsa netiekiama.

Tiekėjai atlieka svarbias funkcijas, be kurių bendrovė negalėtų sėkmingai vystyti savo veiklos ir pateikti rinkai savo gaminamų gaminių. Tiekėjų srautas Lietuvoje yra nelabai didelis. Su tiekėjais sudarytos bendradarbiavimo-tiekimo sutartys, kurių laikosi abi pusės ir jomis vadovaujasi. Nesekmės atveju nutraukus sutartį su senaisiais tiekėjais rasti naujų būtų sudėtinga.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2134 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 74 KB
  • Uab „Kanrugės“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Uab „Kanrugės“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė. (2015 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-kanruges-isorines-ir-vidines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:28