UAB kepyklėlės „Boulangerie“ išorinė ir vidinė analizė


Vadybos analizė. Uab kepyklėlės „ Boulangerie “ išorinė ir vidinė analizė. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Išorinės aplinkos analizė. Žingsnis. Tolimosios apinkos įvertinimas. Žingsnis. Vartotojų galios įvertinimas. Žingsnis. Tiekėjų galios įvertinimas. Žingsnis. Potencialių konkurentų įvertinimas. Žingsnis. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Žingsnis. Pakaitalų pasirodymas. Vidinės aplinkso analizė Uab kepyklėlė „ Boulangerie “ tikslas. Organizacinė struktūra. Įmonės produktų silpnybės ir stiprybės. Įmonės įvaizdis. Įmonės SSGG analizė. Naudota literatūra.


Vartorojų elgesys į šią kepyklėlę yra skirtingas. Tokie vartotojai, kurie yra patenkinti interjero išvaizda, produkto skoniu, aptarnavimu bei esama kaina pirks ir apsilankys dažnai. Tačiau kitų vartotojų požiūris yra kitoks, nors vartotojai patenkinti parduodama produkcija, bet klientai tampa išrankesni, labiau nepatenkinti ir perka mažiau gaminių ir kuo pigesnius. Nes jie mano, kad verslas atsižvelgiant į infliaciją, turi siekti ne tik pajamų didinimo, bet ir susirūpinti kaštų mažinimu.

Įmonė norėdama pritraukti kuo daugiau lankytojų, jiems siūlo gausų konditerijos gaminių asortimentą ir kiekvienais metais papildomas vis naujesneis, sudaromos sąlygos vartotojams išgerti kavos kepyklėlės lauko „kavinėje“. UAB kepyklėlėje „Boulangerie“ yra naudojamos šiuolaikinės technologijos, moderni virtuvės įranga. Sugedus įrangai, nedirbama su ja toliau, ji iš karto keičiama nauja ir bandoma išvengti nesklandumų darbuotojų bei klientų atžvilgiu.

Vartotojas – tai asmuo, perkantis iš gamintojo prekes ar paslaugas. Tai žinodama mūsų kepyklėlė „Boulangerie“ atnaujino savo interjerą ir eksterjerą, taip pat naujų gaminių įvairovę, kad pritrauktų kuo daugiau naujų vartotojų, bei norėdama išlaikyti savo vartotojų lojalumą, gamina aukštos kokybės gaminius, nuolat bendrauja su klientais, kelia dirbančiųjų klasifikaciją. Norint sužinoti, kuri vartotojų grupė duoda didžiausias pajamas, reikia įvertinti vartotojų galią.

UAB kepyklėlė „Boulangerie“ skiria dvi įmonės klientų grupes:

Pastovūs klientai, kurie žino ką perka ir tai įvertina (užsienio, kitų miestų bei vietiniai lankytojai).

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1296 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 27 KB
  • UAB kepyklėlės „Boulangerie“ išorinė ir vidinė analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
UAB kepyklėlės „Boulangerie“ išorinė ir vidinė analizė. (2015 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-kepykleles-boulangerie-isorine-ir-vidine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:28