UAB Kepyklėlės rinkodaros analizė


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir rinkodaros orientacija. Rinkos tyrimai. Pirminio rinkos tyrimo apklausos analizė. Pirminis rinkos tyrimas – stebėjimas. Rinkodaros aplinka. Mikroaplinka. Makroaplinka. Konkurentų analizė. Vartotojo analizė. Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – pristatyti įmonė UAB „E&L kepyklėlė“ bei rinkodaros procesus, darančius įtaką šios įmonės veiklai.

UAB „E&L kepyklėlės“ orientacija – rinkodaros, nes įmonė siūlo, konditerinius gaminius už prieinamą kainą, taip tenkindama vartotojų poreikius, ši koncepcija leidžia įmonei įgyti konkurencinį pranašumą.

Apibendrinant skyriaus medžiagą galima teikti, jog UAB „E&L kepyklėlė“ gamina konditerinius gaminius – keksiukus su uogomis, riešutais ir razinomis už prieinamą kainą, kuriuos galima įsigyti Vilniaus Senamiestyje. Įmonės orientacija yra rinkodaros, nes ji tenkina vartotojų poreikius. Taip pat įmonė rinkai siūlo, gaminių pristatymo į namus paslaugą ir specialius užsakymus šventėms.

Norint ištirti rinką buvo atliktas kiekybinis rinkos tyrimas – apklausa internetu. Šiam tyrimui atlikti buvo sudaryta 15 klausimų anketa.

Atlikus konkurento kepyklėlės UAB „Pinavija“. stebėjimą nustatyta, kad kepyklėlėje lankosi įvairaus amžiaus žmonės. Tikslinė amžiaus grupė įmonėje nenustatyta. Kavinėje lankosi vidutines pajamas uždirbantys klientai.

Vos tik įžengus į kepyklėlę juntamas naminių kepinių kvapas, klientus supa jauki bei romantiška aplinka, žaismingos dekoracijos. Klientus pardavėjai - kasininkai aptarnauja su šypsena, jie iš savo patirties pataria, kas yra skanu, kokie saldumynai labiausiai perkami.

Įmonės klientai yra gan dideles pajamas uždirbantys žmonės, kurie gali nevaržomai įsigyti UAB „Pinavija“ skanumynų.

Kepyklėlėje klientų aptarnavimas yra gan aukštas ir kokybiškas, todėl joje lankosi gana daug žmonių.

Kiekviena įmonė privalo išanalizuoti savo konkurentus, sužinoti jų stipriąsias ir silpnąsias puses, taip kiekviena įmonė gali lengviau įsilieti į rinką. Konkurentų išanalizavimas padeda naujai įmonei pamatyti jų silpnąsias puses ir to išvengti pačiai sau.

Gaminimas būna pritaikytos akcijos, jie kainuoja mažiau būna nupiginti, arba perkant kavą su tam tikru gaminiu būna mažesnė bendra kaina.

Galima pastebėti, kad visos konkurentų įmonės turi platų asortimento pasirinkimą, dviejų konkurentų kainos aukšto, todėl nėra prieinamos visiems žmonėms, visų įmonių reklamos priemonės yra vienodos ir pasenusios, pardavimo skatinimo būdai irgi labai panašų, todėl apibendrinant visos šios trys įmonės dirba pagal labai panašų principą ir neturi naujų idėjų ar patobulinimų.

Mūsų keksiukai yra vieninteliai, originalūs, išskirtiniai ir ekologiški. Jie gali būti skirti gimtadieniams, verslo susitikimams, mokyklų ar darželių renginiams ir kitokioms progoms.

Kiekvienai įmonei yra svarbu žinoti savo vartotojo prototipą, kuris leidžia lengviau suprasti savo klientų elgesį. UAB „E&L kepyklėlė“ vartotojo amžius yra nuo 19 iki 40 metų. Į mūsų kepyklėlę įsikūrusią Vilniaus centre užsuko jauna moteris ir užsisakė savo vaikui gimtadienio proga 50 keksiukų. Kodėl ji apsilankė būtent šioje kepyklėlėje? Ji traukia ypatinga aprantavimo ir keksiukų įvairove. Kruopščiai išsiaiškinus kliento poreikius pagaminami ir dekoruojami keksiukai priverčia klientą sugrįžti ir užsisakyti ekologiškų ir skanių keksiukų. Kepyklėlė atitinka klientės poreikius, o uždirbamos jos pajamos leidžia įsigyti tai ko ji nori. Gavus iškeptus ir dekoruotus keksiukus pagal savo pageidavimą klientė rekomenduoja mūsų kepyklėlę šeimos nariams, kolegoms, draugėms su vaikais, kurie taip pat tampa mūsų kepyklėlės pastoviais klientais.

Tikslinė rinka – yra dirbantys klientai kurių amžius nuo 19 iki 40 metų, kurie gyvena arba dažnai lankosi senamiestyje, mėgsta saldžius keksiukus ir taip pat jų pajamos per mėnesį yra 300 eurų ar daugiau ir dažniausiai keksiukus perka kelis kartus per savaitę bei išleidžia nuo 6 iki 10 eurų.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Evelina
  • 32 puslapiai (4138 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 683 KB
  • UAB Kepyklėlės rinkodaros analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB Kepyklėlės rinkodaros analizė. (2017 m. Spalio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-kepykleles-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 18 d. 02:14