UAB Klaipėdos autobusų parkas veiklos analizė


Logistikos referatas. Įvadas. Uab “Klaipėdos autobusų parkas” apžvalga. Uab “Klaipėdos autobusų parkas” vykdoma veikla. Eksploatacinių rodiklių analizė. Tarpmiestinių maršrutų analizė. Tarptautinių maršrutų analizė. Įmonės valdymo struktūros analizė. Ekonominių rodiklių analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Socialinė funkcija – atsižvelgiant į menkas gyventojų pajamas, neleidžiančias daliai vartotojų rinktis kelionių nuosavu automobiliu, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ išlieka pagrindine didelės gyventojų dalies judėjimo mieste ir priemiestyje priemone;

Efektyvumo funkcija – mažina miesto gatvių apkrovimą, tuo išsaugodamas patenkinamas keleivinio susisiekimo proceso charakteristikas;

Darbo tikslas: UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ veiklos analizė, todėl darbe nagrinėjama UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ veiklą, analizuojami duomenis bei rodikliai.

1990 m. nuo VĮ „Autobuso parko” atsiskyrė „Taksi parkas”, o VĮ „Autobusų parkas” buvo priskirtas Klaipėdos miesto savivaldybei. Įmonė turėjo 331 autobusą.

Šiuo metu įmonėje dirba 405 darbuotojai, eksploatuojama 127 autobusai, metinė planinė rida sudaro apie 8 028 tūkst. km. Bendrovės įstatinis kapitalas 2 569 300 Lt. Jis padalytas į 25 693 paprastąsias vardines akcijas. Vienos akcijos nominali vertė 100 Lt. Visos akcijos priklauso Klaipėdos miesto savivaldybei.

Šalutinė veikla šiuo metu yra: smulkių siuntų vežimas autobusais, patalpų ir aikštelių nuoma, bilietų pardavimas į kitų kompanijų autobusus. Šios paslaugos yra teikiamos Klaipėdos autobusų stotyje. Taip pat vykdoma patalpų, techninės remonto bazės nuoma įmonėms, išnaudojamas reklamos plotas autobusų išorėje ir viduje. Bendrovė vykdo užsakomuosius reisus, pagal sudarytą sutartį aptarnauja kitas įmones (darbininkų nuvežimas ir parvežimas į ir iš darbovietės). Tokios sutartys šiais metais yra sudarytos su dvejomis stambiomis Klaipėdos miesto įmonėmis – „Klaipėdos mediena“ ir „Klaipėdos miesto ligoninė“. Taip pat atliekami užsakomieji grupių vežimai (moksleivių ir pan.).

Pagal 1 paveikslą galime matyti, jog beveik trečdalis visų tarpmiestinių maršrutų yra vykdoma iš Klaipėdos i Kauną, 15 % į Naująją Akmenę, 14 % į Uteną. 13 % maršrutų yra reisai į 20 Vilnių. Kad ir kaip būtų keista, tačiau trumpiausiu maršrutu į – Šilalę, vykdoma procentaliai mažiausia reisų.

M-387 Klaipėda - Kaunas (ekspresas). Šie maršrutai įmonei pelningi. Nuo 2011 m. maršrutus aptarnauja „Volvo“ ir „Neoplan“ markės autobusai. Pajamos padidėjo 13 %, išlaidos sumažėjo 0,3 %, pelnas sudarė 84,2 tūkst. Lt.

M-422 Klaipėda – Utena. (vasaros metu važiuoja iki Švenčionių). Maršrutas labai nuostolingas. 2011 m. įmonė sumažino ridą 9%, pajamos sumažėjo – 7,5%, išlaidos sumažėjo - 10,6%, nuostolis sumažėjo 21,4 %. 2013 m. ridą dar sumažinus 5 %, išlaidos sumažėjo 8 %, nuostolis – 15 %.

M-424 Klaipėda – Tauragė per Kvėdarną. 2010 m. dėl šio maršruto įmonė patyrė nuostolį – 9,4 tūkst. Lt. 2011 m. pajamos padidėjo - 8,5 %, išlaidos sumažėjo –1,01 %, pelnas sudarė – 1897 Lt. 2013 m. maršrutas jau atnešė 3,2 tūkst. Lt. pelno.

M-428 Klaipėda – Vilnius (ekspresas). 2010 m. maršrutas buvo nuostolingas, nuostolis sudarė – 8501 Lt., 2011 m. papildomai buvo pradėtos taikyti nuolaidos studentams, tai padidino keleivių skaičių 51% ir pelną – 330 %. 2013 m. pelno gauta 92,1 tūkst. Lt. Vasaros metu, kai studentams nebetaikomos nuolaidos, maršrutas pratęsiamas iki Palangos, kas atneša dar papildomai 20 % pelno.

  • Logistika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2975 žodžiai)
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 76 KB
  • UAB Klaipėdos autobusų parkas veiklos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB Klaipėdos autobusų parkas veiklos analizė. (2015 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-klaipedos-autobusu-parkas-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:46