UAB konkurencingumo tyrimas


Konkurentu tyrimas. Konkurentu stebėjimas. Klientu derejimosi galia. Klientų derėjimosi galia pasireiškia, kai. Konkurentų analizės klaidos. Klientu tiekeju, konkurentui analize. Porterio 5 jėgų analizė uab. M porterio modelio taikymas. M. porter 5 jėgų modelis konkurencingumas. Konkurentų stebėjimo tyrimas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Porter konkurencinės analizės struktūra. Konkurentų analizės komponentai. Ateities tikslai. Prielaidos. Esama strategija. Galimybės. Porter. Konkurencinių jėgų modelis. Klientų derėjimosi galia. Tiekėjų derėjimosi galia. Pakaitalų grėsmė. Naujų konkurentų grėsmė. Esančių konkurentų grėsmė. Duomenų apie konkurentus rinkimo schema. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Konkurentų analizės klaidos. Praktinė dalis. Apie uab „malonė“. Uab „malonė“ konkurencingumo tyrimas. Išvados. Literatūra.


Mano kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti konkurencingumo tyrimą teoriniu aspektu, aprašant visus galimus šios analizės būdus.

Taip pat praktinėje dalyje apibūdinti pasirinktą įmonę, bei kaip atliekamas konkurencingumo tyrimas joje. Stebėti ar naudojasi įmonė teoriniais siūlymais kaip pagerinti veiklą prieš konkurentus. Atlikus praktinę dalį, kaip išvadas, pateiksiu siūlymus įmonei kaip ji galėtų pagerinti veiklą.

Kaip žinia, konkurentų stebėjimas bei jų analizė yra labai svarbi įmonės veiklos dalis. Tik tinkamai atlikta ji duos maksimalią naudą, kadangi bus ištirti konkurentų pajėgumai, netgi atsakomieji veiksmai. Taip įmonė turės mažesnę riziką konkurentų atžvilgiu.

dažnai įmonės netinkamai nagrinėja konkurentus. Konkurentai negali būti sistemiškai išanalizuoti. Įmonės vadovai dažnai sako, jog žino viską apie savo konkurentus, juk kasdien su jais varžosi. Tačiau visas analizės sudėtingumas yra tas, kad reikia daug ir tikslių duomenų, kurių neįmanoma gauti be sunkaus darbo. Dauguma organizacijų nerenka duomenų apie savo konkurentus, o įspūdį susidaro per įspūdžius, intuiciją (m. E. Porter competitive strategy techniques for analyzing industries and competitors, 48psl. ).

Taigi, kad viso to išvengti literatūroje pateikiami pagrindiniai būdai, kuriuos naudojant galima išs mokslinėje literatūroje konkurentų analizei skiriama labai daug dėmesio. Pateikiamos įvairios jų tyrimo metodikos, tačiau dauguma jų remiasi tuo pačiu metodologiniu požiūriu. Tai m. E. Porter (1980) pasiūlytasis penkių konkurencinių jėgų modelis. Jau daugiau nei 15 metų šis modelis ya metodologinis pagrindas nagrinėjant konkurencinę aplinką ir konkurencines strategijas.

Modelio esmė ta, kad konkurencinę aplinką kuria ne tik, o dažnai ir ne tiek tiesioginiai konkurentai, bet ir tie rinkos subjektai, kurie iš pirmo žvilgsnio su konkurencija neturi nieko bendro. Pavyzdžiui, pirkėjas ir tiekėjas: šiame modelyje pastarieji ir nelaikomi konkurentais, kaip, beje, tokiais nelaikomi ir potencialūs pretendentai. Atkakliausia konkurencija vyksta tarp organizacijų, siūlančių tokį patį ar panašų produktą (paslaugą), tai yra tarp tiesioginių konkurentų. Pirkėjų ir tiekėjų poveikis konkurencijos atkaklumui tarp tiesioginių konkurentų pasireiškia per jų derybinį spaudimą (m. Porter, 1980) atskiriems konkurentams. Įvairūs autoriai (h. Mitzberg 1988 ir kiti), nagrinėdami ir plėtodami m. Porter idėją, atskleidė daugelį veiksmų, per kuriuos šis spaudimas reiškiasi. Pa (188psl.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 26 puslapiai (5122 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 109 KB
  • UAB konkurencingumo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB konkurencingumo tyrimas. (2011 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-konkurencingumo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:40