UAB Kosmelita marketingo komplekso analizė


Marketingo kursinis darbas.

Darbo objektas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Marketingo komplekso teorinė analizė marketingo samprata. Gamybos koncepcija. Prekės koncepcija. Pardavimo koncepcija. Marketingo koncepcija. Marketingo komplekso elementai. Prekių klasifikavimas. Individualių kainų gausumas. Asortimento ryšys. Prekybos sąnaudų struktūra. Vartotojų elgsena kainų atžvilgiu. Intensyvaus paskirstymo strategija. Atrankinio paskirstymo strategija. Išskirtinio paskirstymo strategija. Realių prekių judėjimas. Nominalių prekių judėjimas. Informacijos judėjimas. Su prekėmis susiję veiksniai. Su vartotojais susiję veiksniai. Su konkurentais susiję veiksniai. Su įmonę susiję veiksniai. Kiti veiksniai. Asmeniškas pardavimas. Pardavimų skatinimas. Į galutinius vartotojus nukreiptų skatinimų tikslai. Į prekybininkus nukreiptų skatinimų tikslai. Prekybininkų mažmenininkų skatinimų tikslai. Ryšiai su visuomene. Marketingo valdymas įmonėje. Uab „ kosmelita “ marketingo komplekso elementų analizė ir vertinimas. Uab “ Kosmelita ” veiklos harakteristika. Informacija apie įmonę. Įmonės veikla. Įmonės tikslai. Uab „ Kosmelita “ asortimento ir prekių pateikimo analizė. Pastangos gauti papildomą pelną. Noras panaudoti nepanaudotus pajėgumus. Mėginimas tapti pagrindine įmone , turinčia platų prekių asortimentą. Noras neįsileisti konkurentų. Uab „ Kosmelita “ kainų analizė. Uab Kosmelita parduotuvių Eurokos rėmimo elementų vertinimas. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „Kosmelita“marketingo kompleksą ir įvertinti jo elementus.

Marketingo valdymas – tai procesas, kurio metu planavimo ir kontrolės pagrindu įvairūs marketingo srities darbai derinami tarpusavyje bei su visa firmos veikla.

Kasdieniniai klausimai sprendžiami žemesniame lygyje. Sakoma, kad čia vyksta taktinis valdymas.

1995 metais rugsėjo 21 dieną mūsų pasirinkta įmonė buvo įregistruota kaip individuali Lino Railos įmonė „Kosmelita“. 1998 metais gruodžio 31 dieną ši įmonė tapo uždarąją akcine bendrove ir pradėjo savo naują veiklos etapą – pradėjo savo veiklą vykdyti parduotuvėse „Eurokos“. „Eurokos“ susideda iš dviejų junginių „euro“ - orientacija į kokybę ir europietiškus standartus, bei „kos“ - kurio reikšmė kosmetika trumpinys. Veiklos objekto pavadinimo pakeitimą reglamentuoja akcinių bendrovių įstatymas. Vadovaujantis šiuo įstatymu bendrovė turi savo įstatus, kuriuose yra nurodytas bendrovės pavadinimas, teisinė forma, veiklos tikslai, buveinė, įstatyminio kapitalo dydis, akcijų skaičius ir kita privaloma informacija. Bendrovės veiklą reglamentuoja ne tik AB įstatymas, bet ir Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba. Šis įstatymas draudžia UAB „Kosmelita“ sudaryti sutartis, kurios gali riboti konkurenciją, pvz., pasidalinti rinką teritoriniu pagrindu, bei draudžia piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi.

UAB „Kosmelita“ veikla – mažmeninė ir didmeninė prekyba kosmetikos, kūno priežiūros bei higienos prekėmis specializuotose parduotuvėse. Įmonė tiekia prekes sisteminei ir netinklinei rinkoms bei valdo mažmeninės prekybos „Eurokos“ tinklą. Yra subūrusi profesionalę mažmeninės bei didmeninės prekybos, marketingo, logistikos, pirkimų, analizės, IT ir finansų apskaitos specialistų komandą, kurios dėka sklandžiai vyksta darbas. Taigi, per visą intensyvaus vystymosi laikotarpį „Eurokos“ tapo didžiausiu kosmetikos parduotuvių tinklu Lietuvoje turi net 120 parduotuvių Lietuvos didžiuosiuose miestuose ir miesteliuose.

Pagrindinė bendrovės vertybė yra kompetentingi parduotuvių darbuotojai, be kurių įmonė nepajėgi teikti kokybiškas paslaugas ir užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą. Visi parduotuvių darbuotojai yra kvalifikuoti, jie nuolat tobulina žinias seminaruose, įvairiuose mokymuose, kurias vėliau pritaiko darbo praktikoje. Taigi galima teigti jog svarbiausias darbuotojų tikslas yra nepriekaištingas pirkėjų aptarnavimas.

Pagrindinė bendrovės strategija yra nuolat gerinti veiklos rezultatus, įsisavinti pažangiausias šiuolaikines technologijas, bei didinti užimamą rinkos dalį, žinoma nepamirštant reklamos didinti įmonės žinomumą.

Pagrindinis įmonės siekis yra patenkinti įvairių pirkėjų poreikius, bei pateikti platų asortimentą žymių ženklų prekių, taipogi suteikti pirkėjams galimybę įsigyti naujausius kosmetikos produktus, žinoma labai svarbi yra ir prekių kokybė.

Įmonės vizija yra būti kosmetikos bei higienos prekių lyderiais Lietuvos rinkoje, bei pirmauti pristatant kosmetikos naujienas, atitinkančias klientų poreikius.

Misija – suteikti kiekvienam žmogui galimybę kasdien jaustis gražiu ir išskirtiniu.

Per visus gyvavimo metus įmonė sukūrė visą reikalingą aptarnavimo struktūrą. Kaip jau minėjau anksčiau pagrindinė įmonės veikla – mažmeninė prekyba kosmetikos ir higienos prekėmis. Prekės perkamos iš didmenine prekyba užsiimančių įmonių arba sudarytos sutartys pirkti dideliais kiekiais tiesiai iš gamintojų. Ir galiausiai jos parduodamos mažais kiekiais su antkainiu galutiniam vartotojui.

Savo vartotojams, tai yra pirkėjams įmonė siūlo šių prekių ženklų dekoratyvinę kosmetiką:

Prestige – tai yra prioritetinė įmonės siūloma prekė, kurią ji gauna tiesiai iš gamintojo. Tai Amerikos firma, kuri gamina kosmetiką nuo 1980 metų. Šios kompanijos asortimentas yra pakankamai platus orientuotas tiek į jauną merginą, tiek į brandžią moterį. Tai firma kuri „eina koja kojon su mada“, neužmiega ant laurų ir kiekvienam sezonui pristato naują asortimentą, kurį Lietuvoje pristato „Eurokos“ parduotuvės.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4774 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 77 KB
  • UAB Kosmelita marketingo komplekso analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
UAB Kosmelita marketingo komplekso analizė. (2016 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-kosmelita-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:06