UAB Kraustina veiklos analizė


Turizmo savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „Kraustina“ veiklos pobūdis. Išorinės aplinkos analizė. Žingsnis. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Žingsnis. Vartotojų galios įvertinimas. Žingsnis. Tiekėjų galios įvertinimas. Žingsnis. Potencialių konkurentų įvertinimas. Žingsnis. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Žingsnis. Pakaitalų pasirodymas. Vidinės aplinkos analizė. Įmonės tikslai. Struktūra. Sistema ir darbuotojai. Ssgg analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Uždaroji akcinė bendrovė „Kraustina“ buvo įkurta 2001 metų rudenį Vilniuje. Ši įmonė yra perkraustymo paslaugų verslo Lietuvoje viena iš pradininkų. Nuo 2001m. sėkmingai aptarnavo net 25 tūkstančius klientų.

Tiekėjai gali apriboti įmonės galimybes, padidindami žaliavų kainas arba pablogindami pačių žaliavų kokybę. Kadangi UAB "Kraustina" įmonė turi labia daug paslaugų tiekėjų, nes jų darbų principas yra užsakinėti paslaugas iš kitų firmų, pavyzdžiui: draudimo įmonės , kurios draudžia korvinius pervežimo metu, kartoninių ir medinių dėžių užsakymas ( jų gamyba vyksta ne pačioje firmoje,o pas užsakovus), įvairios valymo kompanijos, mobili dokumentų naikinimo paslaugos atliekamos bendradarbiaujant su įmonės UAB ,, Dokumentų naikinimo sistemos”.Kuro, elektros tiekėjai taip pat vaidina svarbų vaidmenį įmonių veikloje. Kainų svyravimai, padidėjimas veikia kraustymosi imonės pelningumą.[1][5][7]

Pagrindinis UAB „Kraustina“ pardavimų tikslas yra didinti savo teikiamų paslaugų apimtį ir aptarnauti kiek įmanoma daugiau klientų, to pasekoje tapti lydere šioje paslaugų sferoje. Dabartiniai paslaugų pardavimai yra žymiai išaugę, todėl vedamos derybos su kitomis šias paslaugas atliekančiomis įmonėmis dėl darbų paskirstymo. Atlikti teikiamas paslaugas kaip įmanoma kokybiškiau pagal visus keliamus kokybės standartus, taip patenkinant visus klientų lūkesčius kokybės atžvilgiu. Šiuo metu itin sparčiai keliami atliekamų darbų kokybės lygis. Įmonė atsinaujina visapusiškai: transporto parkas, interneto svetainė, darbuotojai ir kt. Įdiegta itin griežta kokybės kontrolė. Kaip įmanoma labiau sumažinti įmonei tenkančius kaštus nesumažinant paslaugų atlikimo kokybės, to pasekoje didinant įmonės pelną.

Informacija apie vartotojų galios įvertinimą . Prieiga per internetą: [ žiūrėta 2014 02 20]

Informacija apie tiekėjų galios įvertinimą. Prieiga per internetą: [ žiūrėta 2014 02 19]

Informacija apie įmonę. Prieiga per internetą: [ žiūrėta 2014 02 22]

Informacija apie konkurentus. Prieiga per internetą: [ žiūrėta 2014 02 23]

UAB Kraustina veiklos analizė. (2015 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-kraustina-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:45