UAB „Labbis“ veiklos įvertinimas pagal E. W. Demingo 14 punktų


Imones veiklos vertinimas pagal demingo 14 punktu. Demingo keturiolikos punktu koncepcija. Darbas imoneje labbis. 14 demingo punktu. 14 punktu kokybes. Uab kokybės vadybos sistemos vertinimas. Veiklos vertinimas pagal finansus referatas. Slaugos projektai demingo. Imones veiklos organizavimas pagal punktus. 14 demingo principu imoneje.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Kokybės apibrėžimas. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos reikšmė organizacijoje. E. W. Demingo filosofija. Kokybės vadovas. Praktinis tyrimas. Uab “labbis” trumpa charakteristika. Uab „labbis“ veiklos vertinimas pagal. Demingo punktų. Išvados ir pasiūlymai. Priedai.


Pagrindinis darbo tikslas: remiantis E. W. Demingo 14 punktų, įvertinti UAB „Labbis“ veiklą.

Pagrindiniai darbo uždaviniai:

apibrėžti kokybės vadybos sistemos sampratą;

trumpai apžvelgti UAB „Labbis“ veiklą;

išsiaiškinti kokybės sistemos naudą analizuojamoje įmonėje;

Darbo metodika - mokslinės literatūros analizė, įmonės veiklos stebėjimas, interviu iš įmonės darbuotojų, organizacijos dokumentų analizė (pagrindinis dokumentas – „Kokybės vadovas“).

kokybės vadybos taikymo sritis, įmonės kokybės politika;

Organizacija įkurta 1991 metais Vilniuje. UAB „Labbis“ – taikomojo programavimo lyderis Lietuvoje. Ši įmonė kuria modernius informacinės technologijos produktus (kompiuterines programas organizacijoms) ir teikia kokybiškas paslaugas.

Organizacijos pagrindinės veiklos kryptys: a)specializuotos programų įrangos kūrimas ir vystymas. b)programų pardavimas, diegimas ir aptarnavimas visoje Lietuvos teritorijoje. c)programinės įrangos pardavimas per atstovų tinklą Lietuvoje ir užsienyje.

UAB „Labbis” yra vidutinio dydžio, nes šiuo metu įmonėje dirba apie 50 darbuotojų, kurių skaičius tolygiai auga, plečiantis įmonės veiklai. Organizacijos programinės įrangos ir paslaugų apyvarta per metus sudaro apie 3 mln. Lt.

Remiantis įmonės Kokybės vadovu (bus pateikiamos citatos iš šio dokumento), veiklos analize, tam tikrais pačios įmonės tyrimais bei interviu su organizacijos gamybos vadovu, bus analizuojama įmonės veikla pagal visus 14 Demingo punktų.

Kaip matome, įmonėje produktai su defektais, vadinami neatitiktimis. Pasak gamybos vadovo, įmonė stengiasi kuo anksčiau pastebėti bet kokius smulkius defektus ir juos pašalinti, kad kuo mažiau „brokuotos“ produkcijos patektų pas klientus. Procedūros, kaip išvengiami produkcijos ir paslaugų defektai:

1)Nuolat registruojami vartotojų skundai ir atsiliepimai (tai galima padaryti pas įmonės administratorę tam tikrame žurnale).

2)Koregavimo veiksmai. Jei yra neatitiktis, tai jos priežastis pirmiausiai nustato padalinio vadovas, jis ir yra atsakingas už defekto pašalinimą. Tuomet jis duoda nurodymus darbuotojams ir visus defektus bandoma pašalinti. Jei padalinio vadovas savo jėgomis nepajėgia ištirti neatitikčių priežasčių, apie tai žodžiu informuoja vadovybės atstovą kokybei, kuris sudaro kompetetingų organizacijos specialistų komisiją. Komisija ištiria neatitikties priežastis, numato koregavimo veiksmus, jų vykdytojus bei atlikimo terminus.

3)Prevencinai veiksmai. Padalinio vadovas, gavęs informaciją apie galimas neatitiktis, jas įregistruoja kaip potencialias neatitiktis „Neatitikčių registravimo žurnale“. Tuomet padalinio vadovas atlieka neatitikties pasireiškimo galimybių tyrimą. Jei neatitiktis nepasireiškė – žurnale įrašoma atitinkama pastaba. Jei neatitiktis pasireiškė, tuomet imamasi koregavimo veiksmų.

1)Testavimas. Produktų ar paslaugų kontrolė atliekama testavimo metu. Šiuo metu specialios testavimo įrangos organizacija netaiko (tačiau jos įsigimas yra artimiausiuose planuose). Testavimo darbus atlieka kvalifikuoti įmonės specialistai. Testuojant naudojamos įvairių tipų įmonių modeliai (gamybinių bei prekybinių įmonių, paslaugų tiekėjų ir kt.).

2)Vartotojo pasitenkinimas. Įmonei yra labai svarbu, kad kiekvinas klientas būtų patenkintas produktu. Informaciją apie vartotojų pasitenkinimą organizacija gauna iš šių šaltinių: a)vartotojų skundai ir pageidavimai, b)tiesioginis bendravimas su vartotojais, c)pranešimai žiniasklaidos priemonėse, d)rinkos tyrimai.

Gamybos vadovo teigimu, įmonė vadovaudamasi turima informacija (tiekėjų katalogais, pasiūlymais ir ankstesniais atskirų produktų tiekimais), parengia tiekėjų sąrašus. Tiekėjų sąrašai kartą per metus peržiūrimi ir atnaujinami, taip išvengiama žemos kokybės žaliavų ir medžiagų. Pagrindiniai ir patikimiausi tiekėjai yra gerą vardą turinčios įmonės, tokios kaip „Honda“, „Neste“, „Omnitel“ ir kt.

Veiklos analizė. Žinant faktą, jog įmonė įsikūrė 1991 m., o „Kokybės vadovas“ įsigaliojo tik 2004 m., tai galima daryti išvadą, jog įmonė diegia naujus valdymo metodus, stengiasi tobulėti ir pranokti pati save. Pasak gamybos vadovo, su KVS yra supažindinami visi naujai priimti darbuotojai, o kai buvo tik įtvirtinta ši sistema – su ja buvo supažindinta ir senieji įmonės darbuotojai. Naujas valdymo metodas greitai pasklido organizacijoje. Įmonėje tokių kaip meistrų ir kontrolierių nėra, tačiau kiekvienas darbuotojais pagal pareigas ir atliekamą darbą yra savaip atsakingas už produkto kokybę. Ir kiekvienas žino, jog iškilus bent menkiausiai problemai, jis galės nueiti pas kolegas ar viršininką pasikonsultuoti.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 17 puslapių (3340 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 461 KB
  • UAB „Labbis“ veiklos įvertinimas pagal E. W. Demingo 14 punktų
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Labbis“ veiklos įvertinimas pagal E. W. Demingo 14 punktų. (2011 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-labbis-veiklos-ivertinimas-pagal-e-w-demingo--14-punktu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:25