UAB „Linalis“ santykių su vartotojais gerinimas


Marketingo magistro darbas.

Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Santykių su vartotojais gerinimo teorinis pagrindimas Vertės ir jos poveikio vartotojui nustatymas. Vartotojo suvokiama vertė. Bendras vartotojų pasitenkinimas ir jo įvertinimas. Prekės ir aptarnavimo kokybė. Santykių su vartotojais palaikymas ir gerinimas. Vartotojų pritraukimas, saugojimas ir auginimas. Vartotojų lojalumo kūrimas ir stiprių santykių su vartotojais formavimas. UAB ,,linalis” vartotojų lojalumas UAB ,,Linalis“ veikla. UAB ,,Linalis” lojalumo skatinimo priemonės. UAB ,,Linalis” rinkos ir konkurencinės aplinkos analizė. UAB ,,Linalis“ vartotojų pasitenkinimą tenkinantys veiksniai. UAB ,,Linalis" lojalumo programos tikslai ir uždaviniai. UAB ,,Linalis” vartotojų nuomonės tyrimo metodika. UAB ,,Linalis” vartotojų lojalumo empirinio tyrimo rezultatų analizė. Pasiūlymai UAB ,,linalis“ santykių su vartotojais gerinimui ir lojalumui formuoti Bendri rodikliai identifikuojantys UAB „Linalis“ vartotojų pasitenkinimo ir lojalumo trūkumą. Lojalumo strategijos parinkimas UAB ,,Linalis” paslaugoms. UAB ,,Linalis” santykių su vartotojais gerinimo metodai, atsižvelgiant į vartotojų tipus. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros sąrašas. Priedai.

  • Marketingas Magistro darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Linas
  • 83 puslapiai (19290 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo magistro darbai
  • Microsoft Word 295 KB
  • UAB „Linalis“ santykių su vartotojais gerinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Linalis“ santykių su vartotojais gerinimas . (2017 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-linalis-santykiu-su-vartotojais-gerinimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 13:14