Uab „Lukoil baltika“ įvaizdžio formavimo veiksniai klientų požiūriu


Viešojo administravimo skaidrės. Įvadas. Įvaizdžio samprata. Organizacijos įvaizdžio formavimo veiksniai (1). Organizacijos įvaizdžio formavimo veiksniai (2). Organizacijos įvaizdžio formavimo veiksniai (3). Respondentų pasiūlymai degalinės įvaizdžio gerinimui. Išvados(1). Išvados(2). Išvados(3).


Pagrindiniai įvaizdį formuojantys veiksniai, lemiantys klientų apsisprendimą naudotis UAB „Lukoil Baltija“ teikiamomis paslaugomis yra patrauklios kainos ir patogi geografinė padėtis.

Atlikus apklausą bei įvertinus gautus rezultatus nustatyta, dauguma klientų yra susidarę gana teigiamą nuomonę apie „Lukoil Baltija“. Respondentai nurodė, kad norint pagerinti esamą degalinės „Lukoil Baltija“ įvaizdį, reikia mažinti kainas ir gausinti reklamos kiekį taip pat didinti prekių ir paslaugų asortimentą.

Uab „Lukoil baltika“ įvaizdžio formavimo veiksniai klientų požiūriu. (2013 m. Gruodžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-lukoil-baltika-ivaizdzio-formavimo-veiksniai-klientu-poziuriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:05