Uab „Mantinga“ produkcijos tyrimo analizė ir rezultatai


Uab mantinga produkcijos realizavimas. Mantinga produkcijos realizavimas. Mantingos marketingo kompleksas.

Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „Mantinga“ pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo analizė ir rezultatai. Išvados. Siūlymai. Naudota literatūra. Priedai.


Informacijos surinkimas ir apdorojimas siekiant išspręsti kokią nors veiklos problemą yra - tyrimai. Kiekviena įmonė ar įstaiga, norėdama pagerinti savo priimtų sprendimų turinį, jų kokybę ir patikimumą ar susidūrusi su problemomis, ieško visų įmanomų eliminavimo priemonių, galinčių padėti pašalinti esamas problemas ar tiesiog pasiekti norimų geresnių rezultatų. Kaip pavyzdžiui krentanti apyvarta, mažėjanti rinkos dalis, naujo produkto ar paslaugos įvedimas, vartotojų poreikių išsiaiškinimas, rėmimas ir pan. Šių tyrimų dėka yra gaunama grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti, norint padidinti jo efektyvumą. Taip pat tyrimai teikia reikalingą informaciją, kuri yra labai reikšminga žvalgantis naujų galimybių konkrečiose rinkose. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes.

Uab „Mantinga“ produkcijos tyrimo analizė ir rezultatai. (2014 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-mantinga-produkcijos-tyrimo-analize-ir-rezultatai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:25