UAB marketingo analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Įmonės juridinis statusas. Įmonės valdymas. Organizacinė įmonės struktūra. Įmonės misija ir vizija. Rinkos dalyviai ir konkurencinė (įmonės aplinkos) analizė. Įmonės aplinkos SWOT analizė. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Politinė, teisinė aplinka. Socialinė, kultūrinė aplinka. Rinkos dalyviai ir konkurencinė analizė. Konkurentai. Vartotojai. Tiekėjai. Vidaus apdailos darbų marketingo analizė. Vidaus apdailos darbų aprašymas. Teikiamų paslaugų asortimentas. Marketingo strategija. Rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka. Kainodaros (kainos) strategija. Paslaugos rėmimo strategija. Uab „Statva“ marketingo veiksmų planas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Tačiau daugelis vadovų plėtoja marketingo veiklą ne nuosekliai, o daugiau chaotiškai, kadangi neturi vieningos marketingo koncepcijos. Todėl šiame darbe bus nagrinėjama UAB „Statva“ marketingo kompleksas. Ši įmonė buvo pasirinkta todėl, kad Utenoje ji yra gerai žinoma.

Objektas – statybos įmonės UAB „Statva“ marketingo kompleksas.

Darbo tikslas – parengti UAB „Statva“ marketingo analizę.

Uždaviniai:

1.Aprašyti UAB „Statva“ valdymą.

2.Išanalizuoti įmonės rinkos dalyvius ir atlikti įmonės konkurencinę analizę.

3.Atlikti paslaugų marketingo analizę.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (3276 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 37 KB
  • UAB marketingo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
UAB marketingo analizė. (2014 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:06