UAB „Maxima“ ekonominė analizė


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Transporto įmonės veiklos aplinka. Šalies transporto veiklos aplinka. Analizuojamos transporto šakos plėtros strategija ir tarptautinės įmonės veikos plėtros galimybės. Įmonė ir jos veiklos ekonominė analizė. Įmonės esminiai duomenys, steigėjai, veikla ir tikslai. Įmonės organizacinė struktūra ir valdymo pobūdis. Įmonės turto, transporto priemonių parko (kitų darbo priemonių) analizė ir įvertinimas. Įmonės personalo dalyviai, jų veikla, darbo rėžimas, motyvacinė sistema. Įmonės teikiamų paslaugų apimtys, paslaugų kokybė ir konkurencingumas. Įmonės finansinės veiklos analizė, verslumo įvertinimas, bankroto rizika. Įmonės veiklos SSGG analizė ir jos problemų apibūdinimas. Įmonės plėtros galimybės. „Maxima“ veiklos plėtros kryptis. Siūlomos priemonės įmonės plėtrai ir jos funkcionavimui gerinti. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo metodika. Darbo tikslui pasiekti atliktas statistinių duomenų apdorojimas ir palyginamoji analizė, grafinė duomenų analizė ir tyrimas.

Šiuo metu pagrindiniai valstybės prioritetai, siekiant išsaugoti geras vežėjų pozicijas:

Savo ruožtu, norėdamos išsilaikyti rinkoje, transporto įmonės plečia savo teikiamų paslaugų spektrą. Kaip tokios nedidelės šalies, Lietuvos rinka nėra didelė ir visom transporto įmonėm, kurių palyginti yra tikrai daug, norinčiom vykdyti sėkmingą ir pelningą veiklą Lietuvos rinkos tikrai neužtenka. Dėl šios priežasties šiuo metu daugybė įmonių renkasi užsienio šalių rinkas, kur sėkmingai teikia savo paslaugas.

Bet kokiai įmonei, tarp jų ir transporto įmonei, norint veikti sėkmingai, reikia gerai pažinti savo veiklos aplinką, nuo kurios didele dalimi priklauso įmonės veiklos rezultatai. Svarbiausias uždavinys įmonei, norinčiai gauti pelną ir veikti efektyviai, yra teisingai apsibrėžti išorinę įmonės aplinką. Bet kokia išorinė verslo aplinka yra skirstoma į tiesioginio poveikio ir šalutinio poveikio veiksnius.

Pasirinkta įmonė UAB „Maxima“ jau yra išplėtojusi savo veiklą užsienyje. Parduotuvės ir prekybos centrai veikia ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Įmonės plėtros galimybės priklauso nuo to, kaip įmonė plės savo veiklą užsienyje. Lietuvoje ir Latvijoje tinklas yra išplėtotas pakankamai, šiose šalyse veikia daugiau nei 350 parduotuvių ir prekybos centrų, taip pat išplėtoti logistikos centrai. 2015 metais baigtas statyti „Maxima“ logistikos centras Estijoje, taip pat per artimiausius metus žadama atidaryti daugiau nei 20 naujų parduotuvių. Bulgarijoje ir Lenkijoje parduotuvių tinklas dar nėra išplėtotas pakankamai, todėl nėra tikslo steigti logistikos centrus, tačiau toliau plečiantis jų prireiks. Kadangi „Maxima“ veikia Baltijos ir keliose rytų šalyse, reikėtų atkreipti dėmesį į tokių į šalių kaip Rumunija, Vengrija, Moldova ar buvusių Jugoslavijos šalių rinkas ir išsiplėtus jau esamose rinkose, bandyti pradėti veiklą šiose šalyse.

„Maxima“ centrinis biuras įsikūręs Vilniuje, Savanorių pr. 247. Kontaktai: Telefonas – (370) 5 2686787, mobilusis telefonas – (370) 800 20050, faksas – (370) 5 2686607, el. paštas – maxima@maxima.lt. UAB „Maxima“ generalinis direktorius nuo 2014 m. rugsėjo mėn. yra ilgametis įmonės darbuotojas Žydrūnas Valkeris.

Maxima- tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas, užimantis apie 36 procentus mažmeninės prekybos rinkos Lietuvoje, 24,5 procentus Latvijoje, 14 procentų rinkos Estijoje. 2005 metais Maxima pradėjo veiklą Bulgarijoje ir šiuo metu veikia 44 tinklui priklausančios parduotuvės. 2011 metais Lenkijoje pradėjo veikti 21, o dabar veikia 26 parduotuvės.

Pagrindinė ir svarbiausia „Maxima“ veiklo kryptis – prekyba. Parduotuves galima rasti tiek mažuose miesteliuose, tiek didmiesčiuose. Siekiama, kad parduotuvės būtų patogios klientams, todėl vieno X parduotuvėse galima rasti kasdienių prekių lengvai ir greitai, o XX ir XXX praduotuvėse dalis patalpų būna išnuomota specializuotoms parduotuvėms, kad klientai galėtų rasti reikiamas prekes vienoje vietoje. „Maxima“ turi nuosavus logistikos sandėlius iš kurių prekės pasiekia parduotuves. Prekės sandėliuojamos keliuose sandėliuose: maisto prekių, drabužių, kanceliarijos ir panašių prekių, daržovių ir alkoholio. Visuose sandėliuose yra įdiegta „Equinox“ atsargų valdymo programa leidžianti efektyviau valdyti ir stebėti sandėlyje esančių bei atvykstančių-išvykstančių prekių srautus.

Tikslas – padaryti Maxima patogiausia parduotuve klientams, t.y. klientas rastų prekes išdėstytas aiškiai, tvarkingai ir visur vienodai.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Donatas
  • 26 puslapiai (3980 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 319 KB
  • UAB „Maxima“ ekonominė analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Maxima“ ekonominė analizė. (2017 m. Sausio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-maxima-ekonomine-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 13:12