UAB ,,Maxima“ ir UAB ,,Norfa“ reklamos palyginamasis tyrimas


Vadybos kursinis darbas.

Kursinio darbo vertinimas. Santrauka. Įvadas. Darbo objekto, informacijos šaltinių ir tyrimų metodikos apžvalga. Teorinė vadovų lyderiškumo kompetencijos analizė. Vadovavimas. Vadovavimas ir lyderystė. Lyderystė. Kompetencija. Vadovų lyderiškumo kompetencijos xxx įmonėje. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas. Priedas Progresyvus lyderis. Priedas klausimynas.


Ar ši dalis yra sukurta apibendrinus svarbiausius empirinio tyrimo rezultatus?

Darbe yra suformuluota įmonės „XXX“ vadovų lyderiškumo kompetencijos analizė, numatytas darbo tikslas - išanalizavus vadovų lyderiškumo kompetenciją, įvertinti ar darbo vadovai pakankamai kompetetingi kaip lyderiai. Tikslui pasiekti buvo išsikelti uždaviniai, kuriuos norint įgyvendinti reikėjo išanalizuoti lietuvių ir užsienio autorių literatūrą.

Teorinėje darbo dalyje aptariama vadovų lyderiškumo kompetencija, vadovavimo stiliai, lyderystės, kompetencijos analizė. Jo esmei suprasti buvo pasitelkta mokslinės literatūros analizė ir loginis mąstymas. Tiriamojoje dalyje apklausiami darbuotojai, darbų vadovai – lyderiai.

Teorinės medžiagos analizė nurodė pagrindinius vadovavimo bruožus ir esmę, jos stilius. Taip pat vadovavimo ir lyderystės esminius bruožus ir skirtumus, kompetencijos samprata. Taip pat nurodė, koks vadovas atitiktų lyderiškumo kompetenciją. Paanalizavus įmonės padalinio darbo vadovų kompetenciją išsiaiškinti tam tikri aspektai kurie nevisada priimtini patiems vadovams, kas įrodo, jog ne visi vadovaujantys yra tvirti lyderiai ir neatitinka lyderiškumo kompetencijos.

Darbo pabaigoje suformuota vadovų lyderiškumo kompetencijos analizės išvados ir pasiūlymai. Remiantis mokslinę literatūra pateikti pasiūlymai kaip vadovaujantiems darbuotojams reikėtų išmokti tinkamai vadovauti kolektyvui. Išskiriamos pagrindinės vadovų lyderiškumo kompetencijos neatitinkantis bruožai.

Temos aktualumas. Reklama kildinamas iš lotyniško žodžio reclamo,kuris reiškia ,, šaukiu, rėkiu“. Šiuo žodžiu įvardijamas naujas visuomenės gyvenimo reiškinys, veržte įsiveržęs į Lietuvos kultūrą politiką, ekonomiką. Pastaruoju metu žodis „reklama” yra plačiai vartojamas kalbant apie žmogiškuosius poreikius. Kiekvienas iš mūsų žinome kas yra reklama. Reklamos nepastebrėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji sukasi aplik mus, mes su ja susiduriame visur: namuose, gatvėje, automobilyje, kino teatre, baruose, klubuose, betkokioje įstaigoje. Šiandieniniame pasaulyje reklama yra viena didziausia komunikacijos rūšis.

Išmanyti reklamą yra didelis verslo pasiekimas, nes reklama kaip komunikacijos aktas pasiekia tikslą tik tada , kai kreipiamas dėmesys į žmogaus psichiką.

Problematika. Kiekviena įmonė turi savo reklamos strategiją ir žino kuom sudominti ir pritraukti savo vartotojus. Sudominti vartotoją šiais laikais labai sudėtinga, todėl verslininkas turi labai gerai išmanyti reklamos ir marketingo gudrybes.

Darbo objektas. UAB ,, Maksima“ ir UAB ,, Norfa“

Darbo tikslas. Palyginti UAB ,,Maksima“ ir UAB ,, Norfa“ reklamas

Darbo uždaviniai:

Teoriškai išnagrinėti reklamos stiliaus specifiką, jos poveikį vartotojams.

Atlikti UAB ,, Maksima“ ir UAB ,, Norfa“ reklamos palyginamąjį tyrimą.

Darbo objektas. Kursiniame darbe bus atliekama UAB ,,Maksima“ ir UAB ,, Norfa“ reklamos palyginimo analizė. Abi šios įmonės yra prekybos centrai, kurios prekiauja pagrindinai maisto prekėmis.UAB ,,Maxima“ ir UAB ,,Norfa“ yra tarpusavyje konkuruojančios įmonės. Abi jos puikiai žinomos Lietuvoje ir turi savo pirkėjų ratą. Atskirti jas viena nuo kitos yra labai paprasta, kiekviena iš jų turi savo simboliką. Tam, kad įmonės pritrauktų klientų, jos keik begalėdamos pasitelkia į reklamos gudrybes. Darbuotojai atskiria brokuotas prekes nuo tinkamų prekybai, suklijuoja reikiamus lipdukus ar atitinkamai supakuoja, pagal iš anksto numatytas instrukcijas. Darbas nėra labai sudėtingas, tik reikia išlaikyti darbo tempą. Tam , kad darbas būtų atliktas pakankamai sparčiai ir žmonės dirbtų noriai, vadovybė juos turi atitinkamai skatinti. Kadangi įmonė yra didelė ir fiziškai būtų sunku apklausti daugiau kaip 500 darbuotojų, tai iš jos pasirinkta tik tam tikra dalis t. y. baigtinės produkcijos pakavimo padalinys.

Informacinių šaltinių apžvalga. Kursiniame darbe yra panaudojama įvairios literatūros, kuri padės geriau palyginti UAB ,,Maksima“ ir UAB ,,Norfa“ reklamas.

B. Čereška (2004) „Reklama: teorija ir praktika“ supažindins su reklamos pagrindais.

I.Smetonienė. (2009) „Reklama” supažindins su reklamos stiliaus specifika.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (5891 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 137 KB
  • UAB ,,Maxima“ ir UAB ,,Norfa“ reklamos palyginamasis tyrimas
    10 - 10 balsai (-ų)
UAB ,,Maxima“ ir UAB ,,Norfa“ reklamos palyginamasis tyrimas. (2016 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-maxima-ir-uab-norfa-reklamos-palyginamasis-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:16