UAB "MAXIMA LT" veiklos planas


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Temos aktualumas. Darbo objektas. Darbo tikslas. Tyrimo metodai. Darbo uždaviniai. Uab „Maxima lt“. Uab „MAXIMA LT“ prekės ir paslaugas. Uab „MAXIMA LT“ struktūra ir darbo organizavimas ypatybes. Uab „MAXIMA LT“ verslo aplinka ir situacija rinkoje. Uab „Maxima lt“ marketingas. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Uab „Maxima lt“ strategijas. Uab „MAXIMA LT“ tarptautinės prekybos santykiai. Išvados. Literetūra. Priedai. Priedas Nr.


Verslo įmonės veiklos planas – tai svarbiausias dalykas vadovui, nes šis planas puikiai sistemiškai parodo bendrą verslo padėtį. O tam kad vadovauti svarbu pažinti vadovaujamą verslą iš visų pusių. Tik turint šiuos duomenys galima priimti sprendimus ir maždaug nuspieti padarytų sprendimų poveikį ir rezultatus. Šiame darbe kaip tik bus išnagrinėtas verslo veiklos planas UAB „MAXIMA LT“ pavyzdyje. UAB „MAXIMA LT“ bus nagrinėjama valdymo, marketingo ir tarptautinės prekybos finansavimo aspektu.

Darbo objektas

Darbo tikslas

MAXIMA – Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Tai didžiausia lietuviško kapitalo įmonė ir didžiausias darbdavys Baltijos šalyse. (Šaltinis Nr.8)

Šis prekybos tinklas pradėjo savo veiklą 1992 metais, atsidarius Vilniuje keletą parduotuvių su skirtingais pavadinimais. Šiuo metu šis tinklas turi 229 parduotuvių Lietuvoje (2015-01-01 dienos duomenys). Pagal 2015-10-11 dienos duomenys Maximose dirba 17 161 žmogus. Tinklo vadovas yra Žydrūnas Valkeris, generalinis direktorius.

MAXIMA LT sunku priskirti prie kažkokios vienos prekybos įmonių tipo, nes ši įmonė turi bruožų būdingų skirtingom grupėm. Kaip mažmenininkas MAXIMA LT yra:

supermarketas, nes savitarnos salės plotas santykinai nedidelis;

filialinė įmonė, nes turi labai daug filialų;

siunčiamosios prekybos įmonė, nes turi interneto parduotuvę, kuri veikia Vilniuje, Vilniaus rajone ir Trakuose.

MAXIMA LT kaip didmenininkas yra mišraus prekių asortimento riboto aptarnavimo ciklo didmenininkai.

UAB „MAXIMA LT“ pardavinėja prekės kaip mažmeninis prekybininkas ir kaip didmenininkas, taip pat ši įmonė teikia nemažai paslaugų.

Maximose galima įsigyti įvairiausių maisto prekių bei gėrimų (alkoholinių ir nealkoholinių), tabako gaminių. Maxima turi net 4 savo pačiu prekių ženklų: MAXIMA maisto kokybė; ekologica; Favorit ir OPTIMA linija. Bet Maximoje galima užsisakyti konditerijos ar kulinarijos gaminių. Be maisto gaminių dar pardavinėjami įvairus namų apyvartos prekės: buitinė chemija; indai, įvairia tekstilė, žaislai ir kitos buitinės prekės.

Be to Maxima bazė prekiauja ne tik kaip mažmenininkas, bet ir kaip didmenininkas, t.y. teikia prekės verslo klientams.

Maxima dovanų kortelės ir čekiai (gali būti 10, 20, 30 erų ar kintamo nominalo dovanų korteles);

Maxima teikia paskolas (Maximose XX ir XXX informacijos skyriuose galima pasiimti vartojimo kreditą iš didžiausių ir žinomiausių Lietuvoje kredito įmonių: Credit24, General Financing ir SB LIZINGO);

Galima įsigyti bilietus į Lietuvoje ir ne tik vykstančius renginius (didžiausiuose Maxoma prekybos centruose informacijos skyriuose galima įsigyti bilietailt, BilietųPasaulis ir TiKETA bilietus);

Parduodami elektroniniai viešojo transporto bilietai (Bilietus galima nusipirkti kiekvienoj kasoj Vilniaus ir Kauno Maximose, o papildyti elektroninį bilietą galima dar ir Klaipėdos Maximų kasose);

„TaxFree“ (turistai gyvenantis ne Europos Sąjungoje gali gražinti PVM už išviežiamus pirkinius);

Pinigų išgryninimas (pirkėjas gali išgryninti pinigus iš SEB ir DNB sąskaitos).

UAB „MAXIMA LT“ struktūra ir darbo organizavimas ypatybes

MAXIMA LT tinklas nėra sudėtingas, sudėtingesnis MAXIMA GRUPĖ tinklas, dar sudėtingesnis Vilniaus prekyba tinklas.. Visi tinklai bus išnagrinėti žemiau.

Maximose darbas organizuojamas uoliai ir atidžiai, administracijoje vadybininkai nuolatos dirba, kontroliuoja ir tobulina parduotuvių tinklo darbą ir jo organizavimą. Darbas organizuojamas taip, kad pirkėjams būtų patogiau ir maloniau apsipirkinėti.

Darbo organizavimas prasideda nuo parduotuvės vietos parinkimo. Prieš atidarant naują parduotuvę naujoje vietoje iš pradžių nagrinėjimą aptarnavimo zona. T.y. aiškinamasi ar pakankamai vietoje yra potencialių pirkėjų. Pagal potencialių pirkėjų skaičių išskaičiuojamas potenciali parduotuvės apyvarta. Ir jau priklausomai nuo apyvartos didžio renkamas parduotuvės tipas, t.y. parduotuvės lygis, nuo lygio priklauso kiek bus platus ir gylus asortimentas, koks prekybos salės dydis ir kiek darbuotojų aptarnaus pirkėjus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3618 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 164 KB
  • UAB "MAXIMA LT" veiklos planas
    10 - 6 balsai (-ų)
UAB "MAXIMA LT" veiklos planas. (2016 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-maxima-lt-veiklos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:28