UAB „Maxima“ rinkodaros veiklos analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Įmonės charekteristika. Įmonės rinkodaros veikla. Įmonės orientacija į klientą. Įmonės rinkos plėtros perspektyvos. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Įmonės pozicionavimo būdai. Įmonės rinkodaros komplekso elementai. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Pats žymiausias vidinis veiklos poveikis yra didelė darbuotojų kaita. Tai suteikia papildomų laiko, darbo ir lėšų sąnaudų, nes tenka ruošti darbo pasiūlymus, ieškoti naujų darbuotojų, kvieti juos į darbo pokalbius. Visa tai papildomos išlaidos, kurios neprisideda prie pagrindinės veiklos pajamų.

UAB „MAXIMA“ orientuojasi į visas socialines grupes, siekdama gauti kuo didesnį pelną. Parduotuvė nesirenka vienos amžiaus ar socialinės grupės, taip galėdama išgauti kuo didesnį pelną.

Parduotuvių skaičius vis didėja ir „MAXIMA“ tinklas plečiasi. Žinant, kad parduotuvė yra pelninga vertą galvoti apie tai, kad reiktų parduotuvių tinklą didinti užsienio šalyse, norint didinti apyvartą toliau.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2163 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 39 KB
  • UAB „Maxima“ rinkodaros veiklos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB „Maxima“ rinkodaros veiklos analizė. (2016 m. Rugpjūčio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-maxima-rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:12