Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ aplinkos analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ charakteristika ir tikslai. Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ aplinkos analizė. Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ vidinės aplinkos analizė. Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ išorinės aplinkos analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Šiais laikais, kai rinkoje esama tūkstančiai organizacijų, ir vis atsiranda naujų, organizacijoms pravartu periodiškai išnagrinėti esamą aplinką – kaip ji keičiasi, kokios matomos naujos tendencijos, kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir pan. Organizacijos išorinė aplinka – tai visuma veiksnių, esančių už organizacijos ribų ir galinčių daryti įtaką jos veiklai vienokiu ar kitokiu būdu (Pileckienė D., 2004). Vidinė organizacijos aplinka – tai atitinkamai visi veiksniai, esantys organizacijos viduje, kurie taip pat gali paveikti jos veiklą, įtakoti sėkmę ar nesėkmę. Organizacijos aplinkos analizė padeda išsiaiškinti visas šių aplinkų kitimo tendencijas ir padėti organizacijai prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių aplinkos veiksnių.

Tyrimo objektas – UAB „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ aplinka.

Tyrimo tikslas – ištirti UAB „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ vidinę ir išorinę aplinką pasitelkiant SSGG aplinkos vertinimo modelį.

UAB „Mediashop“ – buitinės elektrotechnikos ir kompiuterinės įrangos prekybos įmonių Lietuvoje. Antras pagal dydį Lietuvoje prekybos tinklas „Elektromarkt”  Lietuvoje veikia nuo 1999 metų. UAB „Mediashop“ vykdo mažmeninę ir elektroninę prekybą. Šiai bendrovei priklauso vienas moderniausių prekybos tinklų Baltijos šalyse „Elektromarkt“. Lietuvoje yra 14 „Elektromarkt“ parduotuvių, 9 didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje 4 parduotuvės, Klaipėdoje ir Šiauliuose po 2 parduotuves, bei po vieną parduotuvę Kaune, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Elektrėnuose ir Panevėžyje.

Parduotuvių tinklas „Elektromarkt“ siekia būti pažangiausiu Baltijos šalyse buitinės elektrotechnikos ir IT sprendimų prekybos tinklu, taikančiu pažangiausias pirkėjų aptarnavimo ir prekių pateikimo inovacijas. Siekia aprūpinti kiekvieną gyventojų būstą kokybiškais elektrotechnikos gaminiais, suteikiant pirkėjams kvalifikuotą ir malonų aptarnavimą. Taip pat, siekiama garantuoti bendrovės gebėjimą dirbti pagal vartotojų poreikius ir lūkesčius, nuolat gerinti kokybės ir aplinkosaugos veiksmingumą ir būti draugiškiems aplinkai - vykdyti taršos prevenciją.

  • Vadyba Analizės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1392 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 48 KB
  • Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ aplinkos analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
Uab „Mediashop“ parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ aplinkos analizė. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-mediashop-parduotuviu-tinklo-elektromarkt-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:26