UAB „Novaturas“ tarptautinio verslo analizė


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Tarptautinis turizmo verslas. Tarptautinio verslo samprata. Tarptautinio turizmo verslo samprata. Apie Uab „Novaturas“. Įmonės tikslai, vizija, misija. Pagrindiniai tarptautiniai rodikliai. Kelionių agentūros teikiamos paslaugos Lietuvoje bei užsienyje. Tarptautinė atstovų atranka. Valdymo personalas. Darbuotojų skatinimas. Aplinkos veiksniai. Reklama. Demografinės dabarties tendencijos. Technologinių pokyčių įtaka tarptautiniam verslui. Pateikimo internete tarptautinė analizė. Uab „Novaturas“ tarptautinis žinomumas. Baltijos šalių klientų apklausa. Kelionių agentūros Uab „Novaturas“ tarptautinė SSGG analizė. Išvados. Literatūros sarašas.


Šiam darbui buvo pasirinktas UAB „Novaturas“, nes jie šiuo metu yra turizmo rinkos lyderiai Baltijos regione, jie kaip niekas kitas, kiekviena diena susiduria su tarptautinių verslų, nuolat bendradabiaujant su kitų valstybių įmonėm. Jų pelnas praėjusiais metais augo daugiau nei aštuonis kartus. Šiame darbe bus aptarta verslumo būtinybę veikiant globalioje turizmo ir viešbučių rinkoje ir aštrios konkurencijos sąlygomis.

Darbo objektas: UAB „Novaturas“, turizmo agentūra vykdanti tarptautinį verslą. Tai didžiausias poilsinių ir pažintinių kelionių organizatorius Baltijos šalyse.

Darbo tikslas: išnagrinėti UAB „Novaturas“ veiklą užsienyje bei Lietuvoje , jos silpnybės, bei stiprybės, atlikti išsamią įmonės analizė, išsiaiškinti kokia strategija yra pasirenkama vykdant tarptautinį verslą, suprasti įmonės problemas bei patiekti pasiūlymus.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 26 puslapiai (4952 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3791 KB
  • UAB „Novaturas“ tarptautinio verslo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
UAB „Novaturas“ tarptautinio verslo analizė. (2014 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-novaturas-tarptautinio-verslo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:45