UAB „ORTIMA” įmonės bankroto rizikos įvertinimas


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Pradiniai duomenys apie įmonę ,,ortima“. Įmonės vidinė verslo aplinka. Įmonės išorinė verslo aplinka. Vartotojai. Konkurentai. Pest analizė. Įmonės ,,ortima“ struktūra ir valdymas. Įmonės ,, ortima“ vadybos metodai. Įmonės ,,ortima“ pareigybių nomenklatūra. Kokybinė įmonės rizikos analizė. Kiekybinė įmonės rizikos analizė. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas.


Puikiai suvokdama transporto paslaugų reikšmę atlikau pažintinę praktiką įmonėje UAB ,,ORTIMA“. Tai nedidelė, įsteigta 1993, tačiau labai pažangi firma, kurios veiklos sritis – krovinių gabenimas kelių transportu.

Darbo tikslas:

Atlikti UAB „Ortima“ įmonės bankroto rizikos įvertinimą.

Darbo uždaviniai:

Pristatyti įmonę;

Atlikti vidinės ir išorinės verslo aplinkos analizę;

Atlikti kokybinę ir kiekybinę rizikos analizę;

Pateikti išvadas.

Savo veiklą įmonė pradėjo1993 metais. Pagrindinė įmonės veiklos sritis – krovinių gabenimas kelių transportu. Įmonės UAB ,,ORTIMA“ veikla yra įregistruota registrų centre ir kitose valstybinėse institucijose. Įmonės registravimo vieta – P. Lukšio g. 7, LT-08221, Vilnius, Lietuva

Klientai ieškodami vežėjo siekia surasti nuolatinį ir patikimą partnerį. Negalima pamiršti, kad daugeliui transporto įmonių klientų krovinys - vien tik gabenimo objektas, tačiau ,,ORTIMA“ kolektyvas suvokia, kad tai taip pat - pinigai, įsipareigojimai ir susitarimai. Klientai pasirinkę ,,ORTIMA” gali būti ramūs, nes įmonė laikosi savo įsipareigojimų. Bendrovei ,,ORTIMA” krovinių pervežimas - tai ne tik verslas, bet ir siekimas užtikrinti sėkmingą verslą savo klientams. Daugelis verslo klientų pasirinkę ,,ORTIMA” tuo įsitikino.

Misija: maksimaliai patenkinti klientų poreikius, siekiant užtikrinti kokybišką krovinių gabenimą sunkvežimiais.

Svarbūs yra ir tokie veiksniai, kurie verslui turi netiesioginės įtakos tam atliekama PEST analizė. UAB“Ortima“, kaip ir visos kitos įmonės, nėra uždara sistema ir jos veiklai turi įtakos ją supanti aplinka. Todėl, planuodama savo tolimesnę veiklą ir siekdama plėtoti verslą, UAB „Ortima“, turi įvertinti išorės veiksnius, kuriuose slypi tiek grėsmės tiek ir galimybės.

Ekonominiai veiksniai – Ekonominius veiksnius galima laikyti vienais iš svarbiausių, nes nuo jų priklauso gyventojų perkamoji galia, prekių (paslaugų) paklausa ir jų pardavimas. Ekonominiai veiksniai tokie, kaip: infliacija, šalies BVP, nedarbo lygis, pirkėjų pajamos, mokesčio normos, kredito gavimo sąlygos. Visi šie veiksniai sudaro prielaidas UAB „Ortima“ tolimesnės veiklos sėkmingam vystymuisi. Atsižvelgiant į susidariusią bei prognozuojamą ekonominę situaciją, UAB „Ortima“ įmonė ras būdų ir rezervų minimizuoti teikiamų paslaugų savikainą, išlaikyti konkurencingas kainas ir pakankamą pelningumą. Ypatingai didėja konkurencija. Įmonė, siekdama išlaikyti esamas pozicijas turi didinti išlaidas rinkodaros kompleksui, arba kuo efektyviau jas išnaudoti

Socialiniai – kultūriniai veiksniai – Socialiniai ir kultūriniai veiksniai netiesiogiai, bet labai stipriai veikia organizacijos veiksmus. Socialinė – kultūrinė aplinka yra nestabili, ji nuolat kinta ir yra sąlygota politikos ir ekonomikos. Norint efektyviai reaguoti į socialinius veiksnius, būtina juos nuolat stebėti, vertinti, sąmoningai ugdyti ir nukreipti organizacijai naudinga linkme. Būtent todėl, UAB „Ortima“, būdama stambi Lietuvos verslo įmonė ir įtakingas Lietuvos visuomenės narys, privalo atsižvelgti į socialinius bei gamtosauginius verslo aspektus, prisiimti atsakomybę už savo veiklos trumpalaikes bei ilgalaikes pasekmes kaip rinkos dalyvis, kaip darbdavys, kaip vartotojas ir kaip visuomenės narys. Savo veikloje UAB „Ortima“ naudoja tik pažangiausias priemones ir naujausius technologinius procesus, atitinkančius visus ekologinius standartus ir padedančius mažinti neigiamą įtaką aplinkai.

Technologiniai veiksniai – Technologiniai veiksniai ypatingai svarbūs toms organizacijoms, kurių veikla susijusi su aukštomis technologijomis. Tokioms įmonėms priklauso ir UAB „Ortima“. Organizacija, kuri naudoja šiuolaikines ir pažangias technologijas, galės ne tik neatsilikti nuo konkurentų, bet ir lenkti juos. Kiekviena įmonė nori teikti savo klientams operatyvią bei aktualią informaciją apie platinamus produktus bei teikiamas paslaugas, todėl įmonei ypač svarbios yra verslo informacijos gavimo, jos tvarkymo, saugojimo bei panaudojimo naujovės.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3271 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 60 KB
  • UAB „ORTIMA” įmonės bankroto rizikos įvertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
UAB „ORTIMA” įmonės bankroto rizikos įvertinimas. (2016 m. Vasario 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-ortima-imones-bankroto-rizikos-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:20