UAB „Real estate agency“ verslo planas kursinis darbas


Vadybos kursinis darbas.

Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Verslo šakos aprašymas. Marketingo planas. Pardavimų prognozavimas. Organizacinis planas. Rizikos įvertinimas. Finansinis planas. Finansiniai poreikiai ir ištekliai metams. Lūžio taškas. Sąnaudų prognozavimas. Pelno (nuostolio) prognozavimas. Išvados. Priedai. Literatūra.


Darbo tikslas - įvertinti išorinių ir vidinių veiksnių įtaką nekilnojamojo turto agentūroms. Darbe naudojami metodai - mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų lyginamoji analizė, duomenų sisteminimas, grupavimas išvadų pateikimas.

Steigiant naują įmonę svarbu itin kruopščiai ištirti rinką, kurioje veiks pasirinkta įmonė. Nekilnojamojo turto rinka sparčiai kinta, tačiau visada yra aktyvi ir pakankamai plati, jog jos stipriai neveiktų sezoniškumas. Keičiantis požiūriui į paslaugas bei nekilnojamojo turto agentus Lietuvoje, NT agentūrų vis daugėja. Remiantis didžiausio Lietuvos NT portalo duomenimis, Kaune šiuo metu iš privačių asmenų yra parduodama apie 260 butų, 145 namai, 140 sklypų, ieškančių NT – 32. Taigi pradedant veiklą, galime tikėtis apie 580 klientų per tam tikrą laikotarpį, turint omenyje, kad į ankstesnę statistiką neįtraukti kiti 10 Lietuvos NT portalų iš kurių taip pat atkeliaus tam tikras srautas.

Įmonė bus steigiama iš akcinio kapitalo, kurį sudarys 60 000 Eur. Įmonė vykdydama savo veiklą privalės mokėti pelno mokestį su lengvatiniu tarifu – 5 proc., mokesčius susijusius su darbo atlygiu ir PVM. Įmonės personalą sudarys finansininkas, administratorius bei du mokymų vadovai - koordinatoriai, kurie bus pagrindinis pranašumas prieš kita įmones. Pirmaisiais veiklos metais planuojamas 109 000 Eur pajamos, kurias sudarys pagrindinių paslaugų – turto pardavimo bei nuomos, komisiniai. Pagrindinės išlaidos – atlyginimai bei nuoma. Dėl pagrindinio įmonės pranašumo – išplėstinių mokymų, daug dėmesio bus skiriama mokymų vadovų kompetencijai bei mokymų kokybei. Taip pat svarbi ir įmonės darbo vieta, statistiniai duomenys rodo, jog 10 proc. klientų atvyksta dėl geros biuro buvimo vietos. Šios išlaidų grupės sudaro apie trečdalį visų įmonės išlaidų.

Pradedančiosios įmonės ir brokeriai dažniausiai taiko mažesnius įkainius, siekdami užimti didesnę rinkos dalį ir įsitvirtinti rinkoje. Pradedant veiklą geriausia būtų taikyto 2-3 procentų įkainius. Įgijus klientų pasitikėjimą ir žinomumą rinkoje, įkainis gali didėti iki 4-5 proc.

Nekilnojamo turto rinka yra svarbi sudedamoji ekonomikos dalis. Tai savita ir viena iš greitai besikeičiančių rinkų, kuriai įtaka daro šalies ekonominė, politinė, teisinė situacija ir nekilnojamo turto savininkų elgsena. Finansavimo sąlygų gerėjimas suaktyvina nekilnojamojo turto rinką. Tai pagyvina ir kitų sektorių plėtrą bei raidą: statybų sektoriaus, lizingo ir draudimo bendrovių, nekilnojamojo turto agentūrų, paskolų brokerių, turto vertintojų veiklą. Taip pat nekilnojamo turto rinkos raida skatina investicijas į šalį. Vienas iš geriausių pavyzdžių - šiuo metu sparčiai besiplečiantis ir investuotojus traukiantis miestas – Klaipėda.

Darbo tikslas. Įvertinti išorinių ir vidinių veiksnių įtaką nekilnojamojo turto agentūroms.

Darbo problema. Kokie veiksniai turi didžiausią įtaką besikuriančiai įmonei Kauno mieste?

Kiekviena paslauga turi savo klientą. Visi lankomės kirpykloje, automobilių servise ir kitose vietose, kuriose mums teikiama paslauga nebūtinai yra sudėtinga. Tikriausiai daugelis pagalvoja, jog apsikirpti esant kritinei situacijai galime ir patys, tačiau vis tiek šį darbą paliekame profesionalams ir perkame jų paslaugas. Tokiu pačių principu dirba ir nekilnojamojo turto brokeriai. Namą, butą ar sklypą galite bandyti pardavinėti ir patys, tačiau profesionalas šį darbą dirba kas dieną, žino, ko nori rinka ir gali jums padėti tai padaryti daug greičiau ir efektyviau. Nekilnojamojo turto rinka yra viena iš labiausiai svyruojančių rinkų pasaulyje. Net nežymiai pakitus ekonominei miesto, šalies ar pasaulio situacijai, ši rinka gali kardinaliai pasikeisti. Būtent dėl šių priežasčių reikalingi asmenys, kurie galėtų prisitaikyti prie esamos ir galimai besikeičiančios situacijos. Ne paslaptis, jog namai kiekvienam siejasi su prisirišimu, artumu, jaukumu ir, žinoma, šeima. Būtent todėl būsto pardavimas neretam tampa tikru išbandymu: nesutarimai tarp šeimos narių, tarpi perkančios bei parduodančios pusių, neaiškūs teisminiai procesai ar netvarkingi objekto dokumentai. Šias problemas lengva išspręsti su profesionalo pagalba. Pasaulyje yra daug įvairių specialybių žmonių ne vien todėl, kad būtų kuriamos darbo vietos, tačiau ir dėl to, kad atitinkamus darbus galėtumėme perduoti žmogui, kuris koncentruotai gilinasi į to darbo atlikimą – specializuojasi tam tikroje srityje. Tokiu būdu sutaupome laiko ir gauname kokybiškas paslaugas ir prekes.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Gabrielė
  • 27 puslapiai (5650 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 290 KB
  • UAB „Real estate agency“ verslo planas kursinis darbas
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB „Real estate agency“ verslo planas kursinis darbas . (2017 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-real-estate-agency-verslo-planas-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 18:52