UAB Rinkodaros veiklos planavimas


Imones rinkodaros veiklos planavimas. Rinkodaros veikla. X imones rinkodaros veiklos planavimas. Kurisnis darbas uab bite. Marketingo veiklos planas. Bite gsm misija. Rinkodaros veiklos planavimo darbas. Įmonės marketingo veiklos planavimo svarba. Segmentu,tikslines rinkos,pozicionavimo pavyzdys kosmetikos parduotuvei. Veiklos planavimas ir rinkodara.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Verslo įmonės rinkodaros planas. Verslo įmonės rinkodaros plano dalys. Uab „bitė gsm“ rinkodaros veiklos planavimas. Uab „bitė gsm“ veikla, misija ir tikslai. Uab „bitė gsm“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab „bitė gsm“ rinka, jos tendencijos. Uab „bitė gsm“ swot analizė (ggss). Uab „bitė gsm“ tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. Uab „bitė gsm“ vartotojų nuomonės tyrimas. Uab „bitė gsm“ rinkodaros komplekso analizė. Uab „kolegija“ prekių pardavimo prognozė. Išvados. Pasiūlymai. Priedai.


Rinkodara – tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Socialinis ir vadybos procesas, kurio dėka asmenys ir jų grupės, kurdami produktus ir atlikdami prekių ir vertybių mainus, gauna tai, ko jie nori ir tai, ko jiems reikia.

Kiekvienoje gamybos srityje svarbiausias vaidmuo tenka rinkodaros veiklai. Vartotojų pageidavimai ir interesai laisvojoje rinkoje yra svarbiausios gamintojų gairės. Įmonėse šia problema rūpinasi rinkodaros skyriai. Jie atsakingi už visus klausimus, susijusius su rinkos tyrimu, asortimento planavimu, naujos produkcijos ruošimu, kainų nustatymu, gaminių paskirstymu, realizavimo skatinimu, bei už nustatytų planų ir programų vykdymą. Taigi, rinkodara yra įtraukta į visas verslo funkcijas: nuo rinkos reikmių tyrimo iki gaminio dizaino ir pardavimų strategijos bei pirkėjų aptarnavimo. (. P. 5-6 ).

Rinkodaros planas yra pagrįstas ankstesnių verslo plano dalių logika: pradėjome aprašydami verslo galimybę, klientams sukuriamą vertę, tikslinius rinkos segmentus ir pozicionavimą konkurentų atžvilgiu. Rinkodaros planas turėtų parodyti pardavimų prognozes ir paaiškinti, kaip šie pardavimų tikslai (kiekviename rinkos segmente) turėtų būti pasiekti: kaip remti produktą/ paslaugas skirtinguose rinkos segmentuose? Kokius rinkodaros/ pardavimų kanalus reikia sukurti (ir kodėl)? Kokį bendradarbiavimą verslininkas turi inicijuoti? Kokios rėmimo verslo planas - dokumentas, kuriame įvertinama įmonės išorinė ir vidaus būklė, numatoma būsima įmonės veikla, prognozuojami įmonės veiklos finansiniai rezultatai. Verslo planas yra vienas iš svarbiausių verslo valdymo įrankių.

Metinis planas – tai trumpalaikis planas, kuriame apibūdinama bendrovės dabartinė padėtis, jos tikslai, strategiija, ateinančių metų veiksmų programa, biudžetas ir numatomi šio plano vykdymo kontrolės būdai.

Perspektyvinis planas – kuriame išdėstomi svarbiausi veiksniai ir jėgos, turėsiantys įtakos organizacijai per artimaisuius kelerius metus.

UAB Rinkodaros veiklos planavimas. (2011 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-rinkodaros-veiklos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 05:51