UAB Rokiškio sūris marketingo komplekso analizė


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Darbo raktiniai žodžiai. Marketingo kompleksas. Įmonės aprašymas. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės identifikavimas. Kaina. Kainos nustatymas. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kaina. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų strategija. Paskirstymas. Prekių judėjimas. Prekyba. Rėmimas. Pardavimų skatinimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Temos aktualumas. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, savo įmonėje turėtu taikyti marketingo veiklą, kur remtųsi visais marketingo komplekso elementais (prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas). Remiantis šiais elementais, kiekviena įmonė išsirenka svarbiausius aspektus, kuriais remsis kurdami prekes, kurios atitiks vartotojų poreikius, kaip jas pristatys vartotojams, kokia tos prekės bus kaina, į ką remsis kainos nustatymas, kaip tos prekės bus paskirstytos, kad pasiektu vartotojus, ir koks bus prekės rėmimas. Šie visi aspektai reikalingi tam, kad vartotojai patenkintų savo poreikius, norus, o įmonės siekia išpildyti vartotojų poreikius, taip kartu įmonė gaudama pelną.

Pagal marketingo komplekso elementus šiame darbe analizuosiu įmonę AB „Rokiškio sūris“.

Tai yra įmonė gaminanti maisto produktus. Įmonė besispecializuojanti fermentinių sūrių gamyboje, gaminanti pieno produktus ir visas kitas prekes gaunamas iš pieno.

Prekė tai pirminis ir svarbiausias marketingo komplekso elementas. Prekė – tai produktas, skirtas mainams. Prekė – visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius ir tai, siūloma rinkai siekiant patraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas. (R. Virvilaitė, Marketingas, 1997, Kaunas)

Šiame darbe analizuosiu AB „Rokiškio sūris“ prekę iš punskiečiai sūriai asortimento įpročio, pasirinkau Rokiškio originalų fermentinį sūrį, kuris išskiriamas iš asortimento gylio. Tai maisto produktas, gaminamas iš pieno. Tai vartojamoji prekė, kuri pagal vartotojų pirkimo įpročius priskiriama būtinosioms, o iš jų būtiniausioms prekėms. Fermentinis sūris yra vartojamas fiziologiniams, asmeniniams poreikiams patenkinti, konkrečiai – alkiui numalšinti.

Marketingo požiūriu prekės kokybė reiškia jos gebėjimą tenkinti pirkėjų norus ir reikmes.

Prekės gali būti klasifikuojamos į ilgalaikio naudojimo ir trumpalaikio naudojimo prekes ir paslaugas. AB „Rokiškio sūris“ prekės yra trumpalaikio naudojimo prekės. Trumpalaikio naudojimo prekės – tai materialūs gaminiai, visiškai suvartojami per vieną ar keletą vartojimo ciklų. (R. Virvilaitė, Marketingas, 1997, Kaunas)

Rinkai būdingas prekių grupavimas pagal jų pirkimą ir naudojimo požymius.

AB „Rokiškio sūris“ taiko ši prekių grupavimą pagal prekių pirkimą ir naudojimą. Šios prekės yra laisvai parduodamos, tai daiktinės prekės, tai vartojamosios ir vienkartinio vartojimo prekės, jos yra nominaliosios, nes yra nustatyta jų vertė ir įsigyjamos už pinigus, ir tai prekės yra pakeičiamos, nes konkurencingos įmonės panašias prekes gamina.

AB „Rokiškio sūris“ prekės Rokiškio originalus fermentinis sūris gyvavimo ciklas vis dar yra brandoje. Tai prekė gyvuojanti daug metų ir vartotojų yra gerai žinoma ir perkama. Jai šios prekės gyvavimo pradeda smukti, įmonės marketingo specialistai savo strategiją perkelia į reklamos didinimą, ar kainos mažinimą, kad vėl ši prekė būtų bandos stadijoje.

Prekės modifikavimas (kai įmonė padidina pardavimo mastą, kai kurias prekės savybes);

Marketingo priemonių modifikavimas (kai įmonė gali didina pardavimo mastą, mažindama kainą, taikydama prekybininkams nuolaidas, ar naudojant kitus pardavimų skatinimo veiksmus).

AB „Rokiškio sūris“ norėdamas, kad jo prekė Rokiškio originalus fermentinis sūris, neštų įmonei pelną, rūpinasi kad šios prekės gyvavimas, bei pardavimai nesmuktų, taiko visus marketingui būdingas strategijas.

AB „Rokiškio sūris“ įmonės prekė Rokiškio originalus fermentinis sūris, atitinka šias sąlygas, nes prekės yra lengvai pastebimos, nes gerai pažystamos vartotojams.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Jovita
  • 21 puslapis (4285 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 203 KB
  • UAB Rokiškio sūris marketingo komplekso analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB Rokiškio sūris marketingo komplekso analizė. (2017 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-rokiskio-suris-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 23 d. 00:27