UAB ,,Rūta” įmonės valdymo procesų analizė


Vadybos referatas.

Įvadas. Tyrimo objektas. Projekto tikslas. Uždaviniai. Taikyti tyrimo metodai. Uab „Rūta“ įmonės pristatymas. Įmonės istorija ir veiklos apžvalga. Gretutinės veiklos. Uab ,,rūta” įmonės valdymo procesų analizės. Pirmoji dalis - planavimas. Strateginiai planai. Taktiniai planai. Operatyviniai planai. Uab ,,rūta“ įmonės aplinkos analizė. Tiesioginio poveikio išorinė aplinka. Netiesioginio poveikio išorinė aplinka. Uab „Rūtos“ ssgg analizė. Uab ,,rūta” įmonės valdymo procesų analizės. Antroji dalis – organizavimas. Valdymo struktūra. Uab ,,rūta” įmonės valdymo procesų analizės. Trečioji dalis – vadovavimas. Uab ,,RŪTA“ įmonės vadovas. Uab ,,rūta“ vadovas vadovaujasi šiomis taisyklėmis. Motyvavimas. Uab ,,rūta” įmonės valdymo procesų analizės. Ketvirtoji dalis – kontrolė. Kontrolė Uab ,,rūtos“ įmonėje. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Šiuo metu UAB „Rūta“ yra didelio dydžio įmonė, kurioje dirba 335 darbuotojų, veikia septyni saldainių gamybos cechai, technologinė ir mikrobiologijos laboratorijos, kuriose tikrinama žaliavų, pusgaminių ir gatavų produktų kokybė. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose yra įsikūrusios vienuolika „Rūtos“ firminių parduotuvių. Šalyje „Rūta“ gerai žinoma kaip įmonė, puoselėjanti senas saldainių gamybos tradicijas bei patirtį, tačiau savo veikloje sėkmingai taikanti ir naujausias tendencijas (šiuolaikines receptūras, technologijų tobulinimą, originalias gaminių pateikimo idėjas, dalyvavimą įvairiuose ES projektuose). Įmonė gali didžiuotis ne tik savo ilga istorija, bet ir užsitarnautu geru vardu.

Be to, Lietuvoje įmonė žinoma kaip vartotojų sveikata besirūpinantis gamintojas, kadangi naudoja daug vietinių natūralių augalinių žaliavų (uogų, vaisių, medaus produktų ir kt.), gali pasiūlyti ir ekologiškų saldumynų be cukraus (riešutinę dražė, guminukus, šokoladą). Kurdami naujas receptūras įmonės meistrai nuolat bendradarbiauja su Lietuvos ir užsienio mokslininkais. Svarbi saldainių fabriko „Rūta“ kryptis – ekologiškų produktų gamyba. („Rūta“ – pirmasis fabrikas Lietuvoje, pradėjęs gaminti ekologiškus saldainius ).

„Rūta“ nuolat tobulina gamybos technologijas, kelia darbuotojų kvalifikaciją (Lietuvoje bei užsienyje) ir kuria naujus gaminius. Atsižvelgdamas į augančius vartotojų poreikius darbštus įmonės kolektyvas nuolat ieško naujovių, pateikia unikalių receptūrų bei originalių produktų idėjų, tuo stebindamas ir džiugindamas vartotojus.

Įmonės planavimas susideda iš vizijos, misijos, tikslų taip pat, iš strateginių, operatyvinių ir taktinių planų.

(Užkariaudama naujas rinkas įmonė prisitrauks naujų klientų, garsins savo vardą ir gerins savo finansinę būklę.)

(Įmonė pasiūlis didesnį ir įvairesnį prekių asortimentą, taip pritrauks naujius klientus ir išlaikys nuolatinius klientus.)

(Įmonė bus pripažinta ir vertinama, nes palaikys aukščiausios kokybės standartus bei bus patikima.)

(Įmonė bus vertinama, ji išlaikys savo ištikimiausius klientus, įgis naujų ir užkirs kelią konkurentams surasti naujų klientų.)

Įgyvendinti maisto saugos ir kokybės politiką bendradarbiaujant su tiekėjais ir mokslininkais. (Įmonė užtikrins kokybę ir patikimumą – naudojant tik aukščiausios kokybės žaliavas, užtikrins produktų saugumą.)

(Keldama darbuotojų kvalifikaciją įmonė gamins aukščiausios kokybės gaminius bei suteiks galimybę savo darbuotojams plėsti savo žinias.)

(Įmonė pritrauks naujų klientų, taps žinoma, kaip ekologiškus gaminius gaminanti įmonė tiek Lietuvoje, tike ES šalyse.)

(Įmonė pagerins savo finansinę būklę.)

(Įmonė pritrauks naujų klientų, bei neleis konkurentams patraukti vartotojų dėmesį su jų gaminama produkcija.)

(Įmonės darbuotojai atliks savo darbą atsakingai bei kokybiškai.)

(Įmonės darbuotojai jausis vertinami bei saugūs savo darbo aplinkoje, rodys iniciatyvą bei neįšeis dirbti į konkurentų įmones.)

UAB ,,RŪTA“ įmonės pirkėjai, tai šeimos, pavieniai asmenys, gaunantys vidutines ar aukštesnes pajamas. Įvairūs mažmenininkai ir didmenininkai, kurie perparduoda UAB „RŪTOS“ produkcija. Taipogi užsienio pirkėjai.

Su UAB „RŪTA“ įmone stipriai konkuruoja kelios įmonės, kurios siūlo panašų prekių asortimentą. Tai būtų AB „Naujoji Rūta“, AB „Vilniaus pergalė“, AB „Laima“. Jos taipogi užsiima šokoladų, saldainių , įvairių saldainių rinkinių gamyba, turi panašius kainodaros principus ir platų produktų asortimentą.

UAB „Rūta“ šią problemą sprendžia įsigydama įrengimus užsienyje, bendraudama su mokslininkais, taip pat kviesdama praktikantus, padedančius įsisavinti naujoves ir supažindinančius su jų šalių šokolado rinkos bendrąja specifika, apimančią gamybinę, prekybos ir kitas sritis. Modernėjant technologijoms Europoje, visi rinkoje pirmaujančias pozicijas užimantys fabrikai siekia jų įdiegimo ar taikymo vietinėse rinkose, UAB „Rūta“ – ne išimtis. Skatinančiuoju veiksniu tampa investicijos, laikinai laisvų lėšų panaudojimas tobulinant infrastruktūrą.

  • Vadyba Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (3329 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 48 KB
  • UAB ,,Rūta” įmonės valdymo procesų analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
UAB ,,Rūta” įmonės valdymo procesų analizė. (2016 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-ruta-imones-valdymo-procesu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:53