Uab „Saldus sapnas“ rinkodaros analizė


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Uab „Saldus sapnas “ rinkodaros analizė. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Rinkos segmentavimas. Uab „Saldus sapnas“ segmentavimas. Uab „Saldus sapnas“ tikslinė rinka. Vartotojo elgesio faktoriai. Uab „Saldus sapnas“ vartotojo prototipas. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Konkurentų rinkos analizė. Išvados įvertinant konkurentų silpnasias ir stipriasias puses. Prekės politika. Uab „Saldus sapnas“ prekių charakteristika. Uab „Saldus sapnas“ indentifikavimo elementai. Prekių įpakavimo elementai. Kainų politika. Uab „Saldus sapnas“ kainos nustatymo metodas. Uab „Saldus spanas“ taikomos kainos strategija. Pateikimo politika. Prekių pateikimo kanalas. Uab saldus sapnas prekės pateikimo metodas. Rėmimo politika. Uab „SALDUS SPANAS“ rėmimo veiksmai ir priemonės. Uab „Saldus sapnas“ rėmimo priemonės. Uab „Saldus sapnas“ rėmimo biudžetas. Uab „SALDUS SAPNAS“ ir konkurentų pozicionavimo žemėlapis. Išvados. Literatūra. Priedai.


Šiuolaikinėje visuomenėje rinkoje vyrauja daugybė įmonių, kurių padėtis rinkoje yra labai tvirta. Norint sukurti savo verslą yra labai svarbu ištirti rinką ir esamus konkurentus. Teikiamų įmonių paslaugos apima be galo didelį spektrą, prekyboje vyrauja įvairiausių asortimento prekių, tad yra gana sunku nustebinti vartotojus naujomis teikiamomis paslaugomis ar išskirtiniu prekių asortimenu.

Įmonė UAB „SALDUS SAPNAS“ pateiks į rinką ir pardavinės šokoladinius saldainius, šokoladą ir įvairios rūšies kavą. Įmonė iš konkurentų išsiskirs aukšta produkcijos kokybe, išskirtiniu dizainu, plačiu asortimentu, maksimaliu klientų poreikiuo patenkinimu bei lojalumu. Tam, kad įsitvirtini rinkoje įmonė teiks įvairias nuolaidas bei nuolaidų korteles, dovanos įvairias dovanėles .

Darbo tikslas - atlikti įmonės UAB ,,SALDUS SAPNAS“ rinkodaros analizę.

Darbo uždaviniai:

UAB „SALDUS SAPNAS“ pasirinko kelias rinkodaros orientacijas. Tai būtų prekės orientacija ir socialinio-etinio marketingo. Prekės orientacija nusako prekės kokybę, o pati prekė ir jos kokybė yra itin svarbi vartotojams. Socialinio-etinio marketingo orientacijos esmė yra tenkinti vartotojų poreikius tuo pačiu atsižvelgiant į visuomenės interesus. Įmonės pastangos yra siekti verslo tikslų vadovaujantis poreikiais ir visuomenės interesais.

UAB „SALDUS SAPNAS“ - tisklinė rinka yra nuo 26 iki 40 metų vartotojai, turintys arba neturintys vaikų ir uždirbantys nuo 300 iki 500 eurų.

Visuomenė nuolatos tarpusavyje dalinasi asmenine nuomone apie produkto kokybę, produkcijos kiekį, produkcijos išskirtinumą, aptranavimo kokybę. Esant informacijos nutiekėjimui klientai sužinos apie naujai atsidariusią įmonę bei jos išskirtinumą ir lojalumą su klientais.

Visuomenei yra smagu leisti laisvalaikį su artimaisiais. Mieli pasisėdėjimai prie kavos puodelio su išskirtinio skonio šokoladu ar šokoladiniais saldainiais ne tik suteikia malonaus mėgavimasi maistu, bet ir puikiausiai pakelia nuotaiką bei sukelia šiltus ir jaukius jausmus.

UAB „SALDUS SAPNAS“ vartotojo prototipas-jaunos ir vidutinio amžiaus šeimos arba pavieniai asmenys neturintys šeimos. Tai vartotojai, kuriems rūpi aukšta kokybė, aukštas ir profesionalus aptarnavimas, maksimalus poreikio patenkinimas ir jo išsiaiškinimas, prekių pardavimas už vidutinę kainą.

Šokoladą,šokoladinius saldainius ir kavą vartoja vartotojai nepriklausomai kokia yra šeimos sudėtis, išsilavinimo lygis, profesija, gyvenamoji vieta, tautybė, amžius bei lytis. Visi šie išvarditni veiksniai nulems saldainių ir šokolado pirkimą.

Šiuolaikinė visuomenė visiškai nesistengia mažiau teršti ir tausoti gamtą. Gamtos švaros palaikymui ir visuomenės skatinimui tausoti gamtą naudosime ekologiškus popierinius maišelius, kurie yra perdirbami arba gaunami iš makulatūrinio popieriaus.

UAB,,SALDUS SAPNAS“ konkurentai yra gan stiprūs,turintys ilgalaikę patirtį pardavime ir paslaugų teikime.Visos trys išvardintos įmonės teikia papildomas paslaugas ir parduodą kitokias prekes, dėl to įmonei bus sunku konkuruoti rinkoje. UAB ,,SALDUS SAPNAS“ įmonės pagrindiniai tikslai yra kokybė, klientų poreikių išsiaiškinimas ir jų patenkinimas. Remiantis šiais išvardintais aspketais įmonė išsiskirs iš kitų įmonių. UAB „Šokolado meistrai“ parduoda prekes užkeltomis kainomis, kas yra didelis pliusas UAB „SALDUS SAPANAS“ įmonei. Ne visi gali įpirkti prekes aukštomis kainomis, jaunesni, nepilnamečiai ir vartotojai su žemomis pajamomis neįperka brangių prekių. Kitos dvi įmonės, tai yra AB „Vilniaus pergalė“ ir UAB „Saldainis“ prekių asortimentas yra ypatingai platus. Tai taip pat yra didelis pliusas UAB „SALDUS SAPNAS“ įmonei, nes šios dvi įvardintos įmonės negali sutelkti dėmesio į vieną prekę ir pateikti ją itin kokybiškai.

Uab „Saldus sapnas“ rinkodaros analizė. (2016 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-saldus-sapnas-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:18