UAB „Šilumos centras“ strateginio veiklos plano ir metinio biudžeto sudarymas


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Uab „Šilumos centras“ veiklos apžvalga. Uab „Šilumos centras“ veiklos apibūdinimas ir finansinės būklės įvertinimas. Finansiniai rodikliai. Uab „Šilumos centras“ aplinkos analizė, pagrindinės prognozavimo prielaidos. Uab „ Šilumos centras“ 2016-2018 m. strateginis veiklos planas. Įmonės vizija, misija ir strateginės veiklos kryptys. Uab „Šilumos centras“ 2016-2018 m. strateginis veiklos planas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. veiklos planas ir biudžetas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. veiklos planas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. biudžetas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. pardavimo pajamų biudžetas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. gamybos programa ir tiekimo biudžetas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. investicijų biudžetas. Uab „Šilumos centras“ darbo išlaidų biudžetas. Uab “Šilumos centras“ gamybinių išlaidų biudžetas. Uab „Šilumos centras“ 2016 m. veiklos sąnaudų ir pardavimo savikainos prognozė. Pelno biudžetas. PVM prognozė. Pinigų srautų biudžetas. Balanso prognozė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Kiekviena organizacija, prieš pradėdama rengti biudžetą, turi nustatyti, kaip planuoti veiklą ir įvertinti planų vykdymą. Lietuvoje dažnai pasitaiko situacija, kai apskaitos padaliniai tik skaičiuoja pelną pagal mokesčių apskaitos taisykles, kuris net nerodo veiklos rezultato, pardavimų vadovai tik stengiasi didinti apimtis, užimti kuo didesnę rinkos dalį bet kokia kaina. Apskaita, kalkuliavimas turi atitikti organizacijos valdymo poreikius. Valdymo apskaita turi rodyti ir rinkos dalį, ir uždirbtą kiekvieno produkto, padalinio pelną, ir mokėtinus mokesčius valstybei, kad teiktų pakankamai informacijos kontrolei, analizei, siekiant palyginti organizaciją su konkurentais.

Organizacijos sėkmė, pasiekti rezultatai turėtų būti vertinami jos strategijos įgyvendinimo lygiu. Organizacijos nusistato savo plėtros strategiją, numatančią svarbiausius tikslus, bet nemaketuoja savo ateities, nes aplinka ir veiklos sąlygos nuolat kinta. Apskritai žodis „strategija“ reiškia asmenį, planuojantį sutriuškinti priešą efektyviai naudojant turimus išteklius. Strategijos esmė – pasikeitimų valdymas, planas, kuris numato bendrus organizacijos tikslus. Planuojant svarbūs du dalykai: planai rengiami tikslingai ir sąmoningai prieš veiksmų pradžią.

Darbo tikslas – sudaryti UAB „Šilumos centras“ 2016 – 2018 metų strateginį veiklos planą ir parengti 2016 metų veiklos planą bei biudžetą.

Darbo uždaviniai:

1.Įvertinti UAB „Šilumos centras“ finansinę būklę, apskaičiuojant svarbiausius ekonominius rodiklius.

2.Sudaryti įmonės strateginį veiklos planą 2016 – 2018 metams.

UAB „Šilumos centras“ veiklą vykdo statybų sektoriuje. Įmonė savo veikla realizuoja trijose srityse: didmeninėje šildymo katilų prekyboje, gamina izoliuotus PVC vamzdžius ir įrenginėja šildymo įrangą. Bendrovė pardavinėja trijų rūšių katilus: dujų katilus, granulių katilus, kieto kuro katilus. PVC vamzdžius įmonė parduoda Lietuvoje. Taip pat PVC vamzdžius pardavinėja ir Rusijoje, šie pardavimai sudaro 4,7 proc. visų įmonės pardavimo pajamų. Įmonės vadovai planuoja plėtrą Rusijos rinkoje, nes po krizės jaučiamas spartus atsigavimas šioje rinkoje. Šiai plėtrai įgyvendinti įmonė dalyvaus įvairiose mugėse bei renginiuose Maskvoje, tęs bei sudarys naujas sutartis su partneriais, išlaikys bendradarbiavimą bei ieškos naujų galimybių. Taip pat turi mažas 25 parduotuves, kuriuose pardavinėja šildymo katilus. UAB „Šilumos centras“ bendradarbiauja su kitomis aštuoniomis statybų įmonėmis, kurioms pardavinėja ir katilus, ir PVC vamzdžius. Per 2015 m. įmonė suteikė net 14287 valandų paslaugų, su tikėjimu, kad ateityje šis skaičius didės. Taip pat atsirado galimybė įmonės veiklai plėstis naujose rinkose, tai yra Latvijoje ir Lenkijoje, tačiau norint plėstis reikia įvertinti veiklos efektyvumą, jos finansinę būklę. Šiai galimybei įgyvendinti įmonė ieškos naujų partnerių, dalyvaus įvairiuose renginiuose, reklamuosis naujose rinkose bei ieškos naujų galimybių. Pagal rinkas daugiausia pajamų įmonė uždirba iš pardavimų mažose parduotuvėse, šios pajamos sudaro 29,84 proc. visų pardavimų. Vertinant pagal pajamų centrus – daugiausia pajamų gaunama iš produkcijos pardavimų, jie sudaro 76,70 proc. visų įmonės uždirbamų pajamų. 2015 metais vamzdžių gamybos apimtis buvo – 1168314 m, o pardavimo apimtis – 1085714 m. Įmonėje iš viso dirba 21 žmogus: gamybos padalinyje – 7, 2 vadovai ir specialistai, 5 darbininkai, paslaugų bare – 8 žmonės, įmonės administracijoje – 6 darbuotojai (1 pardavimų skyriuje ir 5 kiti administracijos darbuotojai). Turimas įmonės vertingas turas yra: žemės sklypas užmiestyje ir pastatas miesto teritorijoje. 2013 m. įmonė paėmė 1 mln. Eur paskolą 10 metų laikotarpiui, mokant 4 proc. metines palūkanas. 2015 m. bendrovė už 80 000 Eur įsigijo pastatą, kurį planuoja 2016 m. parduoti. 2017 metais UAB “Šilumos centras” planuoja paleisti naują gamybos liniją bei pradėti gaminti keturgyslius PVC vamzdžius, šiems planams įgyvendinti įmonės projektų vadovas parengs investicinį projektą, bus nupirkta nauja įranga bei vyks pasiruošimas naujiems darbams. Didžiąją dalį prekių importuojame tiesiai iš gamintojų, todėl siūlome pačias palankiausias kainas, užsakomų prekių (atvežimo) pristatymo terminus ir atsiskaitymo sąlygas. Parduotoms prekėms teikiamas garantinis ir pogarantinis aptarnavimas. Bendrovės kolektyve dirba aukštą kvalifikaciją turintys darbuotojai, kurie padeda išsirinkti geriausiai individualius poreikius atitinkančias prekes, konsultuoja visais šildymo įrangos pasirinkimo, montavimo ir eksploatavimo klausimais. UAB „Šilumos centras“ bendrovė specializuojasi didmeninėje ir mažmeninėje prekyboje, turi didelius sandėliavimo plotus ir gausias prekių atsargas. Naudodami ištobulintą logistikos sistemą, užtikriname nepertraukiamą prekių tiekimą prekybininkams, montuotojams bei individualiems vartotojams į bet kurią Lietuvos vietą.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (13647 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 249 KB
  • UAB „Šilumos centras“ strateginio veiklos plano ir metinio biudžeto sudarymas
    10 - 5 balsai (-ų)
UAB „Šilumos centras“ strateginio veiklos plano ir metinio biudžeto sudarymas. (2016 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-silumos-centras-strateginio-veiklos-plano-ir-metinio-biudzeto-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:56