UAB “Skadora“ rinkodaros analizė skaidrės


Sociologijos skaidrės.

UAB “SKADORA” rinkodaros analizė. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Strateginis planas tai. Rinkodaros plano nuoseklumas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Metodai skirti rinkodaros planavimui. Marketingo strategijos pagal tikslinę rinką. Marketingo komplekso elementai. Mikro ir makro aplinkos analizė. Mikro aplinką sudaro artimiausiai esantys rinkos dalyviai. Makro aplinkos jėgos kurios tiesiogiai negali daryti įtakos. Rinkodaros strategijos. Rinkodaros biudžetas. UAB”skadora”veiklos aprašymas. UAB”skadora” misija. UAB”skadora” vizija. UAB”skadora”aplinkos analizė. Rinkodaros komplekso elementų analizė (prekė). Rinkodaros komplekso elementų analizė ( kaina). Rinkodaros komplekso elementų analizė ( vieta). Rinkodaros komplekso elementų analizė (rėmimas). Rinkodaros strategija pagal tikslinę rinką. Rinkodaros strategija pagal pozicionavimo būdą. Rinkodaros strategija pagal rinkodaros komplekso elementus. UAB”skadora” rinkos biudžetas. Išvados. Siūlymai.


Įvertinti UAB“SKADORA“ rinkodaros situaciją ir numatyti tolimesnius veiksmus bei priemones rinkodaros tobulinimui.

Išanalizuoti literatūrą; Įvertinti UAB“SKADORA“ mikro ir makro aplinką; Atlikti rinkodaros elementų analizę; Padaryti išvadas.

Pirkėjai, be kurių įmonės veikla neturėtų prasmės; Tiekėjai, be kurių neapsieitų prekių ar paslaugų kūrimas; Tarpininkai, kurie talkina prekės platinime; Konkurentai, kurie verčia įmonę plėstis ir tobulėti.

Makro aplinkos jėgos kurios tiesiogiai negali daryti įtakos.

Įmonės konkurencinė pozicija – vienas svarbiausių stretegijose atspindys konkuravimo būdo veiksnys – įmonės užimama rinkos dalis. Geografinis įmonės veiklos mastas – jis apibrėžiamas nustatant rinkodaros tikslus. Įmonės aktyvumo rinkoje lygis. Jį lemia rinkodaros tikslai ir jiems pasiekti skirtos lėšos.

Kiekybiškai išreikštas veiklos planas , numatantis užduotis ir ištkelius tam tikram laikotarpiui , rinkodaros tikslams pasiekti.

Tai įmonė, kuri savo veiklą vykdo verslo centruose ruošdama dienos pietus ir kitus renginius verslo centrų darbuotojams.

Tapti konkurencinga įmone, atitinkančia aukščiausius reikalavimus kurie keliami maitinimo paslaugas teikiančioms įmonėms.

Šiuo metu esame lyderiaujanti maitinimo paslaugas teikianti įmonė verslo centruose, todėl mūsų vizija yra ir toliau išsilaikyti tarp lyderiaujančiųjų įmonių verslo centruose.

Respondentų atsakymai (proc.) kokiose dar maitinimo įmonėse jie lanksoi.

Respondentų nuomonė (proc.) kuo mums vertėtų papildyti asortimentą.

Ši įmonė dar yra galima sakyti naujokė maitinmo versle, ji savo paslaugas siūlo tik Lietuvos sostinės gyventojams, tačiau ateityje yra planų plėstis ir kituose miestuose.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Migle
  • 33 puslapiai (766 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 163 KB
  • UAB “Skadora“ rinkodaros analizė skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB “Skadora“ rinkodaros analizė skaidrės. (2016 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-skadora-rinkodaros-analize-skaidres.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 11:40