UAB Sportland rinkos galimybių vertinimas Lietuvoje


Sociologijos projektas.

Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo esmė. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. „Sportland“ rinkodaros veiklos plano parengimas. „Sportland“ įmonės pristatymas. „Sportland“ rinkodaros tikslai. „Sportland“ rinkodaros aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Pagrindiniai konkurentai. Vartojimą skatinantys veiksniai. Mikroekonomikoje vartojimas skirstomas į. Makroekonomikoje vartojimas vertinamas kaip. Socialiniai veiksniai skatinantys drabužių vartojimą. Rinkos ir ne rinkos veiksniai skatinantys drabužių vartojimą. Realios kategorijos kainų ribos, psichologinės vartotojų kainų ribos. Reklamos/pardavimo skatinimo veiksmų poreikis, potencialus kanalų efektyvumas. Rekomendacijos. Išvados. Literatūra. Priedai.


Atlikus apklausa išsiaiškinau, kad „Sportland“ pagrindiniai konkurentai yra „Audimas“, „Winner Sport“, „Adidas“, „Nike“ .Atlikau pagrindinių konkurentų analizę.

Premium kategorija galima analizuoti pagal dvi dimencijas, keturias strategijas. Šis grafikas yra suskirstytas į keturias dalis, kuriose yra parodytas Premium segmento perkamumas tam tikrame lygyje.

Laisvalaikio ir sporto prekių parduotuvės išplanavimas technologiškai teisingas. Jame daug vietos ir daug vietos prekėms padėti. Interjeras yra modernus ir jaukus. Tik užėjęs į parduotuvę klientas, bus maloniai nustebintas maloniu aptarnavimu. Yra vietos atsisėst ir apžiūrėti prekes.

Drabužių pardavėjai kainų ribas nustato remdamiesi konkurentų kainomis, šalies ekonomine padėtimi. Naudojantis prekėmis, svarbiausia yra kaina. Šios parduotuvės prekių asortimentas yra platus todėl ir kainos yra gan aukštos.

Naudojantis prekėmis, svarbiausia yra kaina. Šios parduotuvės prekių asortimentas yra platus. Kadangi kainos yra gan aukštos, klientai tikisi kokybiško aptarnavimo.

Virš laisvalaikio ir sporto parduotuvės įėjimo galima pamatyti iškabą su pavadinimu ,,Sporland“. Jos patrauklus dizainas yra efektyvi reklama, kuri skatina klientus užeiti į parduotuve. Sporto ir laisvalaiko parduotuvė naudoja tokias reklamos priemones, kaip : reklaminiai lankstinukai, reklama televizijoje, internete. UAB ,,Sportland“ formuojant pardavimų ir rinkodaros strategiją, pirmiausiai analizuoja esamą rinkos situaciją ir jos galimybes joje: Įvertina žmogiškuosius ir materialiuosius išteklius, galimas galimybes , bei grėsmes , paslaugų ir prekių asortimento analizė bei kitus reikšmingus niuansus.

1.Kuo intensyviau reklamuoti savo įmonę, skirti daugiau lėšų televizinei reklamai, kadangi dauguma žmonių labiausiai dėmesį atkreipia į televizijos reklamas. Reklamuotis reikia tam, kad kuo daugiau žmonių tūrėtų galimybę sužinoti apie šią įmonę jos prekes. Rengti įvairius išpardavimus, bei tam tikromis valandomis.

Galime daryti išvadą, kad aptarnavimas, asortimentas ir kokybė „Sportland“ parduotuvėse yra geri, tačiau žmonės nėra nusiteike mokėti tokią didelią kainą už prekes, nes jų pajamos dar nėra tokios didelės.

Tai yra augantis ir perspektyvus parduotuvių tinklas, kuris jau yra užsitarnavęs gera vardą pirkėjų tarpe.

GEČIENĖ, E. Marketingo strategija ir valdymas. Vilnius: Klaipėdos verslo ir technologijų kolegija, 2000. ISBN 9986-19-775-9.

  • Sociologija Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Inesa
  • 21 puslapis (2191 žodis)
  • Kolegija
  • Sociologijos projektai
  • Microsoft Word 121 KB
  • UAB Sportland rinkos galimybių vertinimas Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
UAB Sportland rinkos galimybių vertinimas Lietuvoje. (2016 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-sportland-rinkos-galimybiu-vertinimas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 12 d. 14:32