UAB „Tangutas“ įmonės marketingo strategija


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Įmonės charakteristika. Konkurencinė aplinka. Marketingo programą veikiantys veiksniai. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtos aplinka. Marketingo mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Partnerių analizė. Konkurentai. UAB „Tangutas“ marketingo veikla. Prekių analizė. Kainų analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimas. Ssgg analizė. UAB „Tangutas“Marketingo programos tikslų nustatymas. UAB „Tangutas“Marketingo programa. Asortimento formavimas. Prekių asortimento formavimas. Paslaugos. Kainos nustatymas. Vietos parinkimas. Parduotuvės įrengimas. Rėmimo kompleksas. Reklama. Marketingo veiksmų planas. Marketingo veiksmų plano įvertinimas ir kontrolė. Išvados. Literatūra.


Nuolat gerėjanti Lietuvos ekonominė situacija, skatina naujų organizacijų kūrimąsi. Intensyvi konkurencija priverčia įmones ieškoti būdų, kaip išsaugoti užimamas pozicijas bei plėsti savo rinkos dalį. Tiek stambios, tiek smulkios prekybos įmonės turi surasti įvairius būdus, kaip išsiskirti ir įgyti konkurencinį pranašumą. Sėkminga įmonės veikla priklauso nuo geros ir tikslios marketingo programos sudarymo. Temos problematiškumas.

Prekybos įmonė veikia nuolat kintančioje aplinkoje. įmonės sėkmė priklauso nuo to kaip ji formuoja ir siekia nusistatytų tikslų. Imonės tikslų siekimui didelės įtakos turi rinka bei paklausa, įmonės konkurentai, ekonominė, socialinė — kultūrinė, politinė - teisinė, technologinė ir gamtos aplinkos. Todėl įmonė, norėdama kuo tiksliau įgyvendinti iškeltus tikslus, privalo nuolat stebėti ją supančią marketingo aplinką ir atitinkamai koreguoti marketingo programą.

Darbo tikslas - parengti mažmeninės prekybos įmonės marketingo programą UAB „Tangutas ".

Darbo uždaviniai: • atlikti UAB „Tangutas“veiklos analizę; atlikti dabartinę UAB „Tangutas“ marketingo veiklos analizę; parengti marketingo programos teorinius sprendimus; • sudaryti ir pritaikyti marketingo programą UAB „Tangutas“.

UAB „Tangutas“ misija – įvairioms rinkoms tiekti kokybiškus, originalius įrengimus ir svarbiausia – atitinkančius reikliausių klientų poreikius.

Kadangi UAB „Tangutas“yra oficiali „ABAT" ir „TORGTECH" profesionalios virtuvinės technikos atstovė Lietuvoje, , jos konkurentai yra dvejopi:

1) „ABAT" ir „TORGTECH" prekinių ženklų konkurentai yra visi kiti rinkoje esantys profesionalios technikos prekiniai ženklai: „Giork", „Retigo", „Hendi", „Stalgast", „Metos", „Zanussi", „Electrolux" ir kt.

2) „Tangutas" profesionalios technikos pardavėjo — konkurentai yra visos profesionalia technika prekiaujančios parduotuvės. Kaip pagrindinius konkurentus būtų galima paminėti UAB „Kartagena" ir UAB „Rolvika". Šių firmų importuojama technika yra plačiai reklamuojama ir neblogai žinoma rinkoje.

Organizuodama savo veiklą UAB „Tangutas“ turi atsižvelgti ir orientuoti marketingo veiksmus tam tikrų vartotojų grapių poreikių tenkinimą. Įmonė, norėdama pasirinkti tą pirkejų grupę, kuri yra jai patraukliausia ir naudingiausia, turi atlikti rinkos segmentavimą, todėl rinka yra suskaidoma pagal tam tikrus vartotojų bruožus. Įmonės “ Tangutas ” rinka segmentuojama pagal demografinį ir geografinį rinkos segmentus.

"Chuvashtorgtehnika" Rusija, JSC „Hendi“ Olandija, „Torgtech“ Baltarusija, SIA „Anselus“ Latvija, SIA „Prof Rostuls“ Latvija, JSC „KAPP“ Lenkija, SIA „Evilat“ Latvija, „CEBEA“ Lenkija, „SKK-Germany“ Vokietija, „Spandeburg Maxima“ Olandija.

UAB „Sangaida“ veikla - prekyba plataus asortimento prekėmis, reikalingomis viešojo maitinimo versle.

Įmonės specialistai padės suprojektuoti virtuvę ar prekybos salę, pasiūlys optimaliausią variantą, taupydami lėšas. Esant reikalui padės gauti visus reikiamus leidimus.

Dar viena veiklos kryptis yra komisas. Visada galime abipusiai naudingomis sąlygomis parduoti jau nereikalingą įrengima. ( UAB „Gastrotechnika“ internetinė svetainė)

UAB „Tangutas“ parduodama produkcija yra skirta naudojimui – tai įranga, kuria darbuotojai atlieka maisto ruošą.

Pagal prekių klasifikavimą – tai ilgalaikio naudojimo prekės – materialūs gaminiai.

Pagal vartotojų požiūrį į pirkimą – tai pagrindinės maisto ruošos paklausos prekės.

UAB „Tangutas“ darbuotojai glaudžiai bendradarbiaudami su tiekėjais nuolat domisi siūlomomis naujovėmis ir stengiasi jas pateikti savo siūlomame asortimente klientams.

Kaip matome UAB “Tangutas“ pagrindiniai konkurentai labai yra pavojingi, nes gaminių kainos labai panašios tad labai sunku atlaikyti konkurenciją, o ypač esant tokiai ekonominei situacijai. Vienas iš pliusų kurias turi įmonė prieš konkurentus tai yra pranašumas prieš kitas kainos ir kokybės atžvilgiu.

UAB „Tangutas“ įmonės marketingo strategija. (2016 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-tangutas-imones-marketingo-strategija.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 19:03