UAB „Tele2“ marketinginis tyrimas apie mobiliųjų telefonų naudojimą


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Trumpai Uab „Tele2“ situacijos analizė. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslas, uždaviniai. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo hipotezės. Tyrimo metodas ir tipas. Tyrimo tipas. Tyrimo metodas. Tyrimo metodika. Apklausos imtis. Facebook. Skype. Anketos sudarymas. Duomenų rinkimas, analizė bei interpretavimas. Duomenų rinkimas. Pagrindinių statistinių duomenų analizė. Duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. Išvados. Rekomendacijos. Hipotezių analizė. Literatūros sąrašas.


Marketingo tyrimai yra neatsiejama verslo, viešojo administravimo ir kitų veiklų, kuriose yra vartotojas, dalis. Marketingo tyrimai padeda spręsti problemas, kurios iškyla įmonėse ar kituose sektoriuose, išsiaiškinti problemų priežastis. Tinkamiausi problemų sprendimo būdai atsiranda būtent atlikus marketingo tyrimą, nes :

Padeda plėtoti marketingo kompleksą, atitinkantį vartotojų poreikius;

Mūsų atveju- tyrimas bus diagnostinis. Gilinsimės į tai, kaip dažnai, kokiais tikslais ir pan. žmonės naudojasi mobiliaisiais telefonais. Atlikto tyrimo duomenys bus daugiau fundamentalūs, nei taikomieji, kadangi tyrimas inicijuojamas bendrom žiniom gilinti, o ne konkrečiai problemai spręsti, tačiau kaip ir visose įmonėse, vienas iš tyrimo tikslų gali būtų naujų būdų, kaip pritraukti vartotoją, ieškojimas.

Tyrimo eigoje bus iškelta pagrindinė problema, po jos seks tyrimo tikslo formulavimas. Taip pat iškelsime kelis uždavinius, kuriuos reik atlikti tyrimo eigoje, suformuluosim, mūsų nuomone, keletą hipotezių ir žinoma, aprašysim tyrimo organizavimo planą. Gautus rezultatus pateiksime diagramos formoje, aptarsime juos ir pateiksime išvadas, įvertinsime situaciją ir jei įmanoma pateiksime pasiūlymų spręsti pradžioje iškeltai problemai.

Pasak šio operatoriaus, galutinis TELE2 tikslas – uždirbti pelno savo akcininkams. Ilgalaikis akcininkų pasitikėjimas bendrove yra svarbiausias veiksnys, dėl kurio tęsiame savo verslą. Tačiau yra ir kitų tikslų, tokių kaip: įsitvirtinti rinkoje ir kuo geriau tenkinti vartotojų poreikius. Norint pasiekti šiuos tikslus keliami uždaviniai: įrangos, inventoriaus, patalpų atnaujinimas ir modernizavimas; įvaizdžio formavimas; laipsniškas asortimento didinimas; pasiekti maksimalų pelną, iš kurio galėtų kaupti kapitalą verslo plėtimui; nukonkuruoti kitus operatorius geresnės kokybės ir žemesnės kainos pagalba.

Įmonė siekia plėsti savo vartotojų kiekį. Vienas iš būdų yra visų socialinių sluoksnių ir visų amžiaus grupių poreikius atitinkantys mokėjimo planai. Į tai įeina ir pigūs, daug išlaidų nereikalaujantys planai, verslo bei žinoma privatūs, atitinkantys konkrečius vartotojų poreikius. Kitas būdas yra mokėjimo planai, skirti skirtingoms amžiaus grupėms – studentų, moksleivių (išankstinio mokėjimo), vidutinio amžiaus (verslo ir t.t.) bei planai senjorams.

Iškelta būtent tokia problema, kadangi tai aktualu yra mobilioji ryšio tiekėjams. Rezultatam parodžius vienokį ar kitokį mobiliojo telefono naudojimo tikslą, galima atsižvelgti teikiant paslaugas. Jei apklausa parodys, jog tai gera susisiekimo priemonė – mažinti tarifus, jei susisiekimas svarbus tik to paties tinklo vartotojams – mažinti tarifus tam tinkle, jei dažnai tenka naudotis mobiliuoju internetu, mažinti išsiunčiamu ir parsiunčiamų duomenų kiekio kainas ir t.t.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2072 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 239 KB
  • UAB „Tele2“ marketinginis tyrimas apie mobiliųjų telefonų naudojimą
    10 - 7 balsai (-ų)
UAB „Tele2“ marketinginis tyrimas apie mobiliųjų telefonų naudojimą. (2015 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-tele2-marketinginis-tyrimas-apie-mobiliuju-telefonu-naudojima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:02