UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Uab „Tele2“. Uab „Tele2“ istorija. Uab „Tele2“ dabartinė situacija. „TELE2“ tikslinė rinka. Uab „TELE2“ naudojamos rėmimo priemonės. Reklama. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. „Tele2“ SSGG analizė. „Tele2“ PEST analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Darbo objektas – UAB „TELE2“

Darbo tikslas – atlikti UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos analizė

Darbo uždaviniai:

Pateikti įmonės aprašymą;

Parodyti tiksline įmonės rinka;

Supažindinti su rėmimo priemonėmis

Atlikti įmonės makro ir mikro aplinkos analizė.

UAB „TELE2“ – telekomunikacijų bendrovė, teikianti alternatyvias mobilaus ryšio paslaugas Lietuvoje. Kompanija priklauso koncernui „Tele2“, vienam didžiausių Europoje telekomunikacinių ryšių operatorių su maždaug 15 milijonų klientų iš 10 šalių. Be mobiliojo ryšio bendrovė taip pat teikia fiksuoto, kabelinės televizijos ir plačiajuosčio interneto paslaugas, išankstinio apmokėjimo paslaugą „Pildyk“. Bendrovė siūlo pigias ir paprastas telekomunikacijų paslaugas.

Geografinis segmentavimas ,,TELE2“ savo paslaugas pradėjo teikti didžiuosiuose Lietuvos miestose, nes potencialių klientų skaičius ten buvo didžiausias. Naudotis “TELE2“ paslaugomis atokiame Lietuvos kampelyje ankčiau buvo nepatogu dėl ryšio kokybės. Tačiau įmonės veikla buvo sėkminga ir pelninga, per pastaruosius metus ,,TELE2“ ženkliai pagerino ryšio aprėptį, todėl segmentavimas pagal geografinį požymį neturi didelės įtakos.

Įmonės rėmimą sudaro: reklama, ryšiai su visuomene, asmeninis pardavimas ir pardavimų skatinimas. UAB „ Tele2“ sėkmingiausiai naudoja reklamą ir asmeninius pardavimus, ypač tarp verslo klientų.

Reklama „Tele2“ rėmime užima pirmą vietą, nes įmonė savo reklamomis siekia skatinti bei priminti savo esamiems ir naujiems vartotojams apie teikiamos paslaugos privalumus. Šiam tikslui pasiekti „Tele2“ naudojas visas esamas reklamos rūšis: spausdintą, tiesioginę, transliacinę, viešą, specialiąją bei pardavimo vietose. Įmonė labai didelį dėmesį skiria radijo ir televizijos reklamai, nes tai pati efektyviausia reklamos priemonė. Vartotojai negali pačioje pradžioje paimti ir išbandyti tos paslaugos, kad galėtų įsitinkinti jos naudingumu. Jis pasikliauna informacija apie paslaugos privalumus ir teikiamą naudą.

Televizijos reklama – tai viena brangiausiu , bet taip pat, pati efektingiausia reklamos priemonė. Televizijos reklama turi visko ko reikia „Tele2“, nes bendrovė gali išskirti savo paslaugas iš konkurentų teikiamų paslaugų. Reklama turi sudominti, informuoti ir būti įsimintina. Taip pat „Tele2“ naudoja ir reklamą internetu, bet vis dėlto televizijos reklama yra efektingesnė.

UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos analizė. (2015 m. Lapkričio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-tele2-rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:33