UAB TEO konkurencinio marketingo sprendimai


Teo marketingas. Teo kursinis. Krizes kpr. Teo marketingo strategija. Ab „teo“ rinkodaros. Referatas apie teo. Teo diplominis. Zebra prekes zenklo konkurencinis pranasumas. Teo rinkodaros strategija. Marketingo sprendimai kursinis.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės (prekinio ženklo, prekės/paslaugos) ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos analizė. Tikslinio segmento ir jo poreikio apibūdinimas. Konkurentų analizė. Rinkos patrauklumo analizė. Prioritetinių konkurentų nustatymas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo (kpr) nustatymas. Įmonės kpr struktūros aprašymas. Įmonės kpr sudedamųjų svarbos nustatymas. Kpr konkurencingumo įvertinimas. Kpr didinimo sprendimai. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurentų reakcija. Strategijos įtaka tele. Pelnui. Išvados. Literatūra.


Tobulėjant pasauliui gyvenimas be interneto jau tikrai nėra įsivaizduojamas. Internetą tiekiančios kompanijos vis tobulėja, rinkoje atsiranda naujų kompanijų, kuriuos namų gyventojams siūlo savo teikiamą paslaugą. Šiuo metu praktiškai kiekvienuose namuose yra kompiuteris ir kas antras jų turi prieigą prie interneto, todėl interneto tiekimo rinkoje yra arši konkurencija, kuri vartotojui atneša pasirinkimo laisvę. Interneto tiekėjai varžosi kainomis, interneto kokybe, prisijungimo būdais.

Interneto prieigos paslaugas 2009 m. Iv ketvirtį teikė 109 teikėjai. Bendras interneto abonentų skaičius laikotarpio pabaigoje buvo 796,1 tūkst. (t. 23,9 prijungimų prie interneto 100 gyventojų). Į šį skaičių nėra įskaičiuoti 1269,5 tūkst. Abonentų, kurie naudojosi interneto prieigos viešojo judriojo telefono ryšio galiniame įrenginyje paslauga (wap). Iš bendro interneto abonentų skaičiaus 79,6% interneto prieigai naudojo fiksuoto plačiajuosčio ryšio technologijas, 20,1% - prisijungę judriojo telefono ryšio tinklu, naudodami fiksuotus mokėjimo planus, skirtus atsiskaityti už interneto prieigos paslaugas, naudojant kompiuterį, 0,3% - prisijungę prie interneto komutuojamomis ryšio linijomis. Vartotojai, turintys namuose prisijungimą prie interneto, sudarė 83,1 bendro interneto abonentų skaičiaus, Y 47,7% namų ūkio turėjo nuolatinį prisijungimą prie interneto. Vartotojų generuojamos pajamos sudarė 63,7% nuo bendrų pajamų, gautų už mažmeninių interneto paslaugų teikimą. 2009 m. Iv ketvirčio pabaigoje įsteigtų bevielio interneto zonų (angl. Hotspot) skaičius buvo 4202, iš jų 3998 įsteigtos teo lt, ab. Per 2009 m. Iv ketvirtąjį skaičius sumažėjo 0,3%, per metus sumažėjo 6teo – didžiausia Lietuvos plačiajuosčio interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų įmonė, teikianti integruotas telekomunikacijų, it ir tv paslaugas gyventojams ir verslui. Didžiausią patirtį telekomunikacijų versle turinti bendrovė išskirtinį dėmesį skiria aukštai paslaugų kokybei ir klientų poreikių tenkinimui.

 teo kartu su savo antrinėmis įmonėmis yra pripažintas didelę įtaką turinčiu operatoriumi viešojo fiksuotojo telefono ryšio tinklų ir paslaugų, skirtųjų linijų paslaugų, tinklų sujungimo ir skambučių užbaigimo viešuosiuose telefono ryšio tinkluose, teikiamuose fiksuotoje vietoje, paslaugų rinkose.

 pagrindinė teo įmonių grupės įmonė teo lt, AB klientams siūlo balso, interneto, duomenų perdavimo bei skaitmeninės televizijos paslaugas.

UAB TEO konkurencinio marketingo sprendimai. (2011 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-teo-konkurencinio-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:14