UAB „TRANSVELAS” veiklos organizavimas


Logistikos referatas.

Įvadas. Uab „Transvelas” veiklos organizavimas. Įmonės pristatymas. Įmonės struktūra, valdymas. Įmonės vežamų krovinių kiekis, apyvarta. Operatyvinis vežimų planavimas. Teorinė dalis. Gabenamo krovinio charakteristikos. Transporto priemonės pasirinkimas. Transporto priemonių vertinimas. Krovinių gabenimo automobilių keliais tarifai. Maršrutų sudarymas. Tinklinių maršrutų sudarymas. Išlaidų suvestinės sudarymas. Krovinio gabenimo dokumentai. Išvados. Literatūra.


Per pastaruosius kelerius metus sparčiai besivystant tarptautinei prekybai, itin išsaugo tarptautinės logistikos reikšmė. Tarptautinė logistika, tai veikla kurianti ir pateikianti paslaugas prekių judėjimo srautams nuo vienos šalies gamintojų iki kitos šalies vartotojų. Šiuolaikinės tarptautinės logistikos strategija apibrėžiama kaip prekės siuntėjo ir prekės gavėjo bendradarbiavimas, leidžiantis pasiekti ir realizuoti konkurencinius pranašumus, garantuojančius papildomos naudos sukūrimą tarptautiniame ekonominiame bendradarbiavime. [1]

Darbo tikslas – parengti tarptautinio krovinio gabenimo iš Kauno į Trondheim‘ą logistinį projektą.

UAB „Transporto Marisa“ direktorius valdo įmonę, jos paslaugų veiklą, vadovauja personalui. Įmonės administratorė yra direktoriaus padėjėja, atsakinga už įmonės įstaigos administravimą, raštvedybą, klientų ir jų skambučių priėmimą. Vyr. finansininkas tvarko visą įmonės finansinę apskaitą. Tačiau didžiausia atsakomybė už įmonės veiklos pelningumą, efektyvumą gula ant transporto vadybininkų – ekspeditorių pečių. Jie reguliuoja įmonės transporto maršrutus, krovinių gabenimus. Vadybininkai - ekspeditoriai privalo pasirūpinti, kad įmonės transportas nestovėtų be darbo, kad krovinys visada laiku ir saugiai pasiektų užsakovą, kad klientas būtų tinkamai informuotas, paslaugiai aptarnautas ir pan. Vadybininkų kompetencijoje – visi UAB „Transporto Marisa“ vairuotojai, kurių veiksmai kontroliuojami: suteikiant visą reikalingą informaciją, bei neakivaizdžiai lydint kartu su vairuotoju krovinį iki iškrovimo punkto. UAB „Transporto Marisa“ organizacinė valdymo struktūra pateikta 1 paveiksle.

UAB „Transporto Marisa“ savo turimu transportu priima užsakymus krovinių pristatymui iš vienos vietos į kitą. Todėl įmonės transportas – yra pagrindinis darbo įrankis, be kurio negalėtų būti įvykdyta nė viena įmonės paslauga. Krovinių pervežimus įmonė atlieka tik kelių transporto priemonėmis. Įmonės paslauga prasideda nuo krovinio (kliento, norinčio tą krovinį gabenti) paieškos įmonės transportui. Tuo paprastai užsiima transporto vadybininkai. Yra suderinamas maršrutas, pakrovimo bei iškrovimo vietos, muitinės punktai, datos ir krovinys patikimas paslaugos teikėjui. Toliau jau paslaugos teikėjo atsakomybė: saugiai, laiku pristatyti krovinį į sutartą vietą.

Vadybininkų pareiga – pasirūpinti, kad sutartu laiku, sutartoje pakrovimo vietoje būtų įmonės vairuotojas su transporto priemone, visiškai paruošta krauti. Pakrovimo laikas priklauso nuo kraunamo krovinio ir krovėjų, t.y. jei kraunama rankomis – užtrunka ilgiau, jei dirbama autokrautuvais – trumpiau. Tada pakrautas automobilis laukia muitininko apžiūros ir kelionės dokumentų tvarkymo. Jei viskas atitinka pagal kelionės dokumentus (TIR Carnet, CMR važtaraštį), tada muitininkas sudeda atitinkamus antspaudus ir UAB „Transporto Marisa“ automobilis su kroviniu vyksta pas gavėją, į išsikrovimo vietą. Tiek krovinio pakrovime, tiek ir muitinime įmonės vairuotojas privalo dalyvauti, kaip atsakingas už krovinį asmuo. Užpildyti krovinio dokumentai atitenka vairuotojui. Pagal užsakyme sutartą laiką vairuotojas atvykęs į išsikrovimo vietą, dokumentus perduoda atsakingam asmeniui, kuris pasirūpina, kad krovinys būtų apžiūrėtas, priimtas ir laiku iškrautas. O įmonės vairuotojui atiduodamos CMR važtaraščio antrasis lapas, su gavėjo parašu, spaudu, patvirtinančio, kad krovinys gautas ir gavimo data.

UAB „Transporto Marisa“ atlieka tarptautinius krovinių vežimus kelių transportu – tai krovinių pervežimai kelių transporto priemonėmis, kertant valstybės sieną. Šiuos vežimus gali atlikti vežėjai, kurie turi Valstybinės kelių transporto inspekcijos išduotas licencijas vykdyti tarptautinius krovinių vežimus keliu transportu.

Pagrindinė įmonės krovinių gabenimo maršrutai: Lietuva – Švedija, Norvegija – Lietuva. Kroviniai gabenami į pačius atokiausius Norvegijos kraštus – Trondheimo, Olesundo, Bergeno sritis. Žiemos metu automobiliai naudoja specialią įrangą važiuoti kalnuotomis vietovėmis. Per mėnesį UAB „Transporto Marisa“ atlieka 90-100 reisų į Skandinaviją. Įmonė naudojasi keltų linijomis: „Klaipėda – Karlshamnas“ ir „Liepoja – Karlshamnas“.

eksportuojami: baldai, polietileno plėvelės, medienos gaminiai, stiklas, siūlai, greit negendantys maisto produktai, nauji automobiliai, durpių paketai ir kt.;

  • Logistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (5226 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 1316 KB
  • UAB „TRANSVELAS” veiklos organizavimas
    10 - 7 balsai (-ų)
UAB „TRANSVELAS” veiklos organizavimas. (2016 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-transvelas-veiklos-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:12