UAB Utenos mėsa marketingo tyrimas


Utenos mesa akcininkai. Utenos mesa darbas. Darbas utenos mėsa. Marketingo tyrimai darbai. Marketingo tyrimo darbai. Uab utenos mesa darbas. Utenos mesos akcininkai. Utenos mesa gaminiai. Skaidres apie utenos mesa. Uab stragutės mėsa diplominis.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tikslai, uždaviniai ir tiriamieji klausimai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo instrumentarijaus pagrindimas ir parinkimas. Marketingo tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra priedai.


Marketingo tyrimas - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.

Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus.

Marketingo tyrimai marketingo procese turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes.

Tema nėra nauja, bet aktuali. Viena svarbiausių UAB ,,utenos mėsos įmonės rinkos nustatymas. Dabartiniu momentu šalies rinkoje yra įvairių mėsos gaminių. Apžvelgę utenos prekybos centrus, kioskus, turgavietę galima išvysti didelę įvairovę mėsoskaip ir daugelyje įmonių taip ir UAB utenos mėsa marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikių ir užgaidų tenkinimui turi būti skiriamos visos įmonės pastangos. Tam, kad geriau suvoktume įmonės sėkmes ir nesėkmes lemiančius veiksnius, turime nuolat tyrinėti ir stebėti aplinką, analizuoti joje vykstančias permainas ir sugebėti laiku į visą tai reaguoti ir prisitaikyti. Analizuojant marketingo sprendimus būtina paanalizuoti ir patyrinėti mikro ir makro aplinkas, kurios įtakoja UAB utenos mėsa veiklą.

Vidinė įmonės aplinka. Iki 1992 metų šį įmonė buvo valstybinė. 1992 m. Balandžio 16 dieną pasikeitė įmonės statusas – buvo įkurta akcinė bendrovė. Įmonės akcininkais tapo daugiau negu 5000 akcininkų. Tačiau 2004 m. Vasario dieną AB mėsa reorganizuota į UAB utenos mėsa .

Nuo 2004 metų ,,utenos mėsa yra biovelos grupės įmonė, į kurią dar įeina mėsos perdirbimo įmonė ,,biovela ir žuvies perdirbimo įmonė ,,makvela .

Uab ,,utenos mėsa gamina apie 140 pavadinimų pačių įvairiausių mėsos gaminių. Kiekvienas jų yra unikalus ir sukurtas išrankiausiam vartotojui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 21 puslapis (3343 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 152 KB
  • UAB Utenos mėsa marketingo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
UAB Utenos mėsa marketingo tyrimas. (2010 m. Gruodžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-utenos-mesa-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:09