UAB „Utenos trikotažas“ analizė


Marketingo analizė.

Įmonės rinkodaros komplekso elementai. Konkurencinė aplinka ir pranašūmai. Pirkimo kaina + antkainis + pridėtinės vertės mokestis PVM = prekės pardavimo kaina.


Atidaroma UAB “Utenos trikotažo prekyba” parduotuvė, prekiaus fimine AB “Utenos trikotažo” gaminama produkcija.

Pagrindiniai šio projekto finansavimo šaltiniai – AB “Utenos trikotažo” sukauptos kapitalo lėšos, iš kurių bus skiriama 80000 Lt. parduotuvės atidarymui.

Parduotuvė įsikurs Savanorių pr. 16 prekybos centre “Hyper rimi” 3 aukšte. Šis prekybos centras yra gana patogioje strateginėje vietoje, lengvai prieinama pėsčiomis, nuosavu automobiliu ir visuomeniniu transportu. Pats prekybos centras ir turėtų pritraukti daugiau klientų. Taigi, UAB “Utenos trikotažo prekyba” parduotuvė įsikurs gana patogioje žmonių srautų judėjimo bei susisiekimo atžvilgiu vietoje.

Prognozuojamos vidutinės vieno mėnesio realizacinės įplaukos 150780 Lt. Per pirmus metus numatoma gauti 743984 Lt grynųjų pajamų. Per antruosius metus pajamos turėtų išaugti iki 1041232 Lt, o per trečiuosius - iki 1219521 Lt.

Vienas iš sudėtingiausių prekybos marketingo sprendimų – įmonės vietos pasirinkimas. Tai yra ilgalaikis ir strateginis pasirinkimas. Nuo įmonės vietos gali priklausyti ir pelnas, kuris turi daug įtakos įmonės gyvavimui. Klaidingas įmonės vietos pasirinkimas yra sunkiai ištaisomas, todėl plečiant įmonė reikia nuodugniai įvertinti pasirinktos vietos aplinka, jos teikiamas teigiamas ir neigiamas puses.

Kalbant apie parduotuvės vietą, visų pirma turime oumenyje jos dislokavimo vietą ir aišku kyla klausimas – kaip ją pasieks pirkėjai? Kadangi įmonės veiklos rezultatams bei jos prekių apyvartai didelės įtakos turi pasiekiamumo faktorius. Pirkėjai, norėdami apsilankyti prekybos įmonėje, turi įveikti nuotolį nuo savo gyvenamosios ar kitos jų buvimo vietos iki parduotuvės. Ir reikia pagalvoti ar daugumas klientų atvyksta pėsčiomis, automobiliu ar viešuoju transportu.

Nauja UAB “Utenos trikotažo prekyba” parduotuvė atsidarys Savanoriu pr. 16 trečiame aukšte prekybos centre “Hyper rimi” ir bus prekiaujama AB “Utenos trikotažas” gaminiais.

žinoti kuo daugiau ir tas žinias nuolat gausinti ir panaudoti gerinant įmonės veiklą. Konkurentų analizė yra ilgas ir sudetingas darbas.Aitdaroma UAB “Utenos trikotažo prekyba” parduotuvė turi 4 konkurentus: UAB”Romo artelė”, UAB”Kietas stilius”, UAB “Praktika” ir UAB”Trikotažas”.

  • Marketingas Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Liole
  • 10 puslapių (1862 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 21 KB
  • UAB „Utenos trikotažas“ analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
UAB „Utenos trikotažas“ analizė. (2017 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-utenos-trikotazas-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 15:21