UAB „Vilniaus duona” gamybos organizavimas


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Duonos gamybos organizavimo ypatumai. Duonos gamybos vieta žemės ūkio sistemoje. Duonos gamybos teisiniai aspektai. Duonos gamybos ypatumai. Duonos gamybos Uab „Vilniaus duona” organizavimas. Duonos gamybos aplinkos veiksnių analizė. Duonos gamybos gamybinės veiklos analizė. Duonos gamybos komercinės veiklos analizė. Duonos gamybos tobulinimo sprendimai. Išvados. Literatūra. Priedai.


3. Sąlygos ir pagrindiniai nurodymai: išanalizavus, ne mažiau, kaip 15 pirminių ir antrinių informacijos šaltinių, įvardyti pasirinktos verslinės veiklos pasirinkimo aktualumą, suformuluoti kursinio darbo tikslą, nustatyti darbo uždavinius. Pirmoje teorinėje dalyje aptarti pasirinktos verslinės veiklos organizavimo ypatumus, analizuojant jos vietą žemės ūkio sektoriuje, teisinius aspektus bei veiklos ypatumus. Antroje analitinėje dalyje apibūdinti konkretų subjektą, atliekant aplinkos, gamybinės bei komercinės veiklos analizę, pateikti veiklos tobulinimo sprendimus. Kursinio darbo išvadas formuluoti pagal iškeltus uždavinius.

„Vilniaus duona” - tai didžiausia ir seniausia duonos kepykla šalyje, savo istoriją pradėjusi dar užpraeito šimtmečio pabaigoje, tai yra 1882 m. Vilniaus mieste.

Darbo objektas – UAB „Vilniaus duona”.

Darbo tikslas – Suprasti įmonės veiklos specifiką, gamybos proceso esmę, tikslus ir perspektyvas bei žinoti gamybos organizavimo pagrindus, gamybos planavimą ir kontrolės proceso organizavimą.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti duonos gamybos ypatumus;

Ištirti duonos poreikį Lietuvos rinkoje;

Išnagrinėti gamybos organizavimą įmonėje;

Pateikti keletą UAB „ Vilniaus duona” analizių;

Palyginti UAB „Vilniaus duona” ir kitų lietuvos duonos gamintojų veiklą rinkoje.

Darbo metodai – literatūros analizė ir sintezė, palyginamoji analizė, loginio ir grafinio modeliavimo metodai. Studijuojant ir analizuojant pagrindinius gamybos duonos leidinius, nustatyti jos gamybos specifiką, metodus. Pagrindiniai šio darbo uždaviniai yra išdėstyti ir išanalizuoti dvejuose skyriuose bei apibendrinti išvadose.

Duonos gamybos vieta žemės ūkio sistemoje

Rugiapjūtė – darbingiausias laikotarpis šalies ūkininkams. Pastaraisiais metais maistinių kviečių kainos vėl kopia aukštyn , o pašarinių grūdų yra daug ir jie pinga. Pasak „Kauno grūdų" augalininkystės verslo vadovo Raimundo Surdoko, maždaug 60-70 proc. nukultų kviečių - pašariniai. Šiuo metu jie superkami po 550-580 litų už toną, tačiau kainos vis dar krinta.

Duonos ir pyrago, miltinės ir kreminės konditerijos gamybos subjektas – maisto tvarkymo subjektas, kuriame gaminami duonos, pyrago miltinės ir kreminės konditerijos gaminiai. Rekomenduojama konditerijos ir kreminių gaminių gamybos subjektus tikrinti du kartus per metus, nes minėtiproduktai priklauso padidintai rizikos grupei, o duonos, pyragogaminiųirmiltinės konditerijos gaminių gamybos subjektus vieną kartą per metus,nesšie produktaipriskirtimažosrizikosgrupei.

LST 1524:2003 „Kviečiai. Supirkimo ir tiekimo reikalavimai“ (su pakeitimais).

LST 1808:2003 „Pyrago kepiniai. Bendrieji reikalavimai“ (su pakeitimais).

LST 1129:2003 „Duona. Bendrieji reikalavimai“ (su pakeitimais).

Statistikos departamento duomenimis 2006 m. Lietuvoje buvo pagaminta 182,8 tūkst. tonų duonos ir pyrago gaminių bei 49,9 tūkst. tonų kitų miltinių konditerijos gaminių. Didžiausią duonos gaminių rinkos dalį tonomis apima 3 įmonių gamyba: Šiaurės ir Baltijos šalių duonos rinkos lyderei Suomijos bendrovei „Vaasan&Vaasan” priklausanti kepykla UAB „Vilniaus duona” (24 % nuo visos rinkos), UAB "Fazer Kepyklos" (10.47 % toninės šalies duonos rinkos) bei UAB “Klaipėdos duona”.

Sudėtingų procesų gamybos ciklą sudarančius elementus galima suskirstyti į šias keturias grupes:

Natūralių procesų esmė (džiovinimas ir pan.).

PGPK 15.82.13 – duona ir kiti pyrago gaminiai.

Viena didžiausių UAB ,,Vilniaus duona” vertybių yra jos darbuotojai. Stiprūs žmogiškieji resursai – sėkmingos bendrovės veiklos bei tvirtų pozicijų rinkoje pagrindas. Savo darbe bendrovės kolektyvas remiasi ne tik ilgamečio darbo patirtimi ir tradicijomis, bet ir šiuolaikinėmis vadybos ir technologijų žiniomis.

Vartotojo pirkimų sprendimą veikia daugybė faktorių. Duonos ir jos gaminių vartotojus įtakoja šie veiksniai:

Duonos produkcijai didelę reikšmę turi prekės ženklas, patogi pakuotė ir pirkėjams suprantamas ženklinimas. Visa tai leidžia supaprastinti ir sumažinti pirkimo pastangas. Kuo didesnė kaina, tuo mažesnė paklausa, ir atvirkščiai, kuo mažesnė kaina, tuo paklausa didesnė. Tačiau per maža kaina gali būti siejama su prekės kokybės pablogėjimu. Kainų padidinimas jautrius vartotojus verčia ieškoti kitų alternatyvų.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (6227 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 133 KB
  • UAB „Vilniaus duona” gamybos organizavimas
    10 - 10 balsai (-ų)
UAB „Vilniaus duona” gamybos organizavimas. (2016 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-vilniaus-duona-gamybos-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:56