UAB „Vilniaus viešasis transportas“ analizė


Logistikos analizė.

Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Teorinė dalis. Misija. Vizija. Įmonės veiklos SSGG analizė. Elektroninių paslaugų paskirtis ir esmė. E-paslaugų privalumai. E-paslaugų trūkumai. Pelnas. Praktinė dalis. Uab „VVT“ istorija. Uab „Vvt“ veikla. Vizija. Misija. Uab „Vilniaus viešojo transporto” SSGG. Elektroninės paslaugos Uab „Vilniaus viešajame transporte” (Vilniečio kortelė). Vilniečio kortelės privalumai. Vilniečio kortelės trūkumai. Veiklos sritys. Struktūra. Pelno šaltiniai. Reklamos. Nuoma. Reklaminiai tentai. Aplinkos apsauga. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kadangi miestai plečiasi ir gyventojų skaičius didėja, susiekimas tampa vis svarbesne mūsų gyvenimo dalimi. Miestų gatvėse atsiranda automobilių spūsčių, taip prarandame didelę dalį mums svarbaus laiko. Spūstims spręsti pasitelkiama į pagalbą viešasis transportas, jis tampa svarbia mūsų dalimi. Jau ilgą laiką Vilniaus gyventojai keliauja UAB „Vilniaus viešuoju transportu“ (VVT). Kiekvienais metais yra įgyvendinama daugybę pakitimų, reformų, kad gyventojai galėtų kuo patogiau keliauti jiems norimais maršrutais, patenkintų savo kasdieninius poreikius. Šiuo darbu sieksime išanalizuoti ar VVT vizija, misija bei strategija atitinka realybę, kokios yra VVT silpnybės, stiprybės, galimybės bei grėsmės ir kokie yra VVT neperseniausiai įvestų el. paslaugų trūkumai bei privalumai.

Darbo tikslas

Taigi, apibendrinus galime teigti, jog misija – tai pagrindinis organizacijos tikslas. Ji naudojama , koncentruojantis į konkretų prekių/paslaugų bei rinkos segmentą. Misijoje turi atsispindėti organizacijos pobūdis bei veiklos specifika.

Apibendrinus matome, kad vizija – tai organizacijos ateities koncepcija, kaip sėkmingai išsivysčiusi įmonė turi atrodyti per tam tikrą laikotarpį, ji nurodo, ką ketina pasiekti organizacija bei jos nariai.

Ši analizė padeda apibendrinti išorinės aplinkos ir vidinės aplinkos rezultatus, bei sugrupuoti strategijas.

Elektroninės (kitaip vadinamos informacinės visuomenės) paslaugos - tai tradicinės paslaugos (prekyba, bankininkystė, migracija, mokesčių sistema ir kt.) atliekamos naudojantis internetinės prieigos pagalba.

Pagrindinė elektroninių paslaugų išpopuliarėjimo pasauliniu mastu  priežastis – operatyvus, išlaidas mažinantis bei darbo našumą keliantis kasdieninių reikalų ir operacijų atlikimas sunaudojant minimalius išteklius. Stebint šiandieninę visuomenę, darome išvada, jog pagreitėjęs gyvenimo ritmas smarkiai atsiliepia laiko nepakankamumui, konkurencingumui bei globaliai integracijai. Todėl sparčiu žingsniu tobulėjant informacinėms technologijoms ir sistemoms, internetinėje erdvėje pasirodė elektroninės valdžios vartai, kurie padarė perversmą jau ilgą laiką nusistovėjusioje paslaugų sistemoje, palengvindami bei supaprastindami žmonių gyvenimą ir sukurdami ženklų produktyvumą industrinėje bei žinių ekonomikoje.

Modernu - visi procesai vyksta virtualioje aplinkoje, pildant elektronines formas, gaunant sąskaitas elektroniniu formatu, taip tausojant gamtos resursus.

Operatyvu – Sutaupomi laiko ištekliai vykstant į reikiamą įstaigą ar jos filialą, o taip pat, nereikia stovėti eilėse;

Komunikacija – nėra bendravimo akis į akį, vartotojai pasigenda atsakymų į iškilusius klausimus ar nesklandumus duotuoju momentu;

UAB „Vilniaus viešojo transporto“ pagrindinė veikla yra keleivių vežimas nustatytais maršrutais. Įmonės misija yra teikti Vilniaus gyventojams ir sostinės svečiams saugaus, punktualaus ir dėmesingo keleivių vežimo ir aptarnavimo paslaugas. Atsižvelgiant į keleivių poreikius ir pageidavimus, skatinti įmonės ir jos darbuotojų pažangą. UAB „Vilniaus viešasis transportas” kolektyvas siekia, kad jų įmonė būtų viena iš lyderių tarp bendrovių, vežančių keleivius Vilniaus miesto maršrutais.

Manau, kad suformuluota organizacijos vizija nėra visiškai atitinkanti tikrovės. Pirmiausia, į ką reiktų atkreipti dėmesį, tai VVT nėra realu tapti greičiausia susisiekimo priemonė Vilniaus mieste, nes viešuoju transportu keliaujančių žmonių autobusai/troleibusai nesugebės pristatyti greičiau nei keliaujančiu automobiliais. Taip yra todėl, kad viešojo transporto priemonės turi stoti įvairiose stotelėse, taip pat didesnių transporto priemonių greitis yra mažesnis. Tai reiškia, kad ši vizijos dalis yra miglota. Žinoma, pertvarkos keliones padarė šiek tiek greitesnes –pagrindinėse miesto gatvėse autobusų juostos atskirtos nuo kitų transporto juostų, kas parodo siekimą pagreitinti susisiekimą viešuoju transportu. Kitas aspektas – patogumas dėl kurio dar dvejoju. Negalima teigti, kad organizacija visiškai to nesiekia – matomos pastangos gerinti kelionės kokybę, stengiamasi transporto priemones pritaikyti ir keleiviams su negalia, reguliariai atnaujinami autobusai (rečiau troleibusai). Straipsnis iš vieno internetinio portalo : „Į Vilniaus gatves išrieda dar 21 naujas autobusas – šį kartą tai ispaniški „Castrosua“.

  • Logistika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3839 žodžiai)
  • Logistikos analizės
  • Microsoft Word 148 KB
  • UAB „Vilniaus viešasis transportas“ analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ analizė. (2016 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-vilniaus-viesasis-transportas-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:13