UAB X prekių išdėstymo ir pirkejų aptarnavimo tobulinimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekių išdėstymo ir pirkėjų aptarnavimo kokybės teorinė Analizė. Prekybos vietos aplinka ir jos įtaka pardavimams. Kliento aptarnavimo kokybės samprata. Svarbiausi klientų aptarnavimo kokybės kriterijai. Prekių išdėstymo ir pirkėjų aptarnavimo analizė įmonėje Uab bijola. Uab „Bijola“ veikla. Tyrimo metodika. Apklausos rezultatai ir interpretacijos. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiuo laikotarpiu klientų aptarnavimo kokybė ypatingai svarbi, nes vykdome verslą itin konkurencingomis rinkos sąlygomis. Didėjant konkurencijai, vienas efektyviausių būdų išsiskirti iš kitų ir yra klientų aptarnavimo kokybė (Lukminaite, 2007). Šiuolaikinėje prekybos sferoje svarbu ne tik pateikti prekę, bet ir kuo kokybiškiau ją atlikti. Kartą nusivylęs klientas gali nebegrįžti atgal į tą pačią įmonę, todėl norint pritraukti kuo didesnį srautą klientų, mano ir kitų autorių manymu, reikia teikti tik pačios aukščiausios kokybės prekes bei nuolatos ieškoti aptarnavimo kokybės gerinimo būdų. Juk kiekvieną dieną būname kieno nors klientai: apsipirkdami prekybos centre, gerdami kavą kavinėje, apmokėdami sąskaitas banke, keisdami šukuoseną kirpykloje – tai vyksta nuolat. Kartais aptarnaujama tiesiog puikiai, bet pasitaiko, kad aptarnauja taip, jog išėjus iš įstaigos nebesinori ten sugrįžti. Adomaitytė (2005) mano, kad kiekvienas esame patyrę, kas yra prastas aptarnavimas ir kaip jis atgraso nuo tokių įmonių. Kartais mūsų pyktis atlėgsta tuoj pat, tačiau dažniausiai pereiname pas konkurentus.

Darbo aktualumą lemia klientų aptarnavimo kokybės ir prekės pateikimo tyrimo poreikis, nes šių dienų stipri konkurencija versle reikalauja kuo didesnio dėmesio ne tik klientų aptarnavimui, bet ir prekės pateikimui.. Vyraujančiose pozicijose yra tos organizacijos, kurios geba sukurti gerą ir tvirtą aptarnavimo kultūrą, pateikti tinkamai kokybišką prekę.

Darbo objektas – konditerijos įmones UAB ,,Bijola“ klientų aptarnavimo kokybės ir prekių išdėstymo tobulinimas prekybos vietose.

Darbo tikslas – įvertinti klientų aptarnavimo kokybę, prekių išdėstymą, klientų elgsenos veiksnių ypatumus bei jų įtaką sprendimui pirkti prekę.

Darbo uždaviniai:

1. Įvertinti teorinius klientų aptarnavimo ir prekių išdėstymo aspektus, remiantis marketingo ir vadybos teorijos koncepcijomis;

2. Atlikti klientų tyrimą, išaiškinti UAB ,,Bijola“ klientų aptarnavimo kokybę prekybos vietose, išsiaiškinti ar prekių išdėstymas įtakoja klientų apsisprendimą pirkti;

3. Pateikti išvadas ir pasiūlymus klientų aptarnavimo kokybei ir prekių išdėstymui tobulinti, prekybos vietose.

Anketų pagalba, apklausiant klientus apie UAB „Bijola“ prekių išdėstymą ir aptarnavimo kultūrą, pagrindžiama gautų rezultatų atitiktinis egzistuojančių teorijų išvadoms, o darbo išvados susiejamos su tomis teorijomis. Taip pagilinami teoriniai vaizdiniai apie UAB „Bijola“ teikiamą aptarnavimą.

Gauti tyrimo rezultatai bus panaudoti gerinant UAB „Bijola“prekių išdėstymo ir aptarnavimo kokybę.

Darbą sudaro: įvadas, kuriame pateikiama bendroji darbo charakteristika ir šios dalys: prekių išdėstymo ir pirkėjų aptarnavimo kokybės tobulinimo literatūros šaltinių analizė, UAB „Bijola“ klientų aptarnavimo kokybės ir prekių išdėstymo tyrimas, jo rezultatai, analizė. Pateikiamos darbo išvados, rekomendacijos, literatūros, paveikslų bei lentelių sąrašai.

Prekybos vietos aplinkos įrengimas ypatingai didelę reikšmę turi maisto ir dažno vartojimo prekių mažmeninėje prekyboje. Tai sąlygoja, jog tokias prekes pirkėjai apsisprendžia pirkti mažmeninėje prekybos vietoje, o dažnai tai daroma impulsyviai. Taip pat apsipirkimas tapo savotiškai laisvalaikio praleidimo forma. Taip pat dėl didelės konkurencijos mažmenininkai stengiasi kurti kuo malonesnę prekybos vietos aplinką. Taigi, parduotuvės įrengimas tampa strateginiu veiksniu, kuris gali lemti pasisekimą ar nesėkmę.

Aprūpinimo strategijos pasižymi prekybos patalpų funkciniu apipavidalinimu, pabrėžančiu parduotuvės orientavimąsi į ekonomiškumą ir pirkėjams palankias kainas. Tai būdinga parduotuvėms, parduodančioms kasdienės paklausos prekes savitarnos centrams, specializuotos prekybos centrams ir pan. Tačiau ir šie prekybos objektų tipai pastaruoju metu vis labiau siekia sukurti savo prekybos salėse jaukią, malonią atmosferą.

Prekybos salės funkcinės zonos skiriamos tokios (Pajuodis, 2002):

Dažnai, ypač didelėse parduotuvėse, aiškiai atriboti šių trijų funkcinių zonų negalima. Taip pat sudėtinga nurodyti, koks turi būti optimalus prekybos ploto pasiskirstymas tarp šių zonų, nes tai priklauso nuo daugelio aplinkybių (parduotuvės dydžio, prekių asortimento, naudojamų pirkėjų aptarnavimo metodų, klientūros ir kt.).

pirkėjų judėjimo ritmas kinta: iš pradžių jie eina sparčiau, paskui tempas sulėtėja ir pabaigoje vėl paspartėja;

Gyvenimiško stiliaus išdėstymas. Gyvenimiško stiliaus išdėstymu stengiamasi paryškinti natūralias produkto savybes, duoti idėjų kaip ir kur jį galima panaudoti, tam subtiliai naudojant paveikslus ir kitas priemones. IKEA ir kiti baldų gamintojai, pavyzdžiui pateikia savo gaminius išdėstydami kambaryje, kur taip pat pastatomos lentynos su knygomis, ant stalų pastatomos lempos, ant sienų pakabinami paveikslai. Drabužių pardavėjai tokį stilių išreiškia pakabindami dideles fotografijas pardavimo vietose, kuriose parodomos individualios asmenybės ir pan.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 36 puslapiai (8356 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 77 KB
  • UAB X prekių išdėstymo ir pirkejų aptarnavimo tobulinimas
    10 - 6 balsai (-ų)
UAB X prekių išdėstymo ir pirkejų aptarnavimo tobulinimas. (2015 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-x-prekiu-isdestymo-ir-pirkeju-aptarnavimo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:53