Uab „Žemaitijos pienas“ verslo planas


Ekonomikos referatas. Bendros žinios apie įmonę. Verslo aprašymas ir įmonės pasiekimai. Įmonės išdėstymas ir jos turtas. Konkurentų analizė. Pirkėjų analizė. Tiekėjų analizė. Verslo aplinka. Įmonės valdymas ir darbuotojai. Pardavimo organizavimas. Rėmimas. Prognuozuojamos plėtros strategija. Investicijų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Rizika. Finansinės prognozės. Išvados ir rekomendacijos. Priedai.


Taigi organizaciją, kaip pavyzdį galime paimti firmą AB“Žemaitijos pienas’.

Žemaitijos pienas“ – šiuo metu yra viena didžiausių Lietuvos pieno perdirbimo įmonių turinti nemažus tikslus nors tuos tikslus pasiekti pačiai įmonei lėšų užtenka, bet AB “Žemaitijos pienas” tikisi tai įvykdyti žymiai greičiau.

Pagrindiniai AB “Žemaitijos pienas” tikslai – rinkos dalies išlaikymas; kokybiškų gaminių pateikimas vartotojui; pilnas gamybinių pajėgumų išnaudojimas ir šiuo metu esantis tikslas transporto modernizavimas. Tai itin svarbu, nes ši įmonė siekia būti viena iš stipresnių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje.

Taigi AB“Žemaitijos pienas“ veikia gana senai, pastatai ir transportas dėvisi, todėl įmonei būtina skirti dalį lėšų pastatų rekonstrukcijai ir transporto modernizavimui. Įmonė iš banko ketina skolintis 906000Lt, savų lėšu pridėdama 76000Lt. Paskolą grąžintų per 5 metus, mokėdama 6% palūkanas (žr.priedas 6), tai įmonė turėtų padaryti laiku ir be skolų, nes gauna gerą pelną. Pastatų rekonstrukcijai planuojama samdyti statybų bendrovės brigadą, kuri darbus atliktų kokybiškai, greitai ir efektyviai, nes stabdyti gamybos įmonė negali, kol bus remontuojamas vienas pastatas bus persikeliama į kitą, šalia esantį.

AB “Žemaitijos pienas” generalinis direktorius yra Algirdas Pažemeckas. Jis yra taip pat ir valdybos pirmininkas. Algirdas Pažemeckas šioje darbovietėje jau nuo 1993 m. Ir iki šiol šią įmonę sėkmingai valdė. Tą tikisi daryti ir toliau.

Gamybinės įmonės yra kone perspektyviausios ir greitai plėtojamos. Bendrovės savininkai nuolat stebi rinką ir daro išvadą, kad viena iš perspektyviausių verslo šakų yra maisto gamyba.

Akcinė bendrovė „Žemaitijos pienas” dirba kaip maisto gamintoja. Pasirinkus gamybos sritį bendrovės savininkai per visus metus daugiausia skiria dėmesio maisto paklausai ir užsiima pieno bei jo produkcijos gaminių gamyba.

2005 m. Vokietijos akreditavimo įstaiga akreditavo bendrovės laboratoriją pieno ir pieno produktų bei vandens tyrimams.

Fermentinis sūris REGATINO Vokietijos DLG (Deutsche Landwirtschaft – Gesellschaft) rengtame tarptautiniame konkurse pelnė aukštą įvertinimą – auksinį medalį, gautas tai liudijantis sertifikatas.

Briuselyje tarptautinio skonio ir kokybės instituto organizuotame konkurse paskelbti Ypatingo skonio 2005 m. apdovanojimų laureatai, kurių tarpe “Žemaitijos pieno” sūris “Žementalis” apdovanotas 2 žvaigždučių, o sūris “Jovaras” – vienos žvaigždutės Ypatingo skonio 2005 apdovanojimu.

Fermentinis sūris “Džiugas” Maskvoje vykusioje parodoje PRODEKSPO 2005 apdovanotas aukso medaliu.

Lietuvos žemės ūkioir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūros 14 – osios tarptautinės AgroBalt 2005 m. organizuotoje profesionalioje degustacijoje DEGUSTALIT, kurios šūkis: “skonis lemia pasirinkimą”, pripažinta:

Lydytų sūrių ceche praplėstas tepamų sūrelių asortimentas, pradėtas gaminti natūralus lydytas sūris. Nupirktas ir eksplotuotuojamas naujas sūrių giluminio formavimo pakavimo įrenginys, leidžiantis užtikrinti supakuoto produkto kokybę.

Atliekant konkurencinės rinkos tyrimus, stengtasi ištirti pačius stipriausius ir įtakingiausius konkurentus. Daugiausia dėmesio skirta gamybos įmonių – konkurenčių veiklos privalumų ir trūkumų išaiškinimui.

Įmonė turi nemažai įmonių–konkurenčių, kurios verčiasi panašaus pobūdžio veikla. Konkurencijos įtaka gana svarbi, tad įmonė ypatingą dėmesį skiria bendradarbiavimui su įtakingais konkurentais.

Buvo išanalizuota, kas kitų įmonių veikloje yra blogai, ko trūksta vartotojams, todėl įmonė stengiasi, kad jos veikloje nepasikartotų įmonių–konkurenčių klaidos, stengiasi patenkinti visus vartotojų poreikius. Manoma, kad svarbiausia konkurentų problema – reklamos trūkumas, gaminamos produkcijos asortimento stoka. Vartotojai per mažai žino apie pieno produktų asotimetą iš reklamos šaltinių, mažai reklaminių skelbimų spaudoje.

Konsernas “Pieno žvagždės” įkurtas 1998 m. Įmonės pagrindinė buveinė yra Vilniuje, o filialų – Mažeikiuose, Pasvalyje, Kaune ir Panevėžyje. Mažeikiuose esančiam filialui priklauso padaliniai Akmenėje ir Skuode. Įmonė gamina pieno produktus per tarpininkus bei tiesiogiai į mažmeninės prekybos taškus. Tai viena didžiausių įmonių Lietuvoje ir yra gana didelė konkurentė AB “Žemaitijos pienas”. Ši įmonė yra gana moderni ir siekia visada ekologiškų produkų.

AB “Rokiškio sūris”yra įsikūrusi adresu: Pramonės g., LT – 421500 Rokiškis, Lietuva. Tai taip pat viena iš didesnių pieno įmonių įsikūrusi Lietuvoje.

Pagal pateiktus duomenis finansinėse ataskaitose stipriausi konkurentai yra šiai įmonei: AB “Pieno žvaigždės” ir AB “Rokiškio sūris”, kurių metinė apyvarta siekia apie 300 mln.

Pasiekę “Žemaitijos pieno” produktai parduotuves turi pritraukti pirkėjus. Tai itin svarbu pačios įmonės egzistavimui. Taigi pirkimo procesas priklauso nuo pirkėjo.Tarkim pasirinkęs bendrovės prekę, pirkėjas ją nuperka Tačiau pirkimo procesas nesibaigia. Toliau vartotojas savo sprendimą vertina. Vertinimo etapas yra labai svarbus, nes būtent po patyrimo ir įvertinimo pirkėjas dalinasi savo patirtimi su kitais. Jis įvertina pieno produktų skonį, kokybiškumą, realizavimo terminus, pakuotę. Įdomu tai, kad vartotojai žinias apie neigiamą patirtį skleidžia daug plačiau, nei apie teigiamą. Jei vartotojas nepatenkintas įsigyta preke, jis ne tik nepirks kitą kartą tos pačios įmonės prekės, bet būtinai savo neigiama patirtimi pasidalins su kitais. Jei pirkėjo sprendimas pateisino jo lūkesčius ir atitiko poreikius, tikėtina, kad tos pačios įmonės prekė bus pasirinkta ir kitą kartą. Todėl AB „Žemaitijos pienas” stengiasi išlaikyti esamus vartotojus, patenkinti visus jų lūkesčius ir dar labiau plėsti asortimentą.

  • Ekonomika Referatai
  • 2015 m.
  • 21 puslapis (4821 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Uab „Žemaitijos pienas“ verslo planas
    10 - 5 balsai (-ų)
Uab „Žemaitijos pienas“ verslo planas. (2015 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/uab-zemaitijos-pienas-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:15