Ugdomoji pamokos analizė. matematika


Matematikos analizė. Pamokos tema. Pamokos tikslai. Pamokos tipas.


Pamokos tikslai: supažindinti mokinius su stačiojo trikampio ploto skaičiavimu ir išmokyti tas žinias taikyti praktiškai.

Pamokos tipas: naujų žinių teikimo pamoka.

Metodai: dėstymas, pokalbis, mokinių savarankiškas darbas lentoje ir sąsiuviniuose.

Priemonės: vadovėlis, brėžimo įrankiai, rašymo priemonės.

Mokytoja sutinka su mokinio atsakymu, tik ji pasako tikrąjį apibrėžimą, kad stačiojo trikampio plotas lygus jo statmenųjų kraštinių (statinių) ilgių sandaugos pusei.

Naujos medžiagos įtvirtinimui, mokytoja užduoda mokiniams spręsti 508, 509, 510, kurie turi po 3 variantus. Kiekvieno uždavinio pirmus du variantus sprendžia mokiniai lentoje, o likusį – savarankiškai sąsiuviniuose.

Mokytoja užduoda, ką mokiniai turi pasikartoti kitai pamokai, t.y. skyrių „Apibendriname“ ir ką atlikti, t.y. užduotis iš uždavinyno. Atsisveikina.

Mokytoja iš anksto pasiruošusi pamokai, nes prieš pamoką ant lentos surašo užduotis, kurias atliks mokiniai pamokos metu, ir namų darbų užduotis (jas parašo raudona kreida, taip atkreipdama mokinių dėmesį).

  • Matematika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (670 žodžių)
  • Matematikos analizės
  • Microsoft Word 89 KB
  • Ugdomoji pamokos analizė. matematika
    10 - 7 balsai (-ų)
Ugdomoji pamokos analizė. matematika. (2016 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdomoji-pamokos-analize-matematika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:37