Ugdomoji pamokos analizė


Pedagogikos analizė. Ugdomoji pamokos analizė Technologijos. Bendros žinios apie pamoką. Pamokos protokolas. Įvadinė dalis. Mokytojos veikla. Mokinių veikla. Pamokos eiga. Pamokos dalys ir laikas. Pagrindinė dalis. Baigiamoji dalis. Pamokos analizė.


BENDROS ŽINIOS APIE PAMOKĄ

1.Klasė – 5-6

2.Dalykas – technologijos.

3.Mokytoja –

4.Pamokos tema – virtuvinės prijuostės siuvimas rankomis.

5.Pamokos tikslai:

a)Mokomieji: išmokyti pasiūti prijuostę.

b)Lavinamieji: lavinti mokinių mąstymą, vaizduotę bei kūrybiškumą.

c)Auklėjamieji: skatinti moksleivius dirbti savarankiškai.

6.Pamokos tipas – žinių, įgūdžių ir mokėjimų pritaikymas.

7.Metodai – aiškinimas, braižymas/piešimas, kirpimas, siuvimas.

8.Priemonės – lenta, sąsiuviniai, rašymo/piešimo priemonės, žirklės, siūlai, adatos, smeigtukai, kartonas, sausas muilas.

Stebint šią pamoką, klasėje vyravo darbinga atmosfera, kurią sudarė geras mokytojo ir mokinių bendravimas ir savitarpio supratimas.

Mokytoja kėlė ugdomuosius tikslus sau – išmokyti mokinius tinkamai pasirinkti reikiamą medžiagą bei kitas priemones, norimam darbui atlikti. Jai puikiai sekėsi paaiškinti bei parodyti mokiniams, kas yra tinkama ir ko turėtų vengti kitą kartą.

Šios klasės mokiniai labai aktyvūs, atsinešė labai daug ir įvairių priemonių darbui. Visi noriai dirbo pamokoje. Mokytojos iškelti tikslai atitiko mokinių interesus bei puikų pasirengimą pamokai.

Pamoką padėjo įgyvendinti puikus pasirengimas ne tik mokinių, bet ir mokytojos. Mokytoja kėlė griežtus reikalavimus saugiam darbui pamokoje, tačiau tai nesukėlė nepatogumų mokiniams, nes visi yra puikiai pasiruošę ir žino, ką galima daryti ir ko ne.

  • Pedagogika Analizės
  • 2014 m.
  • 4 puslapiai (649 žodžiai)
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 12 KB
  • Ugdomoji pamokos analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Ugdomoji pamokos analizė. (2014 m. Rugsėjo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdomoji-pamokos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:53