Ugdomųjų veiklų pavyzdžiai


Pedagogikos planas. Nustebino vaikų pastabumas. Į žaidimą labai noriai įsitraukė visi vaikai , tačiau veikla greitai nusibodo. Taigi , pirmiausia derėtų padėti vaikams ugdyti bendravimo kultūrą. Jos džiaugėsi savo kūriniu , tačiau tai buvo daugiau kažkoks abstraktus žaislas , neįkvėptas gyvybės. Poreikių vaikas , turintis įvairiapusį raidos sutrikimą. Visi vaikai po filmuko labai noriai dalyvavo aptarime. Labai sunku išklausyti kitą , kalbėti po vieną. Vaikai patys atkreipė dėmesį , kad drabužius reikia saugoti , stengtis nesutepti , tvarkingai pasidėti. Apibendrinant , galiu teigti , kad vaikai gana noriai dalyvauja grupinėje veikloje. Darbai darbeliai. Vaikams patinka dainuoti , skanduoti , pikiai įsimena melodiją ir ritmą. . . žaislų tvarkymą integruoti su muzikine veikla. Drabužėliai mėtėsi tik Naglio ir Luko šitiems vaikams nėra svarbus įvertinimas. Kaip nenuvilti tų vaikų , kurie prmąją dieną nesusitvarkė , bet visas kitas dienas pasistengė. Būtinai padėkoju už smagią mankštą. REFLEKSIJA Vaikams įrašas labai patiko. Manau IT gana efektinga priemonė , ypatingai netipiško elgesio vaikams. Kaip pagrindinės priemonės IT šiukštu nerekomenduočiau , tačiau kasdieninio gyvenimo darželyje paįvairinimui tokiu būdu pritarčiau. REFLEKSIJA Šią veiklą nutariau vesti paskatinta vaikų. Peršasi išvada , jog darželyje per mažai sudaromos sąlygos darbinei vaikų veiklai vystyti. Besmegenių trafaretai , kitos reikalingos priemonės. Vaikų susidomėjimas veikla buvo todėl , jog ta veikla buvo subtiliai inspiruota. REFLEKSIJA Planuota veikla pranoko mano lūkesčius - visi vaikai ( išskyrus Luką ir Naglį ) patys įsitraukė į veiklą.


Savaitės tema „ Mano drabužėliai“. Auklėtojos savaitės planuose numatyta tobulinti vaikų sakytinę kalbą, todėl pasirinkta veikla turėtų supažindinti vaikus su savaitės tema, paskatinti vaikus kalbėtis, diskutuoti pagal turimą asmeninę patirtį apie drabužius:kokie jie būna ( vyriški-moteriški; žieminiai- vasariniai ir pan.) kokiu oru nešiojami ir kt.

„Ryto rato“ metu auklytė pabeldžia į duris ir perduoda „slaptą siuntinį“- dėžę apkijuotą drabužių paveikslėliais, surištą puošniu kaspinu.

Eiga:Miegamajame vaikai susirinkę „Ryto ratui“. Pasigirsta beldimas į duris, auklytė perduoda „slaptą siuntinį“.Vaikai apžiūri dėžę, bando pakelti, pastuksenti, spėlioja, kas joje ir nuo ko galėtų būti.Atranda užrašą ant dėžės, kurį perskaitau.Vaikai atplėšia siuntinį, traukia drabužius įvardindami pavadinimus, nustemba atpažinę savo drabužius.Pasiūlau vaikams surūšiuoti drabužius pagal metų laiką, kada drabužis dėvimas:vienus ant vasaros suoliuko, kitus ant rudens priešingose grupės pusėse.Paklausiama vaikų, gal jie norėtų pažaisti naują žaidimą: „šilta- šalta“. Vaikams prašant, paaiškinamos žaidimo taisyklės: einame pasivaikščioti, (kur, sugalvoja kaskart kitas vaikas), išgirdus signalą“ šalta“, vaikai bėga į rudens pusę šilto drabužio, o po signalo“ šilta“- į kitą pusę šilto.Kas lieka be drabužio, sėdi namuose ir vėl svajoja, kur einame pasivaikščioti.

Priemonės: kartoninė dėžutė, papuošta kaspinais ir drabužių paveikslėliais, įvairūs vaikų drabužėliai.

REFLEKSIJA :Kai auklytė perdavė siuntinį, vaikai buvo suintriguoti-visiems buvo labai įdomu, kas tai galėtų būti. Visi kartu puolė prie dėžės, kilo didelis sambrūzdis, susistumdymas.Auklėtojai teko vaikus nuraminti ir paprašyti susėsti aplink dėžę.Keli vaikai pastebėjo drabužių paveikslėlius ant siuntinio ir atspėjo, jog tai rūbai.Kad daugiau nekiltų konfliktų, auklėtoja pasakė, kad siuntinį atidarys Žydrūnė.Vaikams buvo nuostaba, kai atpažino savo iš dėžės traukiamus drabužius. Nustebino vaikų pastabumas- beveik visi pažino ne tik savo, bet ir draugų drabužius.Iš karto visi tarė, kuris drabužis nešiojamas šaltuoju metų laiku, o kuris- šiltuoju ir dėjau į skirtingas puses- vasaros ir žiemos. Kai visi drabužėliai buvo taip surūšiuoti, vakams buvo pasiūlytas žaidimas „šilta- šalta“, paaiškintos žaidimo taisyklės.Į žaidimą labai noriai įsitraukė visi vaikai, tačiau veikla greitai nusibodo.Pastebėjau, jog vaikai sunkiai sukoncentruoja dėmesį ilgesnį laiką į vieną veiklą- labai impulsyvūs, pasiūlymus priima staiga, net negalvodami, bet kai reikia kažką daryti konkrečiai pačiam, noras staiga dingsta. Daugeliui vaikų buvo sunku pačiam sugalvoti, kur eina pasivaikščioti, kartojo tuos pačius draugų pasiūlymus. Manau, vaikai vengia priimti patys sprendimus, nes trūksta pasitikėjimo savo jėgomis. Nesitikėjau, jog gali būti toks skurdus vaikų žodynas, tik Kipras, Ieva, Rugilė ir Ūla pakankamai laisvai reiškia mintis. Manyčiau, kad reikia organizuoti veiklas taip, kad vaikai kuo daugiau būtų skatinami diskutuoti, reikšti savo patirtį bei išgyvenimus žodžiu.Tačiau suprantu, jog tai padaryti yra pakankamai sudėtinga, nes grupėje vaikų labai daug ir visi nori kalbėi vienu metu, tuo tarpu sudėtinga kitiems išklausyti ir išgirsti esantį šalia.Taigi, pirmiausia derėtų padėti vaikams ugdyti bendravimo kultūrą.

Praktikantė dailės kampelyje išsikerpa lėlytę iš popieriaus ir rengia ją taip pat iš popieriaus kirptais drabužėliais.Mergaitės susidomi praktikantės veikla, tuomet paklausiama, ar jos kada nors kūrė drabužius savo lėlėms, ar sau; pasiūloma išsikirpti lėlę ir drabužius pagal siūlomus trafaretus.

Eiga:Dailės kampelyje pateikiami įvairūs lėlių ir drabužėlių trafaretai.Mergaitės išsirenka pagal savo norus.Pirmiausia viską nuspalvina taip, kaip joms patinka, tuomet iškerpa. Kad lėlė būtų tvirtesnė, pasiūloma išsikirpti lėlės figūrą iš kartono ir paklijuoti pagrindą.Pasiūloma ir daugiau drabužėlių popierinukėms komplektų. Dirbant renkami lėlėms vardai.Paskui vyksta „naujųjų draugių „ prisistatymas- kiekviena pasako savo vardą, amžių, papasakoja, ką mėgsta ir pan.

  • Pedagogika Planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (4884 žodžiai)
  • Pedagogikos planai
  • Microsoft Word 52 KB
  • Ugdomųjų veiklų pavyzdžiai
    10 - 9 balsai (-ų)
Ugdomųjų veiklų pavyzdžiai. (2016 m. Sausio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdomuju-veiklu-pavyzdziai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:39