Ugdymo filosofija esė


Filosofijos esė. Įvadas. Ugdymo tikslas. Ugdytinio ir ugdytojo vaidmuo ugdyme. Ugdytojo vaidmuo bendruomenėje. Išvados. Literatūra.


T. Giedraitienės-Lileikienės teigia, jog visuomenė visada buvo suinteresuota geru augančios kartos ugdymu. Kiekviena visuomeninė santvarka, visuomenės sluoksniai kėlė uždavinį, kad jaunuomenė maksimaliai įsisavintų kultūros pavidalu sukauptą žinių, mokėjimų ir įgūdžių, elgesio normų patirtį ir pasirengtų savarankiškai veiklai. O šiame augančios kartos rengimo procese labai reikšmingą vaidmenį atlieka mokytojas. Jis turi padėti asmeniui maksimaliai išskleisti individualias kūrybos galias ir gebėjimus tenkindamas jo įgimtas reikmes. Svarbu, kad mokytojas supratų, jog ugdo ne tik žodžiais, bet ir būdamas šalia. (T. Giedraitienė- Lileikienė, 1998 P. 4). Tad, remdamasi egzistencializmo ir humanizmo filosofijos ugdymo idėjomis parengiau savo ugdymo planą, kuris, man padėjo susidėlioti prioritetus, apsvarstyti mano, kaip būsimosios pedagogės, galimybes ir siekius. Įsitikinau, jog ugdymas yra sudėtingas, daug pastangų reikalaujantis ir visą gyvenimą besitęsiantis procesas. Jam įtakos turi visa ugdytinį supanti bendruomenė.

  • Filosofija Esė
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (2259 žodžiai)
  • Filosofijos esė
  • Microsoft Word 25 KB
  • Ugdymo filosofija esė
    10 - 4 balsai (-ų)
Ugdymo filosofija esė. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-filosofija-ese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:39