Ugdymo filosofija humanizmas egzistencializmas_


Filosofijos esė. Įvadas. Ugdymo tikslas. Ugdytinio vaidmuo ugdyme. Ugdytojo vaidmuo ugdyme. Ugdytojo vaidmuo bendruomenėje. Literatūra.


Ugdymo filosofija pagal Dovilę Pratusytę yra mano asmeninių minčių konstatavimas, ugdymo veiklos plano refleksija, kurioje dėmesys telkiamas į ugdymo tikslą, ugdytinio ir ugdytojo vaidmenį ugdyme bei ugdytojo vaidmenį bendruomenėje. Mano ugdymo filosofija formavosi humanizmo ir egzistencializmo krypčių įtakoje. Šias kryptis pasirinkau todėl, kad, mano nuomone, ji viena kitą papildo bei turi bendrų bruožų. Egzistencializme siekiama, kad mokytojas ugdytiniams būtų pagalbininkas, o humanizme - draugas, o tai yra pagrindinis bruožas mano ugdymo filosofijoje.

Kadangi mano specialybė – specialioji pedagogė, tai savo ugdymo filosofiją pateikiu orientuotą į pagrindinį ugdymą, bendrojo ugdymo mokyklą, dešimtą klasę, kurioje mokosi įvairių mokinių tai yra turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių ir neturinčių, jų amžius šešiolika metų.

  • Filosofija Esė
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2547 žodžiai)
  • Mokykla
  • Filosofijos esė
  • Microsoft Word 18 KB
  • Ugdymo filosofija humanizmas egzistencializmas_
    10 - 4 balsai (-ų)
Ugdymo filosofija humanizmas egzistencializmas_. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-filosofija-humanizmas-egzistencializmas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:12