Ugdymo filosofija: pragmatizmas humanizmas


Filosofijos esė. Mano ugdymo filosofija. Pragmatizmas. Humanizmas. Išvados. Literatūra.


Apibendrinant, norėčiau paminėti Aristotelio mintį: „ Lavink vaiką tame kelyje, kuriuo jis turi eiti ir pasenęs jis iš jo neišklys“ [7]. Kiekvieno vaiko lavinimas turi prasideda tik jam gimus, kad vaikas nuo mažumės žinotų, kas teisinga, o kas ne. Kryptingai atvedus vaiką į doros kelią, atsivers visos galimybės jam toliau siekti užsibrėžto tikslo. Ugdytojai – tik įrankis, padedantys tikslingai gerinti savo įgūdžius bei žinias. Jų pagalba galime beveik neklumpant „lipti laipteliais į karjeros viršūnę“.

Žmogaus tobulėjimui ribų nėra, tereikia kiekvienam atrasti savo sferą, kurioje galime pritaikyti savo įgūdžius ir žinias. Žinoma, tik atrasti savo pašaukimą nepakanka, reikia įdėti milžiniškai savo indėli, daug dirbti, žinoma, trupučio laimės. Milijonai žmonių visame pasaulyje vis ieško sėkmės formulės, tačiau jie dažniausiai visą savo likimą patiki aplinkybėms, o ne sau. Šis požiūris yra labai neteisingas. Mano nuomone, viskas priklauso nuo mūsų pačių.

  • Filosofija Esė
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (2086 žodžiai)
  • Filosofijos esė
  • Microsoft Word 18 KB
  • Ugdymo filosofija: pragmatizmas humanizmas
    10 - 4 balsai (-ų)
Ugdymo filosofija: pragmatizmas humanizmas. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-filosofija-pragmatizmas-humanizmas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:01