Ugdymo konspektas


Slaugos konspektas.

Ugdymo konspektas Pedagoginis procesas slaugoje. Mokymo uždaviniai ir funkcijos. Taksonomijos klasifikacija. Organizuota vertybių sistema. Įpročių panaudojimas. Bandymas atlikti. Taksonomijos svarbios nes reikšmė. Mokymo tikslas Mokymo tikslas. Mokymo metodai. Mokymo metodas. Paskaitų metodas , pamokos , konsultavimas , diskusija , atvejo analizė , minčių lietus. Pagal ką parenkamas metodas. Šiuolaikinės , naujosios ir senosios didaktikos bruožai.


Planavimas (mokymo tikslų nustatymas, mokymo poreikių – prioritetų nustaytmas, mokymo metodų parinkimas, bendradarbiavimas su pacientu sudarnat planą)

Įgyvendinimas (mokymo vykdymas, aktyvus paciento dalyvavimas, šeimos narių dalyvavimas)

Mokymo uždaviniai yra konkretesni, nusako kokius veiksnius reikia atlikti, norint pasiekti tikslą. Mokymo uždaviniai negali būti didesnės apimties ar svarbesniu už tikslą.

Mokymui, konsultavimui suteikia kryptį. Tai reiškia, kad uždaviniai padeda sugrupuoti mokymą pagal svarbą, lygį, būdą, laiką.

Vertinimo funkcija. Pasiektas rezultatas, paciento pasiekimai, mokymo procesas, mokymo kokybė vertinama pagal iškeltus uždavinius

Bendravimo. Medikui ir pacientui suteikiama galimybė kalbėti apie mokymo tikslus ir uždavinius tarpusavyjei, bei su kitais žmonėmis.

Mokymo tikslas – padėti pacientui kuo geriau jaustis naujomis aplinkybėmis (t.y. suteikti informacijos apie procedūras ir tyrimus, išaiškinti galimus potyrius).

Pokalbio ir diskusijų (aiškinamasis euristinis, atgaminamasis, laisvasis)

Spausdintų šaltinių naudojimas (naudojimasis vadovėliais, periodine spauda, grožiniais kūriniais, žinynais)

Laboratoriniai ir praktikos darbai – įvairių procesų pažinimas, naudojant specialius prietaisus ir įrankius. Svarbu įtvirtinti praktinės veiklos mokėjimus ir įgūdžius.

Ekspertai gali būti geri, tačiau gali nemokėti rišliai išsireikšti, dėstyti minčių. Asmenybės gali užgošti turinį, pats daylkas gali būti ne logiškai pateikiamas.

Būtina aiškiai apibrėžti diskusijos tikslus, kai kurie diskusijos dalyviai gali nepritapti prie savo grupelės, gali atsirasti keli dominuojantys grupės nariai, kiti gali būti pasyvūs, užima daug laiko, nesunku nuklysti nuo temos.

Po paskaitos savianalizė: apmąstome, įvertiname; ar tinkamai parinkta medžiaga, mokymo metodai, koks paskaitoje mikroklimatas, mokytojo ir dalyvių santykiai.

  • Slauga Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1397 žodžiai)
  • Slaugos konspektai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Ugdymo konspektas
    10 - 6 balsai (-ų)
Ugdymo konspektas. (2016 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:11