Ugdymo planų ir programų analizė


Pedagogikos analizė.

Praktinė užduotis ugdymo planų ir programų analizė. Ugdymo planų ir programų analizė pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos bendrosios nuostatos. Pagrindinės ugdymo turinio atnaujinimo kryptys. Bendrųjų programų sudarymo principai. Ugdymo tikslas ir laukiami rezultatai. Svarbiausi ugdymo proceso ypatumai. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas. Baigiamosios nuostatos. Pradinis ugdymas. Pagrindinis ugdymas. Vidurinis ugdymas.


Stiprinti ugdymo individualizavimą, turinio integraciją.

Suderinti turinio apimtis, išdėstyti taip, kad būtų lengviau klasifikuoti.

Laukiami rezultatai. Mokinys, mokydamasis pagal Bendrąsias programas, tampa:

pasitikintis savimi, atsakingas, patikimas, iniciatyvus, kūrybiškas;

Etika: mokinių pasiekimai, turinio apimtis, vertinimas

Katalikų tikyba: mokinių pasiekimai, turinio apimtis.

Ortodoksų tikyba: mokinių pasiekimai, turinio apimtis.

Evangelikų liuteronų tikyba: mokinių pasiekimai, turinio apimtis

Kiekvieno dalyko programa prasideda apibendrinimu t.y. ugdymo srities paskirtimi, tikslu, uždaviniais, struktūra ir integravimo galimybėmis. Atsižvelgiama į mokinio gebėjimų raidą. Aiškinamasi mokinių pasiekimai, ugdymo gairės, turinio apimtis ir vertinimas.

6. Meninis (dailė, muzika, teatras, šokis, grafinis dizainas, fotografija, filmų kūrimas, kompiuterinės muzikos technologijos ir kt.) ir technologinis ugdymas;

Mokslo metų ugdymo proceso trukmė 11 klasės mokiniams trunka - 35 savaites, 12 klasės mokiniams - 34 savaites.

  • Pedagogika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1057 žodžiai)
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 25 KB
  • Ugdymo planų ir programų analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Ugdymo planų ir programų analizė. (2016 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-planu-ir-programu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:24