Ugdymo rezultatų vertinimas


Pedagogikos aprašymas. Ugdymo rezultatų vertinimas. Mokymo validumas. Žinių , gebėjimų perdavimo validumas. Vidinis organizacinis validumas. Multiorganizacinis validumas.


Ugdymo rezultatų vertinimas turi išskirtinę reikšmę galimiems organizacijos sprendimams visose ugdymo sistemos grandyse. Vertinimas taip pat gali patvirtinti arba paneigti finansinių išteklių naudojimo ugdymui efektyvumą, padėti priimti sprendimus, ar toliau plėsti tam tikras ugdymo programas visos organizacijos mastu, jas siaurinti ar iš viso atsisakyti.

Pagrindinės ugdymo vertinimo problemos – kriterijų apibrėžimas ir vertinimo metodų parinkimas. S. Kirkpatrickas pasiūlė keturis ugdymo efektyvumo vertinimo kriterijus:

Reakcija – tai baigusių ugdymo programas nuomonių tyrimo analizės išvados. Tyrimo metodas – trumpi klausimynai ir apklausa. Jie gali būti atliekami iš karto po mokymų arba tam tikrais intervalais.

Išmokymas – paprastai vertinamas testais. Vertinami gebėjimai iki mokymų, ir po jų.

Rezultatai – tai organizacijų arba jų padalinių darbo rezultatų pokyčiai, į jas sugrįžus kursus baigusiems darbutojams.

  • Pedagogika Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (252 žodžiai)
  • Pedagogikos aprašymai
  • Microsoft Word 3 KB
  • Ugdymo rezultatų vertinimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Ugdymo rezultatų vertinimas. (2016 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/ugdymo-rezultatu-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:24